Erkekler ne istediğini biliyorlar mı?

sorum erkeklere kızlar makyaj yapsa boya küpü sahte güzellikle işim olmaz dersiniz yapmasalar bakımsızn yataktan kalkmışta gelmiş dersiniz vermese aman bu bişe yapmıyo işim olmaz dersiniz verse kaşar bu bundan bana yar olmaz dersiniz siz ne istiyosunuz yaaaa?


0|0
4|22

En İyi Erkek Görüşü

  • suratına bişey yapmana gerek yok saçın başın giyinişin güzel oldumu yeter bence adam olan adam bunlara bakmaz zaten ben doğallıktan yanayım herkez biyerlerine bişeyler sürerek öyle böyle güzel olur ama herkes doğal olamaz sen nasıl istiyorsan öyle yap bakma kimseye beğenen böyle beğenir beğenmeyeninn ... :)

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 21

  • Erkekler ayran gönüllüdür,bazen kedinin uzanamadıgı ciğere mundar dediği gibi hep hayıflanırlar,bazense kendini kaf dağında sanırlar,mevlananın dediği gibi ya oldoğun gibi görün ya da göründüğün gibi ol,kimseyi incitmemek lazım,arkadaşlıkta ve aşkta rızalar olmadığı sürece başlangıçlar olmaz,elindekilerle yetinmesini bilmek lazım

    0|0
    0|0
  • Her kadın kendine yakışacak kadar makyaj yapmalı bence... Duru güzelliği olanlara birşey diyemem tabi...

    Kadın güzel giyinmeli, pasaklı olmamalı... Hanım efendi olmayı da bilmeli, o* (tabirimi mazur görün) olmayı da...

    Seviyorsa ve istiyorsa o an sevişti diye kimseye kaşar demeyiz bu sizin ön yargınız... Ama istemiyorsa erkek biraz da kusuru kendinde aramalı...

    Siz kadınlar bu konulardan ne kadar şikayetçiyseniz, bir o kadar biz de şikayetçiyiz aslında...

    Hem kadınlardan, hem de hemcinslerimizden...

    0|0
    0|0
  • Senin karşına versen bi türlü vermesen bin türlü erkek modelleri çıkmış =(8 Çevrene bypass yap.

    0|0
    0|0
    • benim karşıma nedense hep kuduruklar çıkıyo nedendir anlamıyorum zaten öyle seksi biri değilim zaten ilşkilerimin bitmesi hep bu nedenden dolayı isteyipte vermemek ama ben kendimle gurur duyuyorum en azından alnım açık yüzüm pak yürüyorum sokakta elbet beni de bulur düzgün biri

    • Bulur bulur. rahat ol kendini hiç kasma öyleleri haddinden fazla olduğu için herkesin karşısına sürüsüyle çıkıyor. sen bildiğin yoldan ayrılma

  • biliyorlarda istediği kişiyi bulamyrlar ;)

    1|0
    0|0
  • (İstisnalar kaideyi bozmaz)

    Boya küpüne batmış bir kızdan hayır geleceğini düşünmüyorum.

    Zaten bahsettiğin diğer iğrenç hal ve hareketlerde bulunup adam yerine konulan kızları asla ciddiye bile almam.

    0|0
    0|0
  • makyajı abartısız doğal güzelliğinin önüne geçmeyecek şekilde isteriz.

    ..

    verme mevzusunda verengüllerden isteriz verengül olup vermiyorsa trip atabiliriz.

    ancak kumaşı güzel hanfendi kızlardan istemeyiz istenmez istenmemeli isteyen taş olsun

    0|1
    0|0
  • Genelleme yapma bu bir.

    İkincisi doğal kız severim. Makyajda normal ama abartandan iğrenirim.

    Üçüncüsü ise vermesini istemem. İlişki benim açımdan ciddidir. Özellikle uzun süreli ise.

    Dörde gelecek olursak dördüncü yok :D

    1|0
    0|0
  • yani şimdi insandan insana değişir bu aslında kız erkek olayıda değil ben doğal severim,kimisi farklı oluyor işte eee bayanlardada var bu olay sadece erkeklerde değilki.

    0|0
    0|0
  • sadakat istiyoruz tabi bu benim düşüncem ve sana ve diğer kızlara tavsiyem filört ettiğiniz hiç bir erkeğe güvenmeyin hepsinin aklı kızları nasıl yatağa atarım düşüncesidir haaa kız istiyorsa ona bişey demem...

    0|0
    0|0
  • Ne istediğini bilen bir kız

    kendini bilen bir kızdır.

    Net ol.

    mutlu olursun.

    1|0
    0|0
  • ben kizlari dogal haliyle severim , dogal ve bakimli olunabilir , ikinci durust ,olgun saygili olsun yeter, zaten kim mukenmel deyildir

    0|0
    0|0
  • yanlızım yanlızdım sonsuza kadar yanlız kalacağım.genellemenin dışındayım.yabancı kızları bu yüzden seviyorum nede olsa orjinaller.sonradan görme değil

    0|0
    0|0
  • Erkekler standartmı yani ölede istiyen var bölede istiyen var kızların hepsin nasıl bi standartta beğenmiosa erkeklerde öledir ..

    0|0
    0|0
  • Yanılıyorsun.

    0|0
    1|0
  • herkez işine geldiği gibi konuşur sen sen ol sen sen olduğun için seni sen olarak idol kabul edecek olanda çıkar hepsi bu...

    0|0
    0|0
  • Ben ne istedigimi biliyorum. sade ve makyajsiz + lugatunda hayir olmayan bayan isterim;)

    1|0
    0|0
  • Kezban olmayan kız, fazla bir şey değil :(((888

    1|0
    0|0
  • nabza göre şerbet vermeyi bileceksin

    1|0
    0|0
  • ben istediğim kızı bulmuşum nasıl olsa. banane bu sorudan :)

    0|0
    0|1
  • söyleyemem ayıp olur :)

    0|0
    1|0
  • önemli olan kimin ne istediği değil, kimin ne verdiğidir dostum...

    0|0
    1|1

Kızlar Ne Diyor 4

  • Hem iyi sevişen kadın isterler hem bakire

    Hem bakımlı isterler hem kokoş olmasın derler

    Hem namuslu isterler hem erkekleri parmaklarında oynatanlara kapılırlar

    Hem çalışan isterler hem ev işleinde usta olan

    bence ne istediklerini olarda bilmiyor.

    6|0
    0|1
  • hiç yaa ne istediğini bilsin diye tuttururlar ama kendileri aslında ne istediklerini bilmezler...

    0|0
    0|0
  • Eh bi kısmı biliyor ama bana denk gelmiyo.

    0|0
    0|0
  • Erkekler-insanlar seni istedikleri gibi bilsinler, sen kendini kandırabilir misin ? İsteyen istedigi gibi dusunebilir, sen kendini, ben kendimi bildikten sonra kimin ne dusundugunun bir onemi yok.

    1|0
    0|1
Yükleniyor...