Derler ki Ankara halkının çoğu Çankırı-Çorum-Yozgat adı verilen şeytan üçgeninin yerlisidir. Bu doğru mudur?

Arkadaşlar bu zaten bilinen bir gerçektir. Derler ki Ankara halkının çoğu Çankırı-Çorum-Yozgat adı verilen şeytan üçgeninin yerlisidir. Bu doğru mudur? :-) Mesela biz Çankırı yerlisiyiz yani benim için doğru ya sizin için.. :-) Siz nerelisiniz

  • Çankırı
    0% (0)100% (1)17% (1)Oy Ver
  • Çorum
    20% (1)0% (0)17% (1)Oy Ver
  • Yozgat
    20% (1)0% (0)17% (1)Oy Ver
  • Hakiki Angaralı
    60% (3)0% (0)49% (3)Oy Ver
  • Benim İçin Bu Doğru Değil Kardeşim :-)
    0% (0)0% (0)0% (0)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
2|3

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 2

  • kesinlikle evet arkadaşlarımın hepsi bu şeytan üçgenine mensup :( bi tane bile Ankaralı yok...

    bu arada çok çakalsın kim Ankaralı diye öğrencen dimi? :)

    0|0
    0|0
  • evet ya ankara çorumlu ve yozgatlı dolu...ben aslen ankaranın içindenim...

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

Yükleniyor...