Yalan yere yemin eden birisi gördünüz mü?

arkadaşlar benim ciddi bi ilişkim vardı ve onun kardeşim diye tanistrdiği insanla çok güzel vakit geçiriyoduk bayan bu bahsettiğim ..yalnız kaldığımız gün bana erkek arkadaşımın daha önce hayatında yaptığı hataları analttı ben bi süre ona bundan bahsetmedim ve kendi korkularım olduğundan bahsettim ve aramızda kalıcağnın söylemiştim neyse aramızdada kalmadı tabi o arkadaşına arkadaşı arkadaşına derken konu arap saçına döndü kız yemin ettmiş ben öyle bişey söylemedim diye ...bana erkek arkadaşım inandığını söylesede onlara tek kelime etmedi ve benim gözümde bitti ...sonra kızla konuşmaya ben gittim tek başıma amaç o deildi aslında ben ona nasıl anlatırsında demedim bunları benim sadece ilişkimizle ilgiliyd korkularım yemin ettiği için gidip nasıl böyle yaparsın di ki nasıl bi insanki gözümün içine baaaaaakaaaaaaaa bakaaaaaaaaaa yemin etti ben çok hırslanıyorum nasıl bi insan bu kadar asalık olabilir diye


0|0
3|5

En İyi Erkek Görüşü

  • Anasının,babasının hatta mezardaki dedesinin ve Kur'an'ın üstüne yemin edipte,tükürdüklerini yalayanları gördüm..

    0|0
    0|0
    • ben bu zamana kadar hıc gormedım cok ıgrenc geldı bana zaten oyle bı ınsanın cevremde olmasıda mumkun deıldırde bı bırlıktelıgın olunca yenı ınsanlar gırebılıyo hayatına kı evlenmek uzeresın cevren deısıyo

    • Hepsini Göster
    • yalan çok kötü,bir başladın mı söylemeye ardı arkası kesilmiyor.

      İnş buna hayatımızda hiç ihtiyaç duymayız.

Erkekler Ne Diyor 4

  • bu bir şey mi daha neler neler göreecen belkide doğru söylüyordur.Aman salla gitsin kim ne yaparsa kendine eder kendi kendine salla hırsını kariyerine yap

    0|0
    0|0
  • yemin edip iftira atarak adam öldürtenleri gördükten sonra anlattığın deve de kulak kalır

    var malesef yemin etmeyi babalarının tekelinde gören kişiler

    0|0
    0|0
    • ben yapamam ya oyle bıseyı yalan yere yemın edemem ya korkarım helekı baska bı ınsanın duzenını bozacaksa

    • Allah dan korkan yapmaz tabi korkmayana da diyecek tek şey mahşer de görüşmek dileği ile

  • Tayyip Bey!

    0|0
    0|0
  • Fazla ciddiye almayın bu hayatı! Nasıl olsa içinden canlı çıkamayacaksınız...

    0|0
    0|0
    • onun bılıncındeyım de nasıl bı yurek vardır bu ınsanlarda ıclerı curumus bunların mıdem bulandı

    • Bosuna uğrasmayın! Ana sütüyle ADAM olmayan bir kişi, İnek sütüyle hiç bir şey olmaz...

Kızlar Ne Diyor 3

Yükleniyor...