Üniversitede tanımadığınız birisine aşık olsaydınız ne yapardınız?

Bir çocuktan hoşlanıyorum çocukla bölümlerimiz farklı yani hiçbir ortak ne arkadasımız ne de tanışacak bir ortam oluyor.Ben çok seviyorum onu okulda her gün onu görebilmek için 10 tur atıyorum neredeyse.Ama işte çocuk hep kızlarla geziyor,konusuyor.Çocuğun yanından geçerken yüzüne bile bakamıyorum.Çocugun beni fark ettiğini sanmıyorum.Acaba napayım facebooktan filan eklemek mantıklı mı? Bütünleme sınavına gelecek o zaman nasıl bir şey yapsam da kendimi fark ettirsem? İnanın durum o kadar çaresiz ki aylardır sürünüyorum hiçbir arkadasım yardım edemedi.Fikirlerinizi bekliyorum.


0|0
6|9

En İyi Erkek Görüşü

  • nasıl biri ?

    0|0
    0|0
    • Tip olarak mı karakter mi?

    • Hepsini Göster
    • Hayır :)

    • peynir dedin :)

Erkekler Ne Diyor 8

  • onunla konuşmak için bahane arar ne biliyim uç isterdim silgi isterdim onunla çarpışmış gibi yapıpı kitaplarını yere düşür orda tanışın en klasik yöntem :)

    0|0
    0|0
    • Aklıma gelmedi değil ama fırsat olmuyor ki :( Ben onu görüyorum bir anda kayboluyor ortadan bir de ben çok utangaç birisiyim :)

    • o zaman facebook iyidir :)

  • kitaplar elindeyken çarpmayı dene...belkı fılmlerdekı gıbı yere dagılanları toplarken gözgöze gelr erosun okunu yüregıne fırlatırsın...

    0|0
    0|0
    • zaten her şey film gibi başladı hayatım filme döndü.Sürekli karşılasıyorduk birara ben ne zaman asık oldum karşılaşmalar da bitti.

    • Hepsini Göster
    • Pişman olmak istemiyorum ama ne o beni tanıyor ne de ben onu :) ben utangaç birisiyim.Yani bir de ünv küçük dalgaya filan alırsa o zaman daha kötü olur korkuyorum bu yüzden :)Daha gözlerine bile bakamazken seni seviyorum demek zor olsa gerek :)

    • zaten seni sevıyorum deme...adamı ne kadar tanıyosun ki seveceksin..sadece hoşlandım de

  • aklından ilk geçeni yap

    0|0
    0|0
  • Forever alone.

    0|0
    0|0
  • bana onda beğendiğin ve görsel olmayan 3 şey söyleyebilir misin?

    0|0
    0|0
    • mantıklı,komik,arkadaşlarına çok değer veriyor.

    • Hepsini Göster
    • Onu sevdiğim için yapıyorum bunu ama inan onun haberi yok bizim fizik hocalarımız aynıydı ondan bahsediyordu ben lafa atıldım savunmaya basladım kendime de anlam veremedim nerden tanıyorum gerçkten de suçluydu belki de bizim okulun hocaları takık biraz adam bana taksa takar hiç mezun olamam okuldan bir de bunu hatırladım şimdi

    • kendini fazla kaptırmışsın.bu yaptıkların onun için pek bir şey ifade etmiyordur.daha sakin olmaya çalışmalısın

  • facebook tercih etmem yüzüne karsı konusman gerek dogal bir sey utanmaya ne gerek..

    0|0
    0|0
    • Daha beni tanımıyor bile :) ne bileyim ben kız olarak ilk adımı atmamalıyım diye düşünüyorum.Ayrıca işte dalgaya alır filan diye çok korkuyorum keşke yapabilsem ne güzel olurdu

  • Kendi kendine gelin güveyi olmak işte böyle bir şey demekki...

    0|0
    0|0
  • boş iş bunlar

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • orası üniversite hiç mi çocuğun katıldığı bi sosyal etkinlik kulüp faaliyet vs birşey yok? varsa mutlaka sen de onlara katıl ve arkadaş ol önce seni bi farketsin varlığından haberdar olsun. araştır sevgilisi var mı yok mu. arkadaş olduktan sonra faceden de ekleyebilirsin hem. ona açılmayı sonra düşünürsün gidip dan diye senden hoşlanıyorum deme hoş olmaz. :))

    0|0
    0|0
    • çok sosyal bir çocuktu ve hala da aktif bayagı arkadaşlarıyla topluma hizmet çalsmalarında bir sürü seyler yapıolar ama tabi bölüm farklı ne yaptıklarını bilmiyorum.Bu sene hiçbir kulube katılmadı gözüm sürekli panolardaydı nerde nerde diye ama katılmadı arklarının oldugu bilim kulubü var kankaları o kulüpte ben yaz okulundan arkımda orda o da bir şeyler yapmaya çalısıyor bizim için oraya seneye katılsam bir faydası olur mu ki?Zaten bende böyle bir şey istiyorum en azından bi görür bir şey olur

    • Hepsini Göster
    • ekleme öyle zaten mantıklı olmaz normal arkadaş olarak tanışmanız yeter zaten. ama etrafındaki sulu muhabbetler eden kızlar gibi de olursan onlardan bir farkın olmadığını düşünebilir. sonra face den ekleyebilirsin hem o zamana kadar ortak arkadaşlarınız da olur.

    • Sanırım düşünce tarzımız aynı zaten ben çevresindekiler gibi olmak istemem öyle olacaksam hiç olmasın ben daha gözlerine bile bakamıyorum eger öyle yaparsam beni siler atar..ahh ask ahh neler yaptırıyor insana :)

  • bu imkansiz gibi birsey kendini kandirma:)

    0|0
    0|0
    • Bu imkansızlıktan çıkmak istiyorum bende aylardır :)imkansızlıgın farkındayım o yüzden buraya yazdım belki bir şey söylerler de işe yarar diye :(

  • he...

    0|0
    0|0
  • kafamı duvarlara vururum

    0|0
    0|0
  • bir erkeğin etrafında bu kadar çok kız olması hoş değil ,uzak durmaya bak bence,aşkın büyük olsada,çapkın olabilir,çok yaklaşmamak lazım derim

    0|0
    0|0
    • Bende kendime anlam veremiyorum zaten o kadar kızla görüyorum yine de hoşlanıyorum bu nasıl bir şeydir? Ben normalde böyle bir insan değilim ama işte :( Araştırmalarıma göre arkadaşlarıymış ama arkadaş olması bile insanı çileden çıkartmaya yetiyor :(

    • kız erkek arkadaşlığı mı?

  • ünivesrte cafesinde karşılıklı masalarda otursanız bi bakış atsan seni fark etse falan ?

    0|0
    0|0
    • Bizim ünv. kafe tarzı yerler yok :( Ünv. kantini var sadece :) Çocugun bölümü farklı bir türlü ikimizin de boş zamanları uyuşmuyor.Ben dersten çıkıyorum aralarda okulda tur atıyorum görürsem ancak öyle bu aşk beni aylardır süründürüyor :)

    • Hepsini Göster
    • :) eyy aşk.. umarım mutlu son olur.

    • Amin :) Herkesin allah gönlüe göre versin :D

Yükleniyor...