1.78 Boy 55 Kilo iyi midir yoksa 50 ye falan düşsem daha mı iyi olurdu?

1.78e boya 55 kilo nasıl sizce iyi mi yoksa biraz daha vermeli miyim. eğer ver diyorsanız kondisyon bisikleti kullanıyordum ona devam etmeli miyim yoksa başka bişey mi ? onda 20 dakika falan yapıyordum süre olarak ne kadar önerirsiniz ?


0|0
9|19

En İyi Erkek Görüşü

  • 51-52 olsan daha hoş görüneceğine eminim.kondisyon bisikletine 30 dk bin ve yediklerine dikkat et.

    1|0
    0|1
    • 30dk bitiriyor beni her gün mü yapayım yoksa haftada 4 5 kez falan mı ?

    • Hepsini Göster
    • Katılıyorum size.Ben 70 kg yim ve rahatım.zayıflayınca mesela 66 kg ye düşüyorum bitkinlik,halsizlik ve uyku uyuma isteği başlıyor.

      75 falan olayım bu seferde hareket edesim gelmiyor kendimi rahat hissedemiyorum.

      Yani rahat hissettiğiniz kilo size ideal olanı :)

    • :) aynen öyle teşekkürler :)

Erkekler Ne Diyor 18

  • 17.35 vücut kitle endeksin.Zayıfsın bu v eriye göre zaten.Almanda sakınca yok ama vermeye çalışma en azından.

    0|0
    0|0
  • bence iyisin abartma sakın

    0|1
    0|0
  • Ne vermesi, aksine daha alman gerek. :) 1.78 boya 60 kilo civarında olman gerek. Kondüsyon bisikletini at evden, iğne ipliğe döneceksin, kimse de beğenip almayacak seni sonra.

    0|0
    0|0
  • :D 1,80 sın 55 normal sana düşmemeni tavsıye ederım . Bazıları öyle zayıf oldugu halde zayıflamaya calısıyorlar sonra ıskelet gıbı gezıyorlar :D

    0|1
    0|0
  • link ?

    0|0
    0|0
  • boy çok iyi erkek olarak boyum kısa 168 cm uzun olmasını isterdim ama teklif aldığım kızlar nedense hep benden uzundu 172 176 cm 10 183 cmlerle göz teması kurduğum oluyor gelelim 178 55 bence az bile bırak vermeyi aşağıda ölçülerini yazmışsın gayet iyi

    0|0
    0|0
  • boyun çok uzunmuş, insanlara tepeden mi bakıyorsun :)

    0|0
    0|0
    • Çok dışlandığımı hissettim :)

  • boyun iyiymiş benden 4 5 cm kısasın. kilon da az diye hesap ederseek. Evet vücudun güzel

    0|0
    0|0
  • Verme iyi böyle:)

    0|1
    0|0
  • Yanlız zaten normalsin kilo vermek gafletine düşme sakııın :((

    0|1
    0|0
  • bence kilo almalısın iskeletor gibisin

    1|0
    0|0
  • lan daha neyini vercen :)

    1|0
    0|1
  • Hemen gel buraya.Süpersin :)

    0|0
    0|0
  • aaaaaaaaaaaaa neden o kadar uzunsun ki sen ! haltere başla hemen

    0|0
    0|0
  • zayıf sın bence 178 boya en az 68 olman lazım

    0|0
    0|0
  • gayet güzel bir vücut 2 3 kilo alsan çok tatlı olur

    0|0
    0|0
  • Böyle iyi.

    0|0
    0|0
  • Gayet iyi bence. 50'ye düşsen deri-kemik kombinasyonu olursun. Hatta 60'a kadar yolun var diyebilirim.

    İç ses : Soranın boyu da gereksiz uzunmuş ya.

    0|0
    0|1
    • :D allah vergisi :D

    • Hepsini Göster
    • Gereksiz uzun mu :)

      Kaç olsundu?

    • 1,70mt, 52kg iyidir. Ben bile bu boyla 170 diyorsam düşün yani.


      Bana güven. Yaptığım çalışmalar sonucu optimum boy bu. =)

Kızlar Ne Diyor 9

  • Bu yeterli Bir kilo bile verme

    0|0
    0|0
  • 55/(1.78*1.78)=17,36 bu da demek oluyor ki normalden zayıfsın. daha ne zayıflamasından bahsediyorsun anoreksiya mı oldun sen? dikkat et kendine

    0|1
    0|0
  • İyi iyi maşallahın var..

    0|0
    0|0
  • şikayetin varsa kötü yoksa iyi

    0|0
    0|0
  • adriana lima da o oranda :D

    0|1
    0|0
  • boyundan 10 çek normalde 68 kilo olman gerek:)

    0|0
    0|0
  • 58 kilo olman lazim

    0|0
    0|0
  • Çok iyi

    0|0
    0|0
  • anoreksiya olma ihtimalin var mı? çünkü şu sorduğun soru gerçekten hiç ama hiç sağlıklı değil.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...