Bana ayda şu kadar maaş para yeter dediğiniz miktar nedir?

hadi bakalım bana bukadarı yeter mutlu mesut yaşarım istediğimi alırım dediğiniz hayalinizdeki maaş yada aldığını z maaş o da olur :D

  • 1000 -3000 tl allah bereket versin iş görür :D
    A seç
  • 3000 - 6500 tl bana yeter hacı
    B seç
  • 6500 - 10000 tl bu miktarla uçarım ben :D
    C seç
  • 10000- 50000 tl böle maaş varsa ben onu katlarım zaten iyi yatırımlar
    D seç
  • 1000000 tl üstü yok ben illa holding kuracam sabancının tahtına göz diktim nereye kadar yükselirsem mi :D
    E seç
Cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
KızımErkeğim
Güncellemeler:
% 33 b , %27a %27 c %7 d % 7 e

bayanlar b ve c diyor

erkekler a diyor :D


Anket Oyları Kızlar Erkekler Herkes

A: 1000 -3000 tl allah bereket versin iş görür :D 8 6 14 (32%)

B: 3000 - 6500 tl bana yeter hacı 11 7 18 (41%)

C: 6500 - 10000 tl bu miktarla uçarım ben :D 4 2 6 (14%)

D: 10000- 50000 tl böle maaş varsa ben onu katlarım zaten iyi yatırımlar 2 0 2 (5%)

E: 1000000 tl üstü yok ben illa holding kuracam sabancının tahtına göz diktim nereye kadar yükselirsem mi :D 2 2 4 (9%)

A: 1000 -3000 tl allah bereket versin iş görür :D 35 36 71 (40%)

B: 3000 - 6500 tl bana yeter hacı 28 24 52 (29%)

C: 6500 - 10000 tl bu miktarla uçarım ben :D 14 7 21 (12%)

D: 10000- 50000 tl böle maaş varsa ben onu katlarım zaten iyi yatırımlar 5 8 13 (7%)

E: 1000000 tl üstü yok ben illa holding kuracam sabancının tahtına göz diktim nereye kadar yükselirsem mi :D 8 13 21 (12%)




0|0
5363

En İyi Erkek Görüşü

  • hiç kimseye kazandığı para yetmez.insanoğlu hep daha fazlasını ister

    15|2
    1|1
    • :) teşekkür:)

    • Hepsini Göster
    • whitefish kardeşim 1. orda adam audi r8 yazmadı yanlış yazmış mazda rx8 demek istiyo 2. si biz sanayiciz ve ben ege makine müh okuyom arabaları nah benden daha iyi anlarsın s2000 de honda motoru yok yawrum change var heralde yoksa biliyorsun ki 2000 cc zaten 3 araba kıyaslamamıyoduk burda 4 hava atmıyoz sanal ortamda hava mı atacam gel izmire 35 cmt 22 beyaz s2000 her yerde etiket zaten gel görürsün nediyim kankii alınma he kötü bişey demedim sana he sadece açıklamam bu :D

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 53

  • İnsan'ın gözünü toprak doyurur hoca'm :) 3'versen 5'ister 5'versen 8'in hatrı kaLır ~_~

    O yüzden F ~_~ yetmeeZz :))

    0|1
    0|0
  • aslında 3000-6500 yeter ama ya 3000 olursa ? o yetmez.6500 olmalı. o yüzden C dedim :D

    inşallah hak edeceğim miktarda bu aralıkta olur (B) :)

    0|0
    0|0
  • Avrupada yaşadığım için B ki o bile ikinci ünide dirsek cürütmeme az kalır... Ama Türkiye standartlarına göre fazlasıyla yeterde artar.

    Asıl hakkım: 2800-4000 Euro arası ama burda 3000-6500 arası yeter. Evlilikten uzak olucağım ama çocuk istediğim için ve onuda evlatlık almayı düşündüğüm birde annemi bakıcağım için

    2|0
    0|0
  • güncll; istatistiğin yanlış çünkü cinsiyetlerin katılım oranı arasında uçurum var... böyle istatistik olmaz :D

    0|2
    0|0
  • A dedim

    0|0
    0|0
  • çok para çok dert...rahat rahat yaşayabileceğim kadar olsun yeter fazlasını istemiyorum.

    B dedim.

    0|0
    0|0
  • B 4500 maaş alıyorum yetmiyor. 10000 alsam bence yine yetmez ozamanda ona göre harcarım. hiç bir zaman yetmez ve biz hiç içten şükretmeyiz.

    0|0
    0|0
    • Sen ne iş yapıyorsun ki ayda 4500 maaş alıyon? Ayrıca bekarmısın? Evlenmeyi düşünürmüsün? :D

    • hahaha. bekarım ama evlenmeyi düşünmüyorum. faktoring firmasında çalışıyom.

    • Merhaba , hangi faktoring firması acaba? Sormamın sakıncası var mı?

  • 1000 -3000 tl allah bereket versin iş görür

    0|0
    0|0
  • 6500-10 bin arası iidir.

