Beşiktaş-Fenerbahçe derbisinde sizce kim kazanır kim kaybeder?

Beşiktaşım alır diyorum kayberdersek profili silerim o kadar yani ;)?
Evet siz ne diyorsunuz kaybedersek profilimi silerim diyen delikanlı var mı ya da delikanlı hanim aplalarımız?
Ulan sitede üye kalmıcak anasını satim:)
Günün sorusuda yapim bari bunu dur..
Demba ba yakma olum beni aslanım benim;)

  • kaybedersek üyeligimi silerim o derece iddialıyım..
    A seç
  • hayır silmem ama takımım alır diyorum ( bjk/fb)...
    B seç
Cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
KızımErkeğim
Güncellemeler:
Arkadaşlar iddaa ne alemde onu soruyorum..
Babalara geldik..

0|0
1414

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 13

Erkekler Ne Diyor 14

  • Ev sahibi derbilerde daha avantajlı ama bu maç iki taraf içinde kolay olmaz bekleyip görelim Beşiktaş daha avantajlı.

    0|0
    0|0
  • Hakem ne derse o olur ben , ankette A'ya bastım Beşiktaş kazanır gibime geliyor Sağ kanatta kimse yok düşündürüyor tabi ama sağlık olsun

    0|0
    0|0
  • berabere

    0|0
    0|0
  • fener ile beşiktaşın arasında sorun olmaz diye düşünüyorum aynı takım oldukları için

    0|0
    0|0
    • Valla emre volkan caner gibi kombo karaktersizlerin olduğu mac sorunsuz olmuyor hic bir zaman hocam

  • Beşiktaş'a hd girecektim Gökhan Töre'nin cezalı olmasından sonra vazgeçtim..

    0|0
    0|1
  • çakacaz feneve :D

    0|1
    0|1
  • Beşiktaş alır gıbı gorunuyor

    0|0
    0|0
  • Gökhan töre Cezalı olduğu için biraz sıkıntı olabilir ama Beşiktaş'ım yine alacaktır.

    0|0
    0|0
  • derbilerin favorisi olmaz berabere bitecek gibi ama inşallah biz kazanırız

    0|0
    0|0
  • Kim kazanır kim kaybeder! Böyle soru mu olur? FENERBAHÇE kazanır.

    0|0
    0|0
  • kartalım alacak o maçı

    0|0
    0|0
  • Beşiktaş koyar

    0|0
    0|0
  • Olimpiyat'ta FENERBAHÇE alır bu maçı...

    Dün Kayseri Erciyes ne yaptı öyle? :) 8TAŞŞŞŞ

    0|0
    0|2
    • Babalara gelmeyin bakim gorucez..
      Ya sen iddia edebilir misin dicemde etsende birşey farketmez zaten..

    • Hepsini Göster
    • Başakşehir, Dortmund , Chelsea, Balkes Cincona ağır gelmiş :D

    • @Troubleman aynen :D

  • Töre varsa h1 yoksa h0 :)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...