Sevgiliniz mi? Arkadaşınız mı?

Sevgilinizin yada hoşlandığınız kişinin, yakın bi arkadaşınızın eski sevgilisi olduğunu öğrenseniz tepkiniz ne olurdu?


0|0
3|10

En İyi Erkek Görüşü

  • ikisiyle de ilişkimi sürdürürdüm. yakın arkadaşımın eski sevgilisi onun için önemli biri olsaydı ben bilirdim zaten. bilmiyorsam da söz hakkı yoktur kimsenin.

    0|2
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • Üniversite bittikten sonra ankaraya gitmiştim.Arkadaşlarla cafede oturduk ve konuşuyorduk.3 arkdas eski günlerden açıldı konu.Ben okul bitmeden önce yaşadığım bir ilişkiyi bitiripte gelmiştim,aslında çok kısa sürmüştü ama garipti.

    Okul bitecek diye Sakarya'dan ısparta'ya araba ile gitmiştim.Sınavdan cıkmıştım ve bir sonraki sınavı alttan alıyordum.Yanımda bir ark vardı ve dedim ki kapıdan ilk çıkan kişiden notlarını isteyeceğim diye.onunla iddaya girdik.Sonra sarısın bir kız cıktı,icimden Allaha tesekkür ediyorum tabi :)

    Kıza yarinki celik yapılar sınavina girip girmediğini sordum o da evet gireceğim deyince notlarını alabilirmiyim dedim.Burun kıvırdı ve ilk istemedi.Ama biraz zorlayınca evim uzakta dedi ve istemeyerekte olsa kabul etti.neyse dışarı cıktık araba honda civic idi kız arabayı görünce eridi ve yoldayken bana istersen gel biraz oturursun sonra birlikte çektiririz falan dedi.Ben ev arkadaşlarını tanımıyorum dedim ve istemedim.

    Notlarını aldıktan sonra numaramı aldı ve aksam onlara cagırdı.neyse sonuc olarak birlikte olduk bunu anlatınca kız nereliydi diye sordu arkadaslar.

    Samsunluydu dedim ve gece ogreniminde okuyordu dedim Levente.Kesin tanırsın dedim..(Levent'te gece ögreniminde okuyordu)

    Salak bende o kızla çıkmıştım demesin mi?Detaylarını soramadım bile :P

    Güldük başta ama sonra anlattığıma pişman olmuştum.

    0|0
    0|0
  • gider yakın arkadasımla konusurdum hala ona karşı sevgisi var mı aşık mı diye ona sorarak ögrenirdim ondan sonra önüme bakardım

    0|0
    0|0
  • hasss***ktrrrr.yine mi ka*ar;!eh be bizim elemanın anlatılmaz yaşanır diye ballandıra ballandıra anlattığı hatuna mı denk geldik? gele gele.olur belki;ama emin de değilim bu olmayadabilir.

    0|0
    0|1
  • her zaman arkadaşımm. çnkü sevgilimden öncede o var olmuştur sonra da olacaktır

    0|1
    0|0
  • sevgilim olmaz öyle bir durumda.

    0|0
    0|0
  • bu ne dünün aynısı derdim

    0|1
    0|0
  • Kendime küserdim, 1 hafta kendimle konuşmazdım..

    0|0
    0|0
  • aynen devam

    0|0
    0|0
  • senin tepkin ne oldu?

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Hangısı daha ağır basarsa o.

    0|0
    0|0
  • Yakın bir arkadaşımın eski sevgilisiyse zaten bunu önceden bilirim.

    0|0
    0|0
  • "Eski" sevgilisiymiş işte ona ne? :P

    0|0
    0|0
Yükleniyor...