Ne olacak senin halin?

21 yaşındayım.Mahallede benden 2yaş küçük çocuk benden acayip hoşlanıyor. Sürekli seni istiyorum benim olmanı istiyorum gibi cümleler...Birlikte olabilme ihtimalimiz bile yok.Bende yaşının küçük olmasından dolayı olamayacagını kendsine söyledim...Ama bir yanımlada üzülüyorum , çünkü beni neredeyse her gün görmekte.Ve beni her gördüğünde biir kat daha arzuladığını söylüyor... N yapacağımı şaşırdım?


0|0
5|13

En İyi Erkek Görüşü

  • Napcakmış seni

    0|0
    0|0
    • güya bana aşıkmışşş :P kiii 1 seneden beride peşimde Beni görünce bilee benmle konusamıyor donup kaılıyor ve sadece bana bakıyor konuşşsada saçmalıyor,:D

Erkekler Ne Diyor 12

  • vir gitsin..

    0|0
    0|0
  • bu kızlar böyle küçüksün diyorlar kendinden küçük birine hmen kesip atıyor... neden yaşı sorun ediyorsun ki sanki 10 yaş var aranızda yani... kendini onun yerine koy sen senden 2 yaş büyük birini çok sevdin söyledin ama sana o sen küçüksün dedi nasıl hissederdin bir düşünsene yaaa hep ztn kızlar kendinden büyük kişilerle çıkıyor çok mantıklı gelmez bana bu durum ztn seviyorsa 2-3 yaş küçükmüş büyükmüş fark etmemeli...

    0|0
    0|0
    • ODA AYNI SEYI SOYLEMIŞTI... ama olabiletesi yok..

    • Hepsini Göster
    • şimdi kendinden soğuk diyeceğim ama o zmanda bir bakarsın 2 kat daha fazla bağlanır yani hiç bakma görme konuşma tüm ilişkini kes...

    • o yoldayım...

  • bence sevgi değildir onunki 19 yasında bır cocuk seni arzuluyorum dıyorsa uzak dur :)

    0|1
    0|0
  • Başlık karşındaki kişiye yönelik içerik kendinle ilgili.. Ben sen o \ Biz siz onlar.. Giriş gelişme sonuç

    0|0
    0|0
  • Seninle yatmak istiyor gibi konusuyor arzuluyorum seni istiyorum filan sen sevgiden asktan bahsediyorsun

    0|0
    0|0
  • ben 19 yasındayken yanı geçen sene 22 yasında kızla beraberdim naber..

    0|0
    0|0
  • 2 yaştan bişey olmaaaaz dene bence

    0|0
    0|0
    • sanmıyorum daha çoçuk bana goree...

    • Hepsini Göster
    • hayır derdım kecı ınadım tuttgunda:)

    • inadı demiyorum:) düşün dediğim şartlar varolsa,ama tartışmalar sık ve kırıcı olsa(haftada 1 filan) ozaman ne derdin?

  • ver kurtul

    0|0
    0|0
  • mahallelerde çok laf çıkar tabi bilmiyorum nasıl bir semtte oturuyorsun ama tavsiye etmem

    0|0
    0|0
  • fuck off'u çek.Bu kadar mı zor bas git ulan eşek sıpası demek:):)

    0|0
    0|0
  • onun gözü senin başka yerlerinde bacım hemen tepikle onu yaklaşma tehlikeli madde o ://

    0|0
    0|0
  • ulan bu senin egonu okşamıyosa benim adım da gizli olmasın.

    seni bulacam oğlum.

    0|2
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • Bir bozukluk var bu işte bazı duygular tavan yapmış . Seni arzuluyorum diyorsa senden 2 yaş küçük hemde.. Yüz verme şekerim. :)

    0|0
    0|0
  • boşver yaa 19 yaşındaki bi erkekten hayır gelmez sana en az 23 lazım

    0|0
    0|0
  • kudurukmu ne ?

    0|0
    0|0
  • yaşının pek önemi yok ama çocuğun niyeti başka

    0|0
    0|0
  • hayır gelmez ondan salla gitsin

    0|0
    0|0
    • duygularında samimi biliyorum ama uymaz bana aynen...

    • yani mahaledesin düsün yani senden kac yasta küçük

Yükleniyor...