Sevgilim yanıma gelirken 3 gün üstüste aynı şeyi giyerse inanılmaz bir huzursuzluk duyuyorum. Bu neden böyle, bir türlü anlam veremiyorum.

Sevgilim yanıma gelirken 3 gün üstüste aynı şeyi giyerse inanılmaz bir huzursuzluk duyuyorum. Oysa benim de aynı şeyle birkaç gün yanına gittiğim oluyor. Manyak mıyım ben?

Güncellemeler:
Çok seviyorum onu, pislik içinde gelsin, umrumda değil. Ama bu şey 3 günü geçerse ne bileyim..

0|0
3|10

En İyi Erkek Görüşü

  • belki o da duyuyor ama belli etmemeye çalışıyordur. dikkat edin işin ucu "beni önemsemiyor"a gitmesin. ayrıca sen de yapma ki ondan bunu yapmamasını isteme hakkın olsun.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • 0|0
    0|0
  • kızlar bu konulara cok dikkat ediyorlar gayet normal ama sende aynı elbiselerle 2-3 gun karsına cıkma :D

    0|0
    0|0
  • bence ikinizde manyaksınız o ne öyle ya. sonucta sewgilinin yanına gidion giydiğine dikkat et biraz. ben sahsen bir giydiğimi bi iki hafta sora giyerim sevgiilimle sürekli görüsüyosam.

    0|0
    0|0
  • giydiğiniz elbise zaman aşımına uğradı lütfen daha sonra başka bir elbise deneyin

    0|0
    0|0
  • Erkek adamın bir takım elbisesi vardır yıkar ütüler giyer, kızların çeşit çeşit elbisesi vardır her seferinde ne giyicem ben diyip seçemez.

    0|0
    0|0
  • manyak değilsinde tuhaf takıntıların war eğer onu seviyorsan üstündekine çok dikkat etmemen lazım ;)

    0|0
    0|0
  • Hemde tescillisin.

    0|0
    0|0
  • Hani yazya ter falan ondandır o :)

    0|0
    0|0
  • en son konuyu çok güzel bağlamışsın

    manyak mıyım ben :D:D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • duymazsan anlam verme zaten . 3gün giyilir mi bea..

    0|0
    0|0
  • 3 gün geçerse ne olur merak ettim?

    0|0
    0|0
  • evet.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...