Başak kadınını anlamak.

Merabalar. Soru açık.

İlişkimizden bahsedecek olursam, 1 buçuk yıl önce tanıştık. İlk çeyrekte hayatım olabilecek kadının Yaren olabileceğini anladım, aşık oldum yani. Her şekilde şansımı denememe rağmen ne yazık ki arkadaşın ötesine geçemedim. Kendi burcum boğa. Burç uyumuna bakacak olursanız gayet uyumlu ama olmuyor işte. Ne yapmalıyım, nasıl davranıp etkikeyebilirim ? Kendim hakkinda biseyler soyleyecek olursam da bu kiz benim ilk askim. Yardım edeceklere teşekkürler.


0|0
4|1

En İyi Kız Görüşü

  • bende başak burcuyum ama toprak grubu (boğa,oğlak,başak) beni hiç mi hiç çekmiyor fiziğe göre bile zıt kutuplar birbirini çekiyor :( bak başak kızı nasıl etkilenir bilmiyosun tabi ki bi kere zeka olucak zeka derken ne bilim zekice espriler yap kusura bakmada boğa erkekleri odun oluyo biraz, romantik ol demiyorum ama odunda olma, zaten başaklar pek romantik olmuyo, başak burcu kadınları gizli çapkın olur aman ha dikkat et (ben başağım bütün kız arkadaşlarımda başak burçlardanda anlıyorum o bakımdan söylüyorum) cinselliğe çok düşkün bir burç ama asla belli etmez çok hanımefendi ayağına yatar :D sen o konuda özgüvenli dur hem aşkta hem cinsellikte ama asla üstüne gitme, meraklandır biraz, kendine güvendir o açılır zaten sana sonraa özgüven çok önemli özgüvende varsa halledersin sen bu işi :D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Benim de burcum boğa sevgiliminki başak. İnşallah mutlu olursunuz boğa başak süper ikili:)

    0|0
    0|0
  • başak kızını etkilemek çok zordur..herkesden farklı davranmalısın..mesela benim dikkatimi sadece farklı olan çeker...temiz olmalısın...ve ona ilgili ol..ilgiyi sever...soğuk davranırsan iki kat soğuk olur...tutucu tipler değildir..ama sadece yakınlaşan anlayabilir bunu..yakınlaşmak içinde sabır lazım.

    0|0
    0|0
  • hmm. başak kadınını anlamak. ben başağım ama bir şey anlamadım kendimden. senin anlaman zor olmaz umarım.

    belki de bir şeye karar verdiyse bir daha dönmeyen biridir. eğer arkadaş ötesine geçmeyeceğini kesin bir dille söylediyse sevgili olma olasılığı 0 a yakın olabilir. ya da olmaz. :)

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 1

  • burçlardan yola çıkmayarak iyi bie başlangıç yapabilirsin

    0|0
    0|0
Yükleniyor...