İnsanların sorularına alaycı cevaplar vermek size ne kazandırıyor?

Evet bilmek istediğim tek şey bu açıkçası. Yardım isteyenlerin sorduğu soruların altına saçma sapan yorumlar yazmanın size kazandırdığı şeyi merak ediyorum açıkçası. İlişkiler ile ilgili sorularda saçma sapan cevaplar mevcut. Tamam görüşlerinizi bildirmeniz güzel bir şey. Fakat saçma sapan sosyal paylaşım sitesi sayfalarında yazılan beğeni isteme benzeri saçmalıkları paylaşmanız gerçekten üzücü. Anlaşılmıyor amacınız. Burada belirtirseniz sevinirim.

Güncellemeler:
Ya da şu şekilde düzenleyeyim. Aslında ne demek istediğimi anladınız fakat kapasitenizi zorlamadan olmuyor sanırım. Ciddi başlıklara alaycı cevap atmak size ne kazandırıyor?

0|0
136

En İyi Kız Görüşü

  • Her soru ciddi değil burda.Ciddi gözükür ama senaryo yazmıştır soran.Öyle soruya da ben ciddi cevap veremem.Gerçekten yardıma ihtiyacı olduğunu hissedersem yardımcı olmaya çalışırım.Kastettiğin her soruda olur olmaz makara yapanlarsa onların zaten bir amacı yok.

    0|1
    0|1
    • Biliyorum. Senaryo soruları çok gördüm. Ve kastettiğim kesinlikle gerçekten yardıma ihtiyacı olanlar. Fakat amaçsızlığı amaç edinen bu arkadaşların sadece puan kaygısı nedeniyle dolanmaları sıkıyor insanları. Soru sayısında azalmalar gözlendi. Ve bunun nedeni de bilhassa onlar. Ciddi cevap yazamayacaklarsa soruya girmenin de bir mantığı yok bana kalırsa. Kültür ve Diğer bölümünde onlar için uygun olabilecek başlıklar mevcut.

    • Kendi adıma yorumlarından rahatsız olduğum kişileri engelledim.Sorularıma yorum yapamıyorlar.Kimse herkesle muhattap olmak zorunda değil.

    • :) Güzel çözüm.

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 12

  • bazen öyle salak sorular soruluyoki ama ciddi cevap verecek kadar taviz veremiyo insan kendinden. Şimdi ben ciddi cevaplasam o yine devam edicek aynı saçmalıklara accık rezil olsun sarsılsın bi gelsin kendine :)

    0|1
    0|0
  • Ciddi soruya ciddi cevap veriyorum, ciddi sordugumda da ciddi cevap alıyorum, bence insanlar aynaya bakmalı biraz.Nasıl davranırsanız karsınızdakine size donus oyle olacaktır

    2|2
    1|1
  • Baskalarının sevinçlerinden kendilerine o anlık gülecek bir malzeme çıkarıyorlar ileri zamani Hic düşünmeden bu da onlara yetiyor. Cunku kapasiteleri bu kadar...

    0|1
    1|1
  • alay etmekten hiç hoşlanmayan biriyim,elimden geldiği ölçüde saçma sapan bir soru değilse bilgimi paylaşırım..yarın bir gün başına gelecekten haberi olmayan insanlar anlık zevk yaşarlar.

    0|1
    0|1
  • Fikirlerimi paylaşrım yardımcı olabileceğim birşeyse..

    0|1
    0|0
  • seni ilgilendirmez sekerim

    1|0
    0|1
  • +1 xper verir verir yani bazilari xper icin cevaplar ssorulari

    0|1
    0|1
    • O zaman sitenin amacını anlamamış onlar. Alaycı tavırlara gerek yok. Kısa ve öz cevap verebilirler. Kimse onlara destan döktürüp milletin sorunlarına derman olun demiyor. En azından yangına körükle gitmesinler. Aşk acısı çeken insanların sorularını resmen baltalıyorlar bu davranışlarıyla. +1 Xper için değer mi?

    • tabi ki deymez ama bazilari oyle yapiyorlar ama site den de bir yorum olmuyor boyle cevap verenlere karsi

  • kocam beni ellemiyor vb. sorulara ciddi cevaplar vermek kime ne kazandırıyor?

    0|0
    0|1
  • Ciddilere ciddi , saçmalayanlara gayet saçma cevaplar veririm.

    0|0
    0|0
  • kimseyle alay etmem ama bazı cevaplar çok saçma oluyor.

    0|0
    0|0
  • soran ne kadar ciddiyse cvbım da o kadar ciddidir.

    0|0
    0|0
  • evet ya bende cok sınır bozucu buluyorum bı soru soruyorsun oo herkes bıntane sey söyluyor ama uzucu seyler ınsan belkıde bıraz motıve olmak ıcın yazıyor buraya kırıcı olunuyor yorumlar dıkkat etmıyor kımse

    0|1
    0|1

Erkekler Ne Diyor 6

  • Ben söyleyım amaçlarını

    bir çoğu sapık bir çoğu şizofren bir cogu okb bir çoğu bir çoğu dalga geçmek maksatlı ve bunların tamamı insan değil .

    Kişilerin dertleriyle sorunlarıyla dalga gecmek bana göre Adi'liktir .

    0|1
    0|0
  • Ciddi soranlara mümkün mertebe ciddi cevaplar vermeye çalışıyorum. Alaycı cevaplarım da oluyor. O da kişinin saçmalamasından kaynaklanıyor.

    0|1
    0|0
  • Kayınçomla yakınlaştık diyen adam var burda.. Bunada saygı çerçevesinde ciddi cevap vereceksek işimiz var..

    0|0
    0|1
  • Salakça sorularla zevkle dalga geçiyorum

    0|1
    0|0
  • adam gibi soruya neredeyse herkes ciddi cevap veriyor ama sitede ciddi soru kalmadıgı için gırgır yapılıyorki gayet doğal

    0|0
    0|0
  • Xper :)

    0|0
    0|1
Yükleniyor...