    0|0
    0|0
  • a şıkkı dışında bir şık seçenlerin ya babaları çok zengin :) yada havada uçuyorlar derim ben :) rüyalar aleminde gezmeyin arkadaşlar... sigortasız çalışan ve asgari ücretin altında maaş alan o kadar çok insan var ki... fazla uçmayın havalarda maalesef günümüz Türkiye şartlarında pek mümkün olmayabilir

    0|1
    0|0
    • abartma b şıkkıda normal

    • bu ülkede b şıkkı yüksek gelir sayılıyor

    • b şıkkı he yok canım öyle iş mi olrmuş yaw sadece bi arabımızın benzinine gidiyo b şıkkı valla bi benzin istasyonu mu açsak napsak :D

  • İş görüşmesinde sordular 1200 yeter dedim. Mutlu olayım da para mühim değil :)

    0|1
    0|0
  • A dedim

    0|0
    0|0
  • Bana ne kadar yeter bilmiyorum ama rahat yasamaya aliskin biriyim babamin geliri ise tam olarak bilmiyorum ama 10 000 civari bunu 50 000 yapma yolunda hic durmuyor sürekli daha cogunu istiyor biz artik yeter desekde fayda yok. Insansoglu nun gözü hic doymuyor

    0|0
    0|0
  • karnımı doyuracak kadarı yeter bana fazlasında ne gözüm ne de isteğim var.napolyo'nun allah belasını versin.

    0|0
    0|0
  • sürekli güncellemişsinde biz zaten oy verince bu güncellediklerini görüyoruz bro niye uğraştın bu kadar :D

    0|0
    0|0
  • b yeter derim ama, büyük başın büyük derdi olur derler.. o zaman da ona göre giderim olur çünkü yaşam standardımın konforu artınca giderimde artar...

    0|0
    0|0
  • asgari ücret... az para çok huzur ;)

    0|0
    1|0
  • c dedim.

    0|0
    0|0
  • B iyidiirr..

    0|0
    0|0
  • sabancıya rakibim xd =D

    0|1
    0|0
  • Kızlar Devam
    33

Erkekler Ne Diyor 62

  • Insanoglu hersey hevesten ibaret.hic isin olmayinca 1000 tl maasim olsa dersin.isin olunca refahin artinca yetmedigini sanarsin dusunursun farkedersin.

    Aynisey 5000 10000 100000 tl icin bile gecerlidir.orney patronum sabanci koc enka tekfen karamehmetler vs vs vs

    Bu yuzden boyle pembe hayallerle beyninizi yormayin ;-)

    0|0
    0|0
  • aslında bana ayda 2bin de yeter ama o kdr FTR okuduk, fizyoterapistlerin tam gözde zamanıyken en az 4bin almam lazım. 1 sene kaldı mezuniyete, birkaç teklif var da bakacaz görecez artık :))

    0|0
    0|0
  • A..

    kafi ama fazla olursada hayır demem.. :)

    0|0
    0|0
  • b şıkkı yeterli,

    0|0
    0|0
  • bu mıktar yasadığın yere bağlı kanka ıst da ev kıraları 1000 lıra cıvarı falandır bu yuzden aylık 2 bının uzerınde alan bı ınsan rahatlıkla yasar fakat kırası 300 -500 arası olan bı sehırde 1.500 lıra bana yeterde artar bıle hafta da 2 paket sıqara ıcerım alkolum yok :D tek sıkıntım iddaa oynamak o da benım keyfım yanı :D

    0|0
    0|0
  • Asgari ücret 740 TL, açlık sınırı 974 TL, yoksulluk sınırı 3171 TL; aç mıyız, açık mıyız, yoksul mu?

    3000-6500 arası iyidir :) ne fakir ne zengin :OOO

    0|0
    0|0
  • paraya gerek yok, ödemeyi alkol ve patates olarak alabilirim.

    0|0
    0|0
  • 1500 TL maaşım var yetiyor çok şükür yani, geçinemeyenler 2liralık kazancıyla 5 liralık yaşamaya çalışanlar nekadar kazanıyosan okadarlık yaşayın sorun kalmaz...

    0|0
    0|0
  • insan hayallerine limit koyarmı holding kurup kafamı derdemi sokayım :) limitsiz param olsun yeter bana :))

    0|0
    0|0
  • C ye anlaştık ama b yede sıcak bakıyorum işe başlayabilirim :)

    0|0
    0|0
  • 20 lira yeter, zaten orucum para harcadığım yok

    0|0
    0|0
  • Gelir ne ise gider de o olur.

    0|0
    0|0
  • B diyorum. Yoksulluk sınırı 3000 TL'lere dayandı geçinmek zor gerçekten.

    0|1
    0|0
  • işyerinden aldığım maaş değil aldığım huzur önemli

    0|0
    0|0
  • b şıkkı üst sınırı yeter bana

    zaten öğretmenliği bırakmışım alt sınıra okeylemem mütevaziyim c şıkkına geçmem

    0|0
    0|0
  • 6500-10.000 arası yeter bana.

    0|0
    0|0
  • aza kanaat etmeyen çoğu bulamazmış :D A :D

    0|0
    0|0
  • Ayda yaşamak pahalıya malolur,bim filan da yok orda,şu an zor olur :) Dünyada yaşamak için se adam olana 3000 yeter şimdilik.

    0|0
    0|0
  • 4500 yetıo kanka hesapladım =)

    0|0
    0|0
  • 3000 olsaydı iyiydi

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    42
Yükleniyor...