Spor yapanlar lütfen cevap?

Normalde spor yapıyodum yaz tatiline giderken bıraktım çok hafif kas var karnımda devam edicem sonradan.

10 gün sonra ablamın düğünü var zayıflamam lazım diyet spor bişey söyleyin lütfen? :(


0|0
1|12

En İyi Erkek Görüşü

  • fitness antrenörlüğü yapmış biri olarak ve yaşam tarcı edınmış biri olarak şunları söyliyebilrim vücut yağı depo edebılmek için erkeklerde göbek bayanlarda göbek basen kalça bölgelerınde toplar bu sebebple öncelikle yag yakımı yapmalısın bölgesel yag yakımı bütünyle kandırmaca.. bel bölgendekı yagları eritmen için vcuut yag oranını düşürmelisin buda diyetden geçer.. sana önerim diyetine baglı kal günlük aldıgın kalori miktarına dıkkat ve aldıgın kalorinin fazlasını kardiyo yaparak enerji olarak yak ki vucut enerji olarak depladıgı yağları kullansın.. kardio şart degıl ağırlıkta kaldırabılırsın burada önemli olan enerjı harcama nabzının aşağı yukarı 120nin üstüne çıkmalı. skılaşmak ve şekle sokmak için ise egzersizlerin kralı squatı öneririm bu temel bır egzersizdir eger doğru yaparsan çok faydasını görursun teknıgını iyi öğren aksi taktirde kötü sakatlıklar yaratabılır. mekık, twist, dambıllarla saga sola egilem gibi egzersizleri asla yapma omurgana zararlı.. yarım sıkıştırma (yarım mekık) yapabılırsın.. 10 gün çok kısa bir zaman yalnız.. başarılar şimdiden

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 11

  • Koş yürü

    1|0
    0|0
  • 10 günde zor ama sabah aç karna portakal suyu gün içerisinde Bol C vitamini olan ürünler tüketirsen yardımcı olabilr sana. Ayriyetten ekmek yememeni şeker ve tuzu azaltmanı 3 4 saat arayla 1 avuç badem yemeni ve yeşil çay öneririrm.

    1|0
    0|0
  • 10 günde fazla bir şey olmaz ama günde 4-5 kere yeşil çay iç sabahları da ılık suya limon sık şekersiz iç

    1|0
    0|0
  • Bence bir kizda kas itici olur hemen birak sporu (kas yapmak icin yaptigin sporu) kiz dedigin balik etli olmali dokundunmu elin bir kayaya degil koyun tuyleri gibi yumusacik olmali ;)

    1|0
    0|0
  • @ThatsGood

    0|1
    1|0
  • Yemek yemeyi azalt. Sabah kahvalti, öğlen hafif haslanmis tavuk ve akşam salata tarzı 5 günde 3 kilo garanti.

    1|0
    0|0
    • Bunu zaten listeden biliyorum garanti olduğuna göre %100 deniycem

    • Hepsini Göster
    • Sadece karnımda biraz eskiye göre beğenmediğim bişey oldu :D
      10 gün her gün 100 mekik çeksem 2 set düzelir mi acaba?

    • Ayva göbeği :) mekik karın kasları için iyidir.

  • Gunde en az 40 dk yuruyus yap terlemeye calis cok faydali kisa zamanda zayiflarsin

    1|0
    0|0
  • az ye çok koş

    1|0
    0|0
  • 10 günde birşey olmaz

    0|0
    1|0
  • şok diyet ler var saglıklı olmasa da kısa sürede büyük etkiler yaratıyor. bir araştır derim aynı zamanda spora da yüklen

    0|0
    0|0
  • 10 günde iki kilo anca verilir. Bol bol koşu az yemek ama günlük ihtiyacını yemek zorundasın.

    0|0
    0|0
    • Zaten 53 kiloydum 56 oldum 3 kilo vermek istiyorum sadece

    • Hepsini Göster
    • Evde spor yapıyorum zatn

    • O zaman başarılar

Kızlar Ne Diyor 1

  • Profesyonel koşabiliyorsan koş.

    1|0
    0|0
Yükleniyor...