One love festivalinde son dakika alkol yasağı getirilmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Gösterdikleri neden ramazanın yakın olmasından dolayı eyüp halkını rahatsız olması :-). Ufak bir grup olarak artık efes pilsenin sattığı ürünleri almıyoruz.

Şahsen duyunca ohannes dedim. Siz ne düşünüyorsunuz?


0|0
5|18

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 17

  • Halkın rahatsız olması değilde mezarlığa yakın olması nedeniyle yasaklandı diye biliyorum ama rahatsız olanda olmuştur elbet olanda haklıdır.festivalin tertemiz huzur içinde başlayıp tertemiz huzur içinde bittiğini sanmıyorum.bu tip organizasyonların yerleşim yerlerine uzak yerlerde yapılması taraftarıyım.Ataşehirde bi organizasyon yapıldı üstelik ailelerin olmadığı bekar ve öğrenci insanların çoğunlukta olduğu bir yerdi izin alınarak yapılmış olmasına rağmen polis geldi yarıda kesti şikayet çok diyerek.olur böyle şeyler

    0|0
    0|1
  • Aklıma Femen eylemi geldi. Günler öncesinden herkes bu sapıklar ülkemizden uzak dursun dedi ama eylem zamanı herkes ordaydı. Salyalarla kaldırım temizliği yaptıktan sonra yine lanet ettiler.

    Bu ülkede insanın her zaman cebinde anti-depresan, sakinleştirici taşıması gerektiğini düşünüyorum. Mantıksızlıklar abidesi canım ülkem.

    0|0
    0|1
  • gayet doğru bir kartar olduğunu düşünüyorum eyüp zaten muıhafazakar bir semt.tamam herkes inancında özgür ama insanların hassasiyetlerine de dikkat edilmeli huzurlu bir toplum için

    0|0
    0|1
  • Yerinde bir karar

    0|0
    2|2
  • Çok şey düşünüyorum ama burada anlatabileceğim kelimeleri hala bulamadım!

    0|0
    0|0
    • Ben de ohannesburger diyebildim sadece. Bir de il disindan festivale gidecektim.

    • İl dışından mı ? Nereye gittin?

  • Halkın rahatsız olması geçerli bir neden değil midir birileri eğlenirken birilerini rahatsız edip etmediğini umursamaz mı ? İçilmesine de eğlenilmesine de hiç karşı değilim ama bazı semtlerin bazı yazılmamışları vardır.

    0|0
    0|1
  • Çok iyi Çokda Güzel bi karar olmuş ALKIŞLIYORUM ...

    0|0
    2|2
  • One love olduktan sonra böyle olucağı başından belliydi. Biz yapıştırmaya devam edelim. Zihniyetlerinin.

    0|0
    0|1
  • sponsor ne alaka diyoruz bu durumda :)

    0|1
    0|0
  • Umrumda değil.İstanbul'da yaşamıyorum.

    0|1
    0|1
  • alkolsuz bira dahi sokamıyorduk yaw

    0|0
    0|0
  • eyübün nuru kaçmasın diye tercihi bir uygulama .. efes de kolpa çıktı hiç sahip çıkmadı içicileree

    0|0
    0|1
  • Millet neyin kafasını yaşıyor anlamıyorum :((

    Sıcaktan zaten herkes sarhoş olmuş pöfffff ...

    0|0
    0|1
  • 4.Murat kıs kıs gülüyor bir kuyuya taş attım hale bak lan dıye :D

    0|0
    0|1
  • normal geliyor artik boyle olaylar. Oha falan olmuyorum yani :/

    0|0
    0|2
  • ayran icsinler

    0|0
    0|2
  • yetmez ama evetçilere bira kapağı olsun diyorum.

    0|0
    0|2

Kızlar Ne Diyor 5

  • yasal sınırlar çerçevesinde susuyorum ben, kutsallık halesini işlerine gelen her yere yerleştirmeye çalışmalarından fenalık geldi zira.

    0|1
    1|0
  • Eyüp Sultan gibi kutsal bir yerde içki festivalinin yapılmasını esefle kınıyorum..

    1|1
    1|3
    • İcki festivali degilki bu :-)

    • Hepsini Göster
    • Tamam sen de:-)

    • hadii ordan hadii ordan yok orda yatır felan yaw kandırıyor sizi ciddi ciddi .. bak konu tealojiye kayıyor fazla uzatmıyorum

  • çok iii olmuş..

    1|0
    2|4
  • Eyüp Belediyesi: "Bira hamallık ya..."

    zaytung

    0|0
    0|1
  • şerbet içip dans eden saçlı sakallı gençleri düşününce bi hoş oldum, bi histerik kahkahalar falan. şaka dimi? şaka!

    1|1
    1|1
    • Degil gercek maalesef. Yuzlerce insan iceri girmeden disarda dinledi. Eyup halki da bira satti :-)

Yükleniyor...