Hoşlandığınız kızın ilişkisi var yazsa?

hoşlanıyorsunuz birisinden ama biriyle çıktı ama hemen ayrıldı 2 gün sürmedi ne düşünürsünüz? hoşlanmaya devam eder misiniz bırakır mısınız peşini?

Güncellemeler:
ya benden hoşlanan bi çocuk vardı gayet belli ediyordu bende umudunu kessin diye böyle birşey yazdım ikinci gün yok yazdım acaba vazgeçermi ki? onu sormaya çalışıyorum biraz yanlış sordum sanırım
arkadaşlar bu arkadaşım en yakın arkadaşlarımdan ve bumuhabbetlere girmek bile istemiyorum aslında ama geçenlerde çok belli etti . bende anlamamazlıktan gelerek bunu yaptım. bazıları dalga geçmiş ama derdim sadece üzülmesin diii pat diye söylerler size de mutlu olursunuz sevmiyorum seni diye dimi? neyse boşverinnn..
türkçem pek iyi değildir k bakmayın... mutlu olmazsınız değil mi direk söylese sevmiyorum diyeee

0|0
4|9

En İyi Erkek Görüşü

  • asıl amacın onu uzaklaştırmak mı

    1|0
    0|0
    • evet ama direk açılmıyo zaten bende böyle bişy yaptım

    • uzaklaştırmak istiyosan daha başka şeyler yapabilirsin bence yaptığın olmamış

Erkekler Ne Diyor 8

  • Al karşına konuş ya.Ben sende böyle böyle birşeyler seziyorum.Seni sadece yakın bir arkadaşım olarak görüyorum eğer böyle devam edecek olursan arkadaşlığımızda bozulur diye.Hem o da umutlanmaz.Başka bi kapıya döner.Biz erkekleri en çok yaralayan oyalayan "Acaba bana karşı birşeyler hissediyor mu hissetmiyor mu?" tavrıdır.Yeminle söylüyorum benim hoşlandığımı fark eden kızlar benimle böyle konuşsalar bende "Oh be enazından gerçeği öğrendim.Neyse bi umut yokmuş zaten artık zorlamayayım" derim.

    1|0
    0|0
  • 2 gün cıktıysa bi cıktıgına bakarım adam mı dıye bide kıza bakarım kız mı diye biraz Mevlana dan caldık ama

    1|0
    0|0
  • Hoşlandığım kızın ilişkisi var yazarsa bırakırım peşini.Sonuç olarak benim ilişkide olduğum bir kızı aynı şekilde bir başkası ayartmaya kalkışsa hoşuma gitmez.Adalet gereği bana yapılmasını istemediğim birşeyi başka birine yapmak istemem.

    1|0
    0|0
    • hayır ikinci gün de yok yazsa yeniden:) aklına ilk gelen şey ne olur

    • Hepsini Göster
    • yaa dalga gecme:)

    • Bizde öyle yeri geldi mi dalga yeri geldi mi de ciddiyet:)

  • asıl kahraman sensin de bunu bu şekilde anlattın yani çıktığın biriside olmadı aslında,ve ben bunu uygularsam vazgeçermi diye düşünerek bu şekilde bir soru sordun,ok eee bunu yapmana gerek yok ki hakkında ne düşünür bilememde sen bu durumdan sıyırmaya çalışıyorsun sanırım kendini.al bir tane tek taş tak parmağına gitsin sansınlar seni nişanlı ne bileyim bence bu daha iyi..

    0|0
    0|0
  • soruuyu ben tam olarak anlayamadım aslında,hoşlanıyorunuz birisinden diyorsun ve kimseyle çıkmıyordu o zman ve benim ondan hoşlandığımıda bilmiyordu bilmediği içinde ve ya ben aılmadığım için hayatına başka birisini aldı çok normal değilmi sence ve benim bu arada o kişi için ne düşünmem beklenebilirki ben kendi hakkımda birşeyler düşünmem lazım değilmi.

    0|0
    0|0
    • demek istediğim benden vazgeçer mi ilişkisi var yazdı geri yok yazdı hala düşünür mü aramızda birşey olabilir mi diye?

  • la yeter güncelleme offff

    0|0
    1|0
  • Beni bırakanla işim olmaz .

    0|0
    0|0
  • ben bu düşüncede bir kızdan hoşlanmam bile :S

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • İlşki harekete geçmelerini engeller isteklerini değil.

    1|0
    0|0
  • Kızın değecek birisi olduğunu düşünüyorsan vazgeçme derim. Ama 2 gün çıkıp ayrılacaksa seninle de yani öyle bir tipse hiç zorlama kendini yolun başında iken dön.

    0|0
    0|0
  • neden boyle basıt numaralar yaparsınız kı

    0|0
    0|0
  • Ağır bir ergenlik vakası daha

    0|0
    0|0
Yükleniyor...