Vücut çalışan arkadaşlar bakabilirmi?

ben fitness gidiyorum 2 günüm haftada 3 gün gidiyom gögüs kaslarını geliştirme, koşu bandı ve bisiklet yapıyom ne kadar sürede kilo veririm gögüsleri ne kadar sürede zayıflatırım 3 ayda yapabilirmiyim sizce?


0|0
2|8

En İyi Erkek Görüşü

  • İşin doğrusu vucut karakterin ile alakalı kimi insan çabuk kimi insan geç kilo verir gibi...
    en ideali ayda 5 kg vermektir tabi her vucut bu kadar veremeyebilir
    vucudun en çok hangisine benziyor onu bulmalısın
    benzeyene göre diet seçeneklerine bakarsın; mesomorph, ectomorph ve endomorph

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Sadece fitness yaparak zayıflamak nerdeyse imkansız arkadaşım :)) kas geliştirmek için iyide zayıflamak için boğazdan kısman gerekli :D

    0|0
    0|0
    • kilom fazla deyil yemek konusunda da yemiyorum fazla karnım falan yok gögüsleri eritmek istiyom sadece yogurt yerim genelde :D

    • Göğüs zor eritirsin anca kas yaparsın eritme.. -,- biraz zor, çok göğüs varsa doktora gitmelisin bence önce o sana daha iyi yardımcı olur :)

  • Fitness çok fazla zayıflatmaz daha çok kas yaparsın

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • en güzel spor yüzmek kardeşim spor salonları boş bende bu yazın anladım öyle oldugunu babam bu yazın tekne aldı hergün yüze yüze inanılmaz sağlam vücut yaptım semsert oldu heryerim 1aydir günde 3 setden 20 toplamda 60 mekik günde 3 setden 10 şınav toplam 30 ve düzenli dambıl çalıştım harika vücudum oldu

    0|0
    0|0
  • Kardiyo yap 3 ayda 8 kilo verdim ben :)

    0|0
    0|0
    • kardino nedir nasıl yapılıyo bunu bir açıklarmısın ltfen?

  • gene herkez atıp tutmuş... oncelıkle amacin nedir... bu çok derin bir konu... sen en iyisi hocana sor detaylı olarak

    0|0
    0|0
    • amacim basenleri ve gögüsleri eritmek hocada ilk günüm oldugu için koşu bandıyla bisiklet yaptırıyo şu an

    • Hepsini Göster
    • kılon fazla... şu an günde 3 4 saat 3 4 ay boyunca karın yapsan ile 1 baklava çıkmaz.. öncelikle şunu anlaman lazım.. ilk defınasyona gir yani vucud yağ oranını azalt hatlarin belli olsun..77 78 kiloya duş.. tabi duserken kas kutlesını. korumayı ihmal etme.. karbonhıdrat ve yağlardan uxak dur. protein ağırlıklı beslen.. sen. youtubeyı aç.. savaş hoca var.. defınasyonla. ilgili vıdeosunu. izle.. şimdi burdan. sana. yazamam çok uzun. mubabbet.

    • tm kardeş çok saol tşekkür ederim

  • 3 gün yetmez. 5 gün gitmelisin.. Süre senin yapacağın antremana bağlı. Süresi ne kadar uzun olursa o kadar kolay zayıflarsın.

    0|0
    0|0
  • eğer biraz kilo varsa zor kardeş 6-7 ayı bulur bir de kardiyoya başla bir iki ay sonra

    0|0
    0|0
    • kilom fazla deyil gögüslerim var sadece karnım yok gögüsleride eritmek istiyom

    • abi kardiyo çalışırsan birazda şınava asıl benim öyle bir sorunum yoktu çok iyi bilmiyorumda beraber gittiğimiz arkadaş öyle çalıştı işe yaradı

    • teşekkür ederim

  • Program li Çalışırsan forma girersiniz 3 ayda

    0|0
    0|0
  • Denemek gormek lazm bbyeden bnyeyede degisiyor yni

    0|0
    0|0
Yükleniyor...