21 yasindan sonra sporla boy uzamasi olur mu?

Arkadaşlar bilgisi olan yardim edebilir mi 21 yasindayim 3-4 cm uzamak istiyorum belirli, düzenli egzersizlerle bu mümkün mü?


0|0
0|8

En İyi Erkek Görüşü

  • şöyleki boy uzaması %50 genetiktir. Özellikle anne tarafın kısa ise yatkınlığın kısa olabilir. Elbetteki dayılarının teyzelerinin kısa olması onların uzun boy geni taşımadığı anlamına gelmiyor. Yani hala uzun olma şansın var. Eğer 20-25 yaş arasındaysan uzamak için daha bir şansın var denilebilir. akşam 00.00 sabah 07.00 arasını mutlaka uykuda geçirmen gerekiyor. Bu büyüme hormonunun salgılandığı zamanlar. Mümkünse karanlıkta yat uyu. Ayrıca dengeli beslenmek ikinci önemli faktör. Aşırı yağlı ve şekerli gıdaları tüketme, düzenli bir yemek saati oluştur. Bunlara ilaveten aklında bir şüphe kalmaması için ve o yardımcı mineral ve vitaminleri alman için bitkisel gıdalar takviye olaraktan kullanabilirsin. Spor yapabilirsin. süt ve süt ürünleri ağırlıklı olmalı bu arada...

    1|0
    0|0
    • Cok tesekkur ederim :) Anne babamin ort 165 ben 155 im bir 5 cm uzasam yeter egzersiz yapıyorum yediklerime dikkat ediyorum bir de satılan boy uzamasina yardimci bitkisel takviye ürünleri var acaba dogrumudur ki

    • Hepsini Göster
    • Aktar dan ne olarak alıcam ki :)

    • Aktara gidince boy uzatmak için bitkisel ilaç dediğiniz zaman size yardımcı olacaklardır muhtemelen...:)

Erkekler Ne Diyor 7

  • 25 e kadar uzarsin dik durmayi ogrenirsin uzarsin barfiks ceker gibi asilman lazim ayaklardan asilman lazim

    1|0
    0|0
  • O zaman buyume hormonu takviyesi al halen kemiklerin ucundaki kikirdaksi bolge kemiklesmediyse aldigin harici hormonla istesigin boya gelebilirsin tabi doktor belki duruma gore hayir olmaz diyebilir hormon baska sikintilara yol acar

    1|0
    0|0
  • kişiye göre değişse de 18de bazılarının 21den sonra durur ya da çok az uzar zor yani

    1|0
    0|0
  • 23 yasina kadar uzayabilir bir insan

    1|0
    0|0
    • İnşallah ya düzenli spor yapmaya baslicam saglik için , boyum da uzasin istiyorum

    • ins istediklerin olur ama uzamadan once sagligini ön plana koy bence.)

  • zor gıbı ama bı doktorla konussanız daha ıyı olur

    0|0
    0|0
  • Hayiiir malesef :( 18 yaslarindan sonra uzamiyor ozellikle kizlarin daha zor

    0|0
    0|0
  • Fitness iyidir bence 2-3 cm fark ediyo. Bol şans

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...