Bir bakar mısınız?

Manyetik koşu bandı aldım faydası olur mu kilo vermemde?

Güncellemeler:
bir bakın ya Allahını seven baksın :D

0|0
1|8

En İyi Erkek Görüşü

  • Tabii ki işe yarar. Az ye çok su iç bişey olmaz.)

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • Yemene içmene dikkat et. Şekerden uzak dur. Banda falan ihtiyacın kalmaz vucut dengeye alır kendini.

    0|1
    0|0
  • Mutlaka olur fakat sağlıklı bir şekilde yapın kendinizi ypratmadan

    0|0
    0|0
    • Diyet yapıyorum ve canım sıkıldığı an koşuyorum kilo verme hırsı var 20 kilo vermem gerekiyo

    • 20 kilo az bir kilo değil sağlıklı bir şekilde yaparsanız olabilir neden olmasın

    • Aynen öyle

  • bakalım anam :)

    0|0
    0|0
    • Neye?

    • Hepsini Göster
    • Elektriksiz efor sarfederek kullanılıyo

    • ozaman kesin işe yarar daha çok enerji sarfediceksin

  • mümkün değil bence hele ki 20 kilo.. ben 20 kilo bavulla seyehate bile çıkmıyorum zor o iş

    0|0
    0|0
    • Neden

    • Hepsini Göster
    • Ne ayrıntısı

    • ayrıntılı ve zorlu b çalışma tabii ki planlamanı da çok doğru yapmalısın.. 20 çok ciddi bir rakam çünkü

  • olmaz boşuna para vermişsin

    0|0
    0|0
  • Düzenli koşu için ideal.

    0|0
    0|0
    • Hiç kilo veremicekmişim gibi hissediyorum ya

    • Dakikası kilometresi yaktığın kalorisine kadar gösterir ve dakikasını da rahatça ayarlayabilirsin. Çalışma programına bağlı olarak verebilirsin hem normal koşudan bence daha zevkli.

  • oluuu

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • düzenli yaparsan çok fayadası olacaģını göreceksin. bunun yaninda meyve de ye özellikle yeşil elma

    0|0
    0|0
    • Diyet yapıyorum zaten elma tüketiyorum hep

    • diyetini aksatma ve özellikle evde spor haraketleri esneme haraketleri yap. cevizin de cok faydasi var

    • Sağol caniim

Yükleniyor...