Beyler toplanın, erkek dayanışmasına başlıyoruz. Var mısınız?

Sitede çok fena kız dayanışması var ve kıskandım. Bizim neyimiz eksik. Birbirimizle uğraşana kadar arkamızı kollayalım :D var mısınız?

Güncellemeler:
Daha şimdiden başladılar, toplaşın beyler :(
Bizden bi bok olmaz, ben ılık sütümü içmeye gidiyorum bb

0|0
16|33

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 16

  • Buyrun mekan sizin olsun bakalım siz neyi savunacaksınız yoksa kişiliğinizi mi yoksa gerçekten biz kadınlara yapmış olduğunuz hasızlıklara mı ;)

    7|0
    0|1
  • harbi neyiniz eksik?

    1|0
    0|0
  • Kim uğraşmış sizle ayol :D

    2|0
    0|0
  • bbende gelebilirmiyim :(.. :)

    0|0
    0|0
  • iyiki erkek değilim yahu :))

    2|0
    0|0
  • yorumları okuyorumda çok eğlendim heleki erkeklerin yorumları =D siz baştan birbirinize düşmüşsünüz ne dayanışması

    1|0
    0|1
  • kiskananlar catlasin =)

    2|0
    0|1
  • hakem olmak istiyorum.

    1|0
    2|0
  • 5 iyi bence

    0|0
    0|0
  • afiyet olsun

    0|0
    1|0
  • 10 kizdan 9u nefret ediyor yahu benden :D

    benimle dayanis sen:-)

    0|0
    2|0
  • nerde var ben niye kaçırdım :s

    0|0
    2|0
  • Öhöm.

    0|0
    2|0
  • varım ulen

    0|0
    2|1
  • kızlar ne kadar dayanışma içinde gözükselerde aslında içten içe hepsinin içinde bir kıskanclık ve cekememezlik vardır en azından erkekler birbirlerini kıskanmıyorlar içinizi böyle rahatlatabilirsiniz beyler.

    1|1
    0|0
  • ben varım .

    1|0
    1|0

Erkekler Ne Diyor 32

  • Bu sitedeki erkeklere asla güvenemezsin. Çünkü kızlara yavşamak için kızların tarafında kızdan çok erkek var.

    7|4
    0|1
  • 3|0
    0|0
  • Erkekler hiç kusura bakmayın kız mı erkek mi deseler kesinlikle kız derim.Her erkek kız der çünkü şimdi kendimizi kandırmayalım :D

    1|0
    0|0
  • link bende buna benzer bir soru açtım kimse oralı olmadı :D aynen bizden bir bok olmaz. zaten erkeğede yakışmıyor. heleki o kadınların birbirlerini savunmasını tersine çevirerek düşündüm olmadı ağa boşver biz tek başımıza tüm kızlara yeteriz. onlar zayıf oldukları için birleşme ihtiyacı hissederler diyip geçelim :D

    0|0
    1|0
  • bizde bu fesatlık oldukça zor be:))

    3|1
    0|0
  • geç mi kaldım kimi taşlıyoruz:)

    0|0
    0|0
  • Lan düşünsenize erkeklerin pijama partisini yaptığını, hiç aklım almıyor :))

    0|0
    0|0
  • dayanışma dayanışma dersiniz sonra kızın biri az yanaştımı herkes satar :D:D

    1|0
    0|0
  • ortalama bir erkekler veya bir erkek güruhuyla yapacağım son şey dayanışmak olur. kızlar beni de aranıza alın.

    1|0
    0|0
  • Aşağıdaki japon kardeşim doğru söylemiş , ama ben ekleyeyim dışardada güvenemezsin hiçbir erkeğe hepsi abaza ,sabun görüyorum hepsinde

    1|0
    0|0
  • Davamız ölene kadardır ve bu bir şavaş ise her yol mübahtır biz erkeklere. )

    0|0
    0|0
  • Benim exper dünden beri 31.. bu da demektir ki dayanışma başkanı olabilirim

    ps : experim arttığı an basarım istifayı

    1|0
    1|1
  • Hey adamım bu fikir çok cazip seninle varım ortak. O nalet olası pisliklere gösterelim günlerini:) Yeahh

    0|0
    0|0
  • 0|0
    0|0
  • omg panpa ! ;)

    0|0
    0|0
  • Nurcular gibiyse Hoca benim sizde şakirtlerim olun :D Feto fan kılap 2 oluruz :D

    1|0
    0|0
  • şener şende bunu yaptı ama başarısız oldu :D

    0|0
    0|0
  • Bir erkeğe asla arkamı dönmem.

    1|0
    0|0
  • Olmaz hacı erkek erkeğe sevişemeyiz :(

    1|0
    0|0
  • onlar bizi öperler:)

    1|0
    0|0
  • Hadi, dağılın kızlar bakalım... Buraya bile siz toplandınız yahu :D

    0|0
    0|0
  • genelde kendini aşağıda sanan yardıma ihtiyaç duyar...azınlıklar ve kadınlar aynıdır benim gözümde...dayanışarak eksikliklerini gideriyorlar:)

    0|0
    3|0
  • Tamam ben varım ^^

    0|1
    1|1
  • haklısın da ...önümüze gelen her kıza asıldığımız için kabahat bizde dostum

    0|0
    0|0
  • Dünyayı Erkekler Yönetir her zaman gerek yok :D

    0|0
    0|0
  • bölücülük yapmaya gerek yok ya sev ya terket :)

    0|0
    0|0
  • Bizim fazlamız var ondan dayanaşamıyoruz :)

    0|0
    0|0
  • evet sorun neydi gardaş :D

    0|0
    0|0
  • Nereye DönerSen Dön Kıçın arkada kaLır DoSTum (:)

    0|0
    1|0
  • grup severim

    0|0
    1|0
  • Erkekler Devam
    2
Yükleniyor...