Onu cok kırdınız gönlünü nasIl alırdınız?

iyi geceler arkadaşlar.. sevgilinz bu aralar sorunları oldugunu düşünün ailevi maddi. ama üstüne birde siz eklendiniz. bunları bildiginz halde sonuçta erkek tutupta size param yok diyemek öyle degil mi gurur incitici birşeydir bu. ama siz o bu durumdayken sadece bencillk ettiniz kendinizi düşündünüz. yok sunu yapalm bunu yapalım dediniz parasını olmadıgını bildiginz halde. oda dayanamdı size patladı artık :( o sözleri cok içinize dokundu düşün senize siz onu anlamdınz bencillk ettiniz o ise senin anlamanı beklerdm dedi cok guruna dokundu bana param yok diye söylettin zoruma gitti paran olmadıgı zaman hiç yerine konuluyorsun sen beni anlamadn dedi :( ama senin için çalışagm ne istersen yapacagz üzülme sen kıran sen ol beni dedi siz için için agladınız yaptıgınz cok yanlştı cünki ne yapardınız bu durumda cok özür diledinz ama onu öyle bir yaraladınızki. arkadaşlar ne yapardınız kendimi cok kötü hissediyorum. :(

Güncellemeler:
Arkadaşlar ben varya ben onu cok kırdm cok gurunun incilttm hele o bana attıgı mesaj için için agladm ama yinede kıyamadı bana üzülme dedi. ben çalşrm yaparız herşeyi dedi en cok zoruma giden buydu en cok su anda öyle bir vicdan azabı cekiyorum ki kendimi hiç affetmiyecegm hiç
arkadaşlar yorumlarınız için cok teşekkür ederm

0|0
7|10

En İyi Erkek Görüşü

  • işte erkeklerin en zorda kaldığı an.

    Ekonomik sıkıntı. Bu öyle kötü

    birşeydir ki erkek için siz

    anlayamazsınız bunu. Bir tabu vardır

    erkek güçlü olacak parası olacak kıza

    bakacak ve koruyacak sahiplenecek. Işte bunları yapamayınca gücü

    yetmeyince bunalıma girer. Kız

    arkadaşı ile parası yok diye birşeyler

    yapamiyorsa kendinin o kıza layık

    olmadığını o kıza yazık ettiğini kendi

    yüzünden kıza da kötü bir hayat yarattığını düşünür ve yeri geldiğinde

    ayrılır. Bir erkek parasal olarak

    sıkıntıda ise yanında olman gerekir

    gezmeye gittiğinizde karnım tok

    diyerek kandırmanız gerekir

    gerektiğinde bir simitle mutlu olmanız gerekir. Her gezdiğinizde eğlence

    yerlerine gidip güzel yerlerde yemek

    yemeyi beklememelisiniz. Zaten onun

    birsürü ihtiyacı oluyor bir de o masrafa

    sokmamak gerek. Sırf bu maddi

    konular yüzünden bir sürü ilişkinin bittiğine şahit oldum. Erkekler hep

    gurur yapıp kendi kötü hayatına kızı

    da sokmamak için ayrılmışlardır

    üzerine gidersen o da ayrılır. Çok kötü

    bir durum param yok diyecek duruma

    gelmek. Hep ara onu kendi haline bırak diyen arkadaşlara aldırma kendi

    haline bırakma bırakırsan hep

    düşünür olumsuz düşüncelere

    varmanasi için boş bırakma her zaman

    yanındayım çocukluk ettim affet falan

    de...

    0|0
    0|0
    • yapacagm herşeyi yapacagm affettirmek için kendimi su anda cok acı cekiyorum zaten :(

    • Hepsini Göster
    • bu tek bir konu degil ki bir süredir böyledi bende bildgm halde.. bana dedi birkere aşkım sunu yaptın cok teşekkür ederm demedn dedi. memnun olmadın dedi. ben o zengin cocukları gibi babamdan para isteyemiyorum dedi en cok senn anlamanı isterdm dedi. bana param yok diyesöylettin ya dedi. olsun sen üzülme ben gerekirse gece gündüz çalışırm dedm :( içim parça parça bu vicdan azabı öldürecek beni

    • hayır gezmeye mi götüremiyordu neden bu konulara girdiniz

Erkekler Ne Diyor 9

  • aldatsaydın cocugu bu kadar koymazdı diyebilirim. Aslında yapman gereken daha duyarlı ve daha ölçülü davranman zaten söylediklerinin kelimelerden biraz sorun bende hatamı kabul ediyorum demiş özürünü dilediysen ve hata yaptığının pişmanlığı varsa zaten anlamıştır o. biraz daha duyarlı ve biraz daha anlayışlı davranmalısın ve daha sonra zamana bırak.

    0|0
    0|0
    • cahillk işte,manası bilse kan yutulur söyşenmezde olmuş artık,ders çıkarması lazım..

  • OZLEM bir sabah erkenden kapısına kapının önüne cagir atla boynuna yada atla taksiye şimdi git dışarıda konusa konusa sabahlayin aaaaaa yeter ama biz bile anladık pismanligini oda anlamıştır geçer zamanla acı varsa aşkta vardır ok. Dert etme tamam eşseklik yapmışsin ama anlamışsın keske herkes senin gibi ablasa yeteri bukadar takarsan kafaya eminim o ark.da üzülür... Hadi ya hazırlan yanina git yada yat uyu

    0|0
    0|0
  • ALLAH kolaylık versin zordur parasızlık herkes yaşamıştır her iki cinste mutlaka tatmıştır parasızlığı ama bir erkek için gerçekten zordur zamanla yoluna girer İNŞALLAH herşey.. üzülme .

    0|0
    0|0
    • Üzülme çünkü gerçekten pisman olmus sorusundan bile anlaşılıyor dimi

    • peki bu yaptıgımı nasıl unutacak su anda içim o kadar acıyorki yanıyor.. benm bu acım nasıl gececek :(

    • cocugun gonlunu al durumu anlat ınsan hata yapmak ıstemez bıle bıle bıırnı kırmak ıstemez o anda bende oyle yapmak ıstemedım de ne bılyıım zor bır durum ama toparlamaya calıs derım sana böyle...

  • Sen çok üzülmüşsün beli birAz zaman tanı bi erkek için parasızlık zor emin ol o elinde olsa neler yapar..

    0|0
    0|0
    • cok haklsınz ben cok bencillk ettm gercekten su anda içim parça parça oda anladı üzüldgümü ama onu ck kırdım yaraladm ne yapablrm bunu düzeltmek için

    • Hediye falan alma üzerinede gitme tamam anladiysa sorun yok eğer gerçekten pismansn o bunu anlar emin ol ve sen birşeyler için cabalamadan o bunu farkede bilirse senin duruşundan bakisindan bu o nu mutlu eder eğer ailesi seni taniyorsa ve huysuz birileri degilse sabah kavaltisina git giderken simit almayida unutma ama:) tamam gittin hemen çok üzgünüm falan filan atlama üzerine ağlayıp zirlama sadece sus ve pismanligini o anlasın tamam desin kızdım ama geçti desin bunu sana diyebilirse ark.

    • Onu birakma derim

  • o cocugun kıymetini bil bence...

    0|0
    0|0
  • bu olaya yakın yaşