Sevgiliniz için takım değiştirir misiniz?

Sevgiliniz çok mutlu olur diye yani bundan eminsiniz takım değiştirir misiniz ?


0|0
25|22

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 21

  • olaya hangi açıdan bakıldığıyla alakalı bir konudur, eğer burda bahsedilen takım elbiseyse sorun yok, büyük ihtimalle üzerinizdeki yakışmamıştır ve sevgilinizin sizi uyarmasıyla değiştirirsiniz olur biter; eğer bahsedilen ev işlerinde kullandığınız anahtar takımınızsa gene sorun yok, muhtemelen ya bozuklardır ya da kazık yemişsinizdir ve yine sevgilinizin uyarısıyla gider değiştirirsiniz. ancak eğer bahsedilen tuttuğunuz spor takımıysa işlerin rengi değişir.

    burada hangi takım olduğu kesinlikle önemli değildir, önemli olan onca yıldır o takıma karşı duyduğunuz sevgiyi bir anda bir kenara atmaktır. en sevdiğiniz kıyafetinizi kirlenmeden, kirlilerin arasına atıp orada unutmaya benzer bu durum. hem bir insan sevgilisi uğruna takım değiştiriyorsa yarın başka bir takım uğruna o sevgiliyi değiştirmeyeceğini nereden bilebilirki*..

    0|0
    0|0
  • Fenerbahçeliyim ve çocukluğumdan beri de Fenerbahçeyi tutarım. ancak hiç kimseyi Fenerbahçeli yapmak için uğraşmamışımdır ve buna bana o kadar saçma geliyor ki.. yaa bırakın incir çekirdeğini bile doldurmayan işlerle uğraşmayı..

    0|0
    0|0
  • Tek link yeter sanırım :) link

    0|0
    0|0
  • Hayır

    0|0
    0|0
  • aşk ıse herseye varım

    0|0
    0|0
  • O benim "takımları" tutar zaten :D

    0|0
    0|0
  • hayatta değiştirmem. değiştirmedim de. 25 yaşındaydım evlendiğimde. eşim hayatımda yokken de Fenerbahçe vardı hayatımda. bazı şeyler değişmez, değiştirilemez.

    0|0
    0|0
  • onun için takımı değil,ülkemi bile değiştiririm.

    0|0
    1|0
  • Ne ben değiştiririm ne de ona değiştirmesi için bir istekte bulunurum. Herkes istediğini tutsun hayat bayram olsun bütün Dünya buna inansın gibi gibi...

    0|0
    0|0
  • bize daima heryerde < HER ZAMAN TRABZONSPOR

    0|0
    0|0
  • tutmuyorum :D

    0|0
    0|0
  • hiç sanmıyorum kesinlikle değiştirmem :)

    0|1
    0|0
  • Aşırı fanatikliğim yok ama yinede değiştirmem :)

    0|0
    0|0
  • Anında değiştiririm <3

    1|0
    1|1
  • hayır teklif bile etmesin

    0|0
    0|0
  • asla değiştirmem

    0|0
    0|0
  • Yok ki sevgilim ne takımı :)

    0|0
    0|0
  • her şey aşk için anında değişirim 3<

    0|0
    0|0
  • Sevgilim Beşiktaşlı olamalı. Büyük kriter benim için.

    0|0
    0|0
  • Hayır BJK aşkı başkadır , ama onu BJKlı yaparım orası öyle :(

    0|0
    1|0
  • ya takım nedir arkadas sevdiğimin bana verdiklerini takım verebilcek mi?

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 25

  • İkimizde Real Madrid'i tutuyoruz zaten ...

    0|0
    0|0
  • tuttuğum bir takım bile yok,ol derse oldum derim ama zaten bir şey anlamıyorum :))

    0|0
    0|0
  • ben sadece sevgilimin takımını tutarım :)

    0|0
    0|0
  • 17 yaşındaki ergenler deiştirir takımını :D

    0|0
    1|0
  • Takım tutmuyorum ki ne gerenk var.

    0|0
    0|0
  • takım tutmuyorum hem onane ya

    0|0
    0|0
  • kesinlikle hayır..

    0|0
    0|0
  • takım benim için önemli değil zaten şu takımı tutuyorum diyede gezmiyorum etrafta sorun yok yani onun istediği takımı tutabilirim

    0|0
    0|0
  • o benim icin degistirsin Fenerbahçeli dogdum Fenerbahceli ölcem:)

    0|0
    0|0
  • Aslaa!

    0|0
    0|0
  • bjk değiştirmem, oturup takım kavgası yapacak da değilim, neyi isterse tutar.

    0|1
    0|0
  • Değiştirmem. Tatlı atışmalar çok daha güzel :)

    0|0
    0|0
  • ben fanatik olmadığım için değiştirirdim

    0|0
    0|0
  • DDeğiştirdim bile,hoş çok fanatik değlidim ama

    0|0
    0|0
  • takımım için sevgılımı degıstırırım be şaka bi yana büyük konusuorum asla degıstırmem

    0|0
    0|1
  • Herşeyi FEDA ettik sevgimiizide ederiz Hayır değiştirmem

    0|0
    0|0
  • ne münasebet.

    0|0
    0|0
  • atışmalar daha guzel oluyor acıkcası :)

    0|0
    0|0
  • Ne münasebet...değiştirmeyiz biz.

    0|0
    0|0
  • Değiştiririm zaten tuttuğum belli bir takım yok:)

    0|0
    0|0
  • isterse tuttuğu takıma forvet olurum

    0|0
    0|0
  • Böyle basit bir istekte bulunacağını sanmıyorum ama hayır, ne gereği var.

    0|0
    0|0
  • Hayır, sevgilim için hiç bişeyimi değiştirmem

    0|0
    0|0
  • Evet.

    0|0
    0|1
  • o benim sevgilimse ve benden böyle birşey istiyorsa bende onun sevgilisiyim oda benim için değiştirsin o zaman. ben değiştirince o mutlu olacak ama bende gayet mutlu olurum o takımını değiştirirse herşey karşılıklı :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...