Aşırı asosyalim. ne yapabilirim?

Evet baylar bayanlar ne yapcan ben :( günümün yarısından fazlasını bilgisayar başında geçiriyorum. Ne yapmamı önerirsiniz ?

Bi arkadaş mesaj atmıştı bir forumda

Hergün bi sınırım vardı. en az 10 kişiye bilsemde adres soracağım ve her gün 15 kişinin gözlerine bakacağım. arkadaşın söylediğine görede gayet olumlu bi sonuç almış.. peki ben ne yapacağım bu konudua ?

Güncellemeler:
Yanlız yaşama oranları yüksektir.

Eğitim seviyeleri düşüktür. Özellikle çok erken başlangıçlılarda okul fobisi gibi olur ve başarı düşük olduğu için eğitimlerini sürdüremezler

Genlellikle ekonomik açıdan bağımlıdırlar yada fobileri dolayısıyla gerçek performanslarını gösteremedikleri için hakettikleri başarıyı gösteremez ve ekonomik anlamda olmaları gereken yerin çok altında yer alırlar.

Başka psikiyatrik problemleri vardır.

Sosyal açıdan toplumdan yalıtılmış bir durumdadırlar.

bunlar sosyal fobinin etkileri. ve hepsini yaşadım.. ne yapacağım :(

0|0
2|4

En İyi Erkek Görüşü

  • Ben de öyleyim, boş ver gitsin, sosyal olup da ne yapacaksın? Bana arkadaşlar bara gidelim diyor başka bir sosyal bir şey de duymadım. Ha bir de OPERA ve Tiyatro var. SAÇMALIK!

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Pozitif insanlarla takıl

    0|0
    0|0
    • tanıdığım negatif insan sayısı bir elin parmaklarıyla bile sayılabilir :)

  • Aynen ya bende 2 yıldır psikolojim bozuk depresyona girdim asosyalim hiç dışarı çıkmıyorum çıkmak istemiyorum :((( okulumu bıraktım sırf bu yüzden :( napacağım bende bilmiyorum

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • 1 hafta gibi bi süre bilgisayar başına oturma, sosyal olucam diyede kasma kendini, eski arkadaşlarınla falan buluş sonrası gelir zaten

    0|0
    0|0
  • joseph murphy bilinçaltının gücü isimli kibadın özetini internetten oku.önyargısız ve sürekli olarak.eğer inanırsan başarırsın.kitap hoşuna gidersede alırsın.10 tl idi en son fiyatı.kişisel gelişimde iyidir.

    0|0
    0|0
  • Arkadaşın sosyalfobili olabilir hayattan zevk alman gerekiyor bunun içinde boşvermen gerekiyor takma bunları.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...