Yanınıza gelip size direkt tanışma teklif edenlere karşı nasıl davranırsınız?

Kız erkek farketmez...

Yanınıza gelip sadece tanışmak istiyorum dese mesela ?


0|0
96

En İyi Kız Görüşü

  • Cesaretinden ötürü onu tebrik ederdim eyer tipimse biraz elektrik o an alabildiysem bende tanismak isterdim hemen terslemem yani ama tipim deyilse kibarca redderdim

    0|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 8

  • Kibarca reddeder,yoluma devam ederim.

    0|0
    0|0
  • Elini sıkarım tanıştık iyi günler derim giderim

    0|1
    0|0
  • Gerek yok derim

    0|0
    0|0
  • cesurmuş derim

    0|0
    0|0
  • cok salak bir hareket. direk oyle sorulur mu nan

    0|0
    0|0
  • saçma insan.

    0|0
    0|0
  • işkence ederim

    0|0
    0|0
  • çok kötü

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • tanışmak gerekir bir insana da bu yakışır, kesinlikle soğuk davranmam karşıdakine sonuçta insan sıcak davranmak gerekir

    0|0
    0|0
  • İyi davranırım..

    0|0
    0|0
  • hiç tanımıyorsam cevap vermem devam ederim

    tanıyorsam eger bır samımıyetım varsa tabıkıde neden olmasın derım

    0|0
    0|0
    • Samimiyeti varsa tanisma faslını aşmışsın demektir zaten

    • haklısın. Tanıdıgım bıldıgım bıryse gormüşsem bir kac kez dıalogum olmuş ise idi kastım aslında

  • orası burası oynuyorsa dalga geçerim ama kibar bir kızsa nasıl reddedebilirsinki?

    0|0
    0|0
  • Tanisirim gelen sonuçta insan ne var bunda tanışmak istemek en dogal insanlık isteği ama tanisma şekli ve mekanda önemli

    0|0
    0|0
  • hadi lan mal derim geçer giderim

    0|0
    0|0
Yükleniyor...