Bakıştığınız çocuk sizi ekleşe ne yapardınız? Sorum kızlara

aynı okuldasınız aynı sınıftasınız tanışmıyosunuz ama çok kesiştiniz O sizi twetterdan takip etse kabul etseniz siz onu takip edermiydiniz?Yani takip etmeniz mi ona bir adım olurdu?


0|0
6|2

En İyi Kız Görüşü

  • Eğer hoşlandıysam takip ederdim. Hatta hoşuma giden tweetlerini Rt bile yapabilirdim.

    0|1
    0|0
    • kız çok kesti beni ama niye takip etmioki?

    • Hepsini Göster
    • ne biliyim girdimi girmedimi bişeyler yaşarsam senin için sorucam bunu söz:)ozaman sana yazarım sonucu

    • Ahaha pekii bekliyorum :))

Kızlar Ne Diyor 5

  • ederim.etmem ona bir adım oludu

    0|1
    0|0
  • o beni ederse kesinlikle ben de onu takip etmeye başlardm :)

    0|1
    0|0
  • yeni trendler bu demek..vay beee...eskiden benle ne zaman konuşacak derdik..

    0|0
    0|0
    • eee böyle artık:) şimdi kız beni followlarsa ışık var demekmiş:=

  • Yeni nesil aşk. Eskiden dürtmeydi şimdi takip etme :O

    0|0
    0|0
    • :):) naparsın anacım teknoloji geliştikce yöntemler değişiyo öpüşme aleti bile yapmışlar uzaktaki sevgililer için:)

  • Twitterim yok Face yok takip edemezde dürtemezde.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • Bence güzel bir adım olur dostum kız da değiliz yerlerini tutamayız ama idare et.

    0|1
    0|0
    • ben attımda işte karşıyı bekliyoruz:)

    • Hepsini Göster
    • Sen çözmüşsün doğru yoldasın sevdim seni -_-

    • eywlh saolasın:) kafamız aşagı yukarı aynıda ben ince eleyip sık dokuyan adamım her ihtimali düşünüp doğru adımı atmak için uğraşıyorum:)

  • Follow me follow ıvır zıvır takip et nolcaksa takip ednce çok büyük bi adm sanki acaba ne yapsam die sorulcak sorumu bu yahu ..

    0|0
    0|0
    • onu sormuyorum ben zaten ettim ondan bekliyoruz

Yükleniyor...