Dalga geçmeden ciddi cevaplar verin lütfen.durum bu ...

merhaba arkadaşlar.

geçen sene dersaneye geç başladım sınıfa girdim herkes efendi ii kızlar gibi.sadece bir kız var havasından geçilmiyor .e bende güzel kızım şindik pek sevmem övünmeyi ama bi ortama girdiğimde bakarlar.gel zaman git zaman bu kzın havası benim yuzumden 0 .arkadaşları artık benim yanımda olay bnle alakalı değildi ama dolaylı yolldan nedendim sınıfta onu sevmeyen b kız

vardı arkasından konuşmuştu vs buda sınıfını değiştirdi.neyse soruma geleyim şimdi bu kızın ben daha dersaneye başlamadan bzim sınıfta yakın bi arkadaşı vardı şimdi gelmiş bana diyor ki kuzenim senden hoşlanıyor faceden görmüş.

sizce ben mi kuruntuluyum yoksa sınıfımızdaki havalı kızla yaptıkları bi komplomu?

1 sene aradan sonra bu kadar nefret ediyor olabilirmi?

dalga geçmeden ciddi cevaplar verin lütfen.durum bu ...


0|0
3|11

En İyi Erkek Görüşü

  • Dikkatli olmak, temkinli yaklaşmakta fayda var.

    Bu arada dünkü aynı paylaşımını sildim. Aynı soruyu iki kez sorman uygun değil. Sildiğim sorudaki cevaplar yönetim tarafından bu soru ile birleştirilir.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 10

  • Reddet gitsin. Havana hava katarsın. Hem böylece komplo mu, değil mi diye düşünmene de gerek kalmaz. Derslerine odaklanman en iyisi.

    1 sene sürecek bir nefrete de ihtimal vermiyorum doğrusu. Herşeye rağmen temkinli davranman en iyisi. Hoşlanıyorsa eklesin seni face'den. Fakat resimlerini ona karşı kapalı tut, muhabbetine bir bak, tanı, sonra da mantığın ve duygularınla daha iyi karar verirsin.

    0|0
    0|0
    • bnde aynen öyle yaptım resımlerımı gzledim.ekledi şimdi bekliicem biraz sonra kbul edicem konuşmasına bkıcam

  • 12-13 yaşındasın galiba?

    2|1
    0|0
    • hayır değilim.ergence gelmiş olabilir ama durum bu.

    • Hepsini Göster
    • yavrum büyüyün artık dersinizi çalışın okulunuzu kazanın aileniz sizden cok sey bekliyor.saçma seylerle uğraşma.bırak kim ne düşünürse düşünsün.

    • öff amca ya geçen sene diyorum .

  • bu ortaya konmuş bir komposto . ister kur ister mala vur :ama nefret eteme senden hoşlanmış hoşlaşın gitsin garii kin ve nefretten hayır gelmez :))

    2|0
    0|0
  • fecedaşklar yalanmış

    0|0
    0|0
  • Gençler ne kadar boş işlerle uğraşıyorlar:) aman Allah'ım, bende ciddi ciddi okudum:)

    2|0
    0|0
  • Olabilir yani komplo kuzen davası yeni espiri biliyosun ^^

    0|0
    0|0
  • cumur bubi tuzak bence.

    0|0
    0|0
  • bi imzanı alabilir miyim ya da bi foto kuruntulu bayan :)

    0|0
    0|0
  • sen kuruntulusun

    0|0
    0|0
  • Bence dikkatli olmalısın , hemen atlama bekle

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

Yükleniyor...