Kapat

BEŞİKTAŞ'IN prezervatifi çıkmış haberi olan var mı?

Şimdi maçı izlerken gördüm BEŞİKTAŞ'I niye böyle şeye karıştırırlar anlamam.. ben takımıma sayıdan ismini bile büyük harflerle yazarken onlar prezervatifini çıkarmışlar rezalet bu


0|0
0|6

En İyi Erkek Görüşü

  • Ne var bunda. Sponsor ve kulübe para işte.

    0|0
    0|0
    • Ordan par gelecekse hiç gelmesin daha iyi

    • Hepsini Göster
    • Bir sen anladın derdimi o yüzden eic seçiyorum

    • Eyvallah kardeşim.

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan ilk görüşü sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!

Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 5

  • Gsliler uremesin diye cikarildi. Beşiktaş gsli sever:)

    0|0
    0|0
  • ilk kez duydum ilginç :)

    0|0
    0|0
  • oha günaydın sezon başında çıktı bu OK. sponsor olmuş :)

    0|0
    0|0
    • Ben yeni gördüm ayıp etmşler

    • Hepsini Göster
    • Büyük kulüp olabilirler ama her şeyini örnek alamayız onlar için armanın bir önemi yok

    • orası öyle de takım para konusundan sıkıntı çekiyor zaten stad yapıyoruz bence burdan para gelmesi en azından kasayı rahatlatır.

  • Fenerbahçe ve Beşiktaş logolu prezervatif çıkacakmış a*k bu işin ya

    0|0
    0|0
  • Renklerin gücü aşkına sevişecekler desene :P

    0|0
    0|0
    • Ben bir BEŞİKTAŞ'LI olarak kullanmam çok saçma olmuş

    • Okey yaramaz Durex daha iyi der giderim.

    • Birde arma varsa üstünde çok kötü olur sonuçta hem BEŞİKTAŞ'IN arması var armanın içinde Türk bayrağı var

Yükleniyor...