Sevgilinizin nüfus cüzdanına hiç baktınız mı?

Merak olur güven meselesi olur..Hiç nüfus cüzdanına baktınız mı? yoksa aklınıza bile gelmedi mi?

  • Baktım
    56% (9)56% (5)56% (14)Oy Ver
  • Bakmadım
    44% (7)44% (4)44% (11)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
11|19

En İyi Kız Görüşü

  • Bakmadım, ancak bakmakta yarar var tabi ki.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 19

  • Nüfus cüzdanından çok çantalarını karıştırmaya meraklıyımdır. :) Sebebini bende bilmemekle beraber. aslen genel anlamda düzenli mi, temiz mi pasaklı mı diye bakarım. Çünkü KALİTE DETAYLARDA GİZLİDİR. Ama hiç karıştırmadım sevgilim olmadı daha :D olunca kesin bakarım yoksa gözüm açık gider dermişim :D

    0|0
    0|0
  • Baktım mavi çıktı:((

    Tamam,gerek duymam bakmaya.Bakmam gerekecek birisi değildirde,onunlayımdır..

    0|0
    0|0
  • Bakmadım

    0|0
    0|0
  • harika bi soru gerçekten.. bi çoğumuzun atladıgı bişey.. yakın zamanda bi arkadaşımın başına geldi. arkadaşım sevgilisinin nüfus cüzdanına tesadfen bakıyor ve çocuğun 90 lı oldugunu göruyor. şok olduk hepimiz.. hepimiz 87 diye biliyorduk çocuğu. büyükte gösteriyor kimse şüphede etmiyor :) böyle ilginç bi durum :)

    0|0
    0|0
  • Yüzük parmağına bakmak yeterli.

    0|0
    0|0
    • açıkçası parmağa güvenme.. çünkü takmayan kadınlar az da olsa var.. bir de eşim takmazsa bende takmam mesela yüzük falan...

    • Anlamanın başka yolları da var :)

  • bakmammıı çantasını filan didik didik ederim. Xray gibiyimdir. Gerçi çantasını taramak baya zamanımı alıyor ama olsun. Ne çok şey var arkadaş...

    0|0
    0|0
  • bakmadım ya aklıma gelmedi ama bakayım bi ara :D degişiklik olsun

    0|0
    0|0
  • nickin hayatına aksetmiş olmalı

    yada sen baktında ne gördün evlimiydi boşanmışmıydı ?

    0|0
    0|0
  • tam şizofrenik bir soru :D

    0|0
    0|0
  • baktım. organ mafyası sanıyodum kızı, soyadı da söylediğinden başka çıktı. sonra olay ortaya çıktı tabi:) duldu kimlik değişmemiş falan. korkutmuştu beni baaya

    0|0
    0|1
  • nüfus cüzdanıyla alakalı işler olduğunda verir ben hallederim baktım yani

    1|0
    0|0
  • bakarım bakmışımdır..

    0|0
    0|0
  • ayda bir kimlik kontrolü gbt taraması yapardım. hey gidi günler..

    0|1
    0|1
  • baktim

    0|0
    0|0
  • Kitap gibi adamim.bakacak kala kala kimlik mi kaldi?

    Zaten istesede gostermem.

    0|0
    0|0
  • tc kimlik nosunu anne soyadını ezberledim hepsinin sorsan sölerim hala

    0|0
    0|0
  • naber nerden aklına geldi bu soru yankesicileğimi özendin

    0|0
    0|1
  • Bakmıştım. Nüfus cüzdanı incelemeyi severim nedense :D

    0|0
    0|1
  • Fırsatım olursa bakarım . Ama polis gibi de sormam :)

    0|0
    0|1

Kızlar Ne Diyor 10

  • ben tanıstıgım ılk gun bakarım daha.hatta bana doktorum dıyorsa,avukatım vs dıyorsa hemen onları ıspatlamasını ısterım...

    1|0
    0|0
  • bakmadım,bakmam da onun sözüne güvenirim.

    0|0
    0|0
  • Bakmayı gerektirecek birşey olmadı

    0|0
    0|0
  • Baktım ama güven meselesinden değil , kimlikte çocukluk fotoğrafı vardı bakıp gülmek için almıştım :)

    0|0
    0|0
  • hiç bakmadm :(

    0|0
    0|0
  • Nüfus cüzdanında kii resmini görünce hayal kırıklığına uğramıstım :d

    0|0
    0|0
  • denk gelirse bakarım. özellikle bakmaya çabalamam.

    o değil de flört ettiğim bir arkadaşım bi mekanda otururken pasaportumu incelemişti baya uyuz olmuştum.

    0|0
    0|1
  • baktım, bakarım, bakacağım.. ama, evli olup da hala bekar cüzdanıyla gezen var onu da söyliiim :)

    0|0
    0|0
  • ne geregi var.

    1|0
    0|1
  • baktım ama şüpheden falan değil hani bilgilerinide incelemedim sadece resmine baktım :)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...