Siz bütün erkekler aynı mısınız?

Bir kızın geçmişi neden bu kadar önemli sizin için...

Tamam belki geçmişte yaptıkları doğru da olmayabilir ama sonuçta o artık sizin sevgilinizse neden geçmişini sorgularsınız.

Bu konuda genelleme yapmak istemezdim ama tanıdığım erkeklerin hepsi böyleydi..


0|0
2|7

En İyi Erkek Görüşü

  • ben kimseye geçmişimle ilgili hesap vermediğim için kimsenin geçmişi de beni ilgilendirmez...

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • senin gibi düşünen kızların erkek kardeşi olanları abileri erkek kardeşleri evleneceği zaman aynen eleştirdiği erkekler gibi oluyor...abisinden önce kendisi ilgileniyor gelinlerinin geçmişiyle..

    erkekleri yetiştirende kadınlar...bence önce kadınlar neden böyle demelisin..

    0|0
    0|0
    • Cümlenden bir şey anlamadım arkadaşım biraz daha yalın bir dille anlatır mısın?

      Biraz karışık olmuş abi kardeş falan?

    • Hepsini Göster
    • off iyice saçmalamaya başladınız yanii.

      ben genelev kadınlarını mı kastediyorum.

      önceden bir ilişkisi olmuştur ciddidir birlikte olmuştur sonra ayrılmışlardır.

      kızın sonraki sevgilisi bunu anlamıyor işte

    • geçmiş geçmiştir..demiyormusun önceye bakmam diye...işine gelen geçmiş işine gelen geçmiş değil...ohhh ne güzel..hayat kadınlığıda p**evenklikte bir geçmiştir...bunuda kabul edebiliyorsan önünde saygıyla eğilirim...işine gelen gözönünde bulundurulmaması gereken geçmiş işine gelen bulundurulması gereken geçmiş...o yüzden kimseyi yargılama herkesin geçmiş anlayısı kendine göre...

  • napalım sorgulamayalımda? gidip genel evden alalımmı mesela? bu memleket o kadar bozulduki artık her haltı yiyip para karşılığı ilişki yuaşayıp sonra kapanan ve saf koca adayı bekleyen kızlar var. ve şahitim bunlara. geçmişi sorgulamak yanlış degil geçmişini gizlemek yanlış

    0|0
    0|0
    • o zaman erkekler de evlenene kadar hiçbir kızla yatmayacak arkadaşım

    • yazdıgı iyi oku ben kimseyle yatmasın demiyorum. birini sevmek bişeyler yaşamak başka şey. ortalık olmak başka şey.

  • Geçmişini merak etmeyen bi erkeğe güvenme

    0|0
    1|0
  • geçmişi önemli benim için gelsin benimde geçmişimi araşdırsın tek nokta bulursa o zaman ...

    0|0
    1|0
  • ben bişey yaşamadığım için kabul etmem. kabul edemeyeceğim için bişey yapmadım. düşünüyorum çünkü sürekli aklıma gelir benden önce başkalarıyla olduğu, bana ait olmadığını düşünürüm. sanki birden fazla erkeğe aitmiş gibi gelir

    0|0
    0|0
  • 2 günde bir aynı soruları sorun tamam mı?

    0|0
    0|0
    • Ben ilk defa böyle bir soru sordum. Ve hiç böyle bir soru görmemiştim. Farkında değildim üzgünüm.

    • Olur böyle şeyler, alıştık artık.

Kızlar Ne Diyor 2

  • insanların bazı huyları bakış açıları değişmez çünkü.. o yüzden sorarlar... bunda da haklılar açıkçası.. çünkü benden önceki aldatan kadın bana da güven vermezdi.. ama, şöyle bir gerçekte var ki erkeklerimizin geçmiş algısı tamamen bir şeye bağlı.. mesela kız herşeyi yapmışta birşeyi yerinde saklamışsa gönlü öyle ferah devam ediyor ki anlatamam. ama, o yoksa nasıl kaybetmiş olursa olsun ne kadar şerefli olursa olsun geçmişi kirlidir.. böyle erkeklerden uzak durun derim.. ama, bir insanın geçmişte olaylara verdiği tepkileri bende önemserdim.. bir bayan olarak bile geçmişte sevgili/eş aldatan bir erkek bana güven vermez asla.. ha o beni ne kadar sorgularsa bende o kadar sorgularım..

    1|0
    0|0
  • geneli böledir anlattığın gibi ama istsinai durumlar çıkabilir

    0|0
    0|0
Yükleniyor...