Su anda hertha Berlin galatasaray macını izliyorum.. sene 99.. Nostalji yapıyormusunuz arada benim gibi?

Selam arkadaşlarım..
Bır galatasaraylı olarak eski maçları izlemekten buyuk keyıf alıyorum.. Sunuda belırteyımkı eskı galatasaraydan sımdı eser kalmamıs. Bu duruma cok uzuluyorum.. Eskı galatasaray ruhunu bu maclarda gormek cok heyecan verıcıı. Sizde arada nostalji yapıyormusunuz pekı:) maç linki.. izlemek ısteyen varsa:)
http://www.youtube.com/watch?v=-P-lq0lfXIM


0|0
3|17

En İyi Erkek Görüşü

  • Yok ben nostalji pek yapmıyorum ama Galatasaray beni öyle bir soğuttu ki artık kombine almayı bırak izleyesim gelmiyor maçları.

    0|0
    0|0
    • valla kardes oyle

    • Hepsini Göster
    • kesınlıkle.. para var ama kafa yok.

    • Yapacak bir şey yok, bu sezonda ölü sezon olacak gibi umarım en kısa zamanda düzelirde yine gideriz stadlara.

Erkekler Ne Diyor 16

  • İzlerim ama daha çok özetlerini :) Bu maç sanırım 4-1 aldığımız maçtı dimi? Hatırlıyorum bu maçı hatta cine5 veriyodu ama neden gittim bilmiyorum ama bu maç oynandığında Ordudaydım memlekette izleyemedim :)

    0|0
    0|0
  • Bu maçta stadın %85 i türk.

    0|1
    0|0
  • Çoğu zaman eski maçları izlerim.

    0|0
    0|0
  • Çok komik duruyor kıyafetler dimi üzerlerinde :))

    0|0
    0|0
    • hayır ya eskısı daha ıyımıs.. sımdıkını begenmıyorum ben.

    • Tiplere bak sen daha eskileri açta bu gene yeni sayılır :)) Komedi yaa :))

  • Özetleri denk gelirse

    0|0
    0|0
  • 2000 yılında ki Galatasaray'ı özlüyorum arada bakarım özetlere ama :)

    0|0
    0|0
  • Galatasarayı sevmediğim için maçlarını izleme gereğide duymuyorum :D

    0|0
    0|0
  • çok eskiye gitme BUNU İZLE

    http://www.youtube.com/watch?v=Gc55PherNgs

    0|0
    0|1
  • Yapmaz olur muyum :) Uefa kupasını aldığımız maçı arada hala izlerim :)

    0|0
    0|0
  • Ne saçma işler ya. Olm borakın futbolcu peşinde kpşmayı adam gibi spor yapın la.

    0|0
    0|0
  • Nostalji yapmadan futbolun tadı mı çıkar örtmenim :-D ama başka eziklerin nostalji yapacak tarihleri olmadığı için izleyemiyorlar yazık :-D

    0|0
    1|0
  • Deplasmandaki maçı izle, o daha güzel :) 4-1di galiba :)

    0|0
    0|0
  • TARİHİ SEVMEM :( AMA ALAYINA G. S

    0|0
    0|0
  • bayanlar maç mı izlermiş :D

    0|0
    0|0
    • o da neden?

    • Hepsini Göster
    • eyvallah birader diyesim geldi sana

    • saolasın kards

  • Şimdireziliz

    0|0
    0|0
  • harikulade

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Benim ruhum nostalji

    0|0
    0|0
  • Nostaljinin kralını yapıyorum

    0|0
    0|0
  • Bu yazıda ki ''Galatasaraylı beyler bakın ben fulbolla ilgileniyorum. Sizler hep futbol ile ilgilenen kız arıyorsunuz madem bakın bana fanatiğim. Hadi bana yavşayın'' cümlelerini bulanlar beğensin.

    0|0
    1|0
    • delımısın kızım :D ben kucuklukten berı mac ızlerım:D mac ızlemeyenler dusunsun:d

    • Hepsini Göster
    • kızım hastamısın sen ya.. ben hayatımda Ataturkle ılgılı kotu bısey konusmam konusmadımda.. bunu en ıyı ben bılırım.. yalan soyledıgın cok asıkar.. dedıgım gıbı hastasın sen. ya da benı gulen cemaatıyle mı karıstırdın ne yaptın:D ılahı:D neyse.. sana Allah akıl fıkır versın.. yolun acık olsun. daha mesaj atma. artık konusmak ıstemıyorum.. canımı sıkmakda ıstemıyorum.

    • Hafizam kuvvetlidir unutmam kolay kolay. Hasta olanin kim oldugu belli oluyo. Gercek adini soy adini ver nasil ugrasiliyor gostereyim sana

Yükleniyor...