Herkes Derbiyi soruyo Bayrampaşa-Tokatspor maçı ne olur?

Skor tahminide yapabiliriz arkadaslar biliyorum Tokat agır favori :))

  • Bayrampaşa
    0% (0)25% (2)22% (2)Oy Ver
  • Beraberlik
    0% (0)12% (1)11% (1)Oy Ver
  • Tokatspor
    100% (1)63% (5)67% (6)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim
Güncellemeler:
@karadenizli52 ne diyon alirmiyiz maçı..

0|0
1|4

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Erkekler Ne Diyor 4

  • Pasa alir

    0|0
    0|2
  • Bayrampaşada çok arkadaşım var sağlam ilçedir aman dayak filan yemeyin sonra bak :) Tokatspor alır kardeşim sıkıntı yok temenni tabiki bu :)

    0|0
    0|0
    • geçen gop arenada lig sonuncusuna yenildik güven olmuyo takima..

    • Takip etmiyorum Tokatsporuda senin için yener dedim işte Paşa yenicene Tokat yensin :)

  • Salladım ikisinide bilmiyom tokatspor gibi geldi bana :D

    0|1
    0|0
  • Bayrampaşa'm alır
    ya da ilk yarı 1.5 altı olur..

    0|0
    0|0
Yükleniyor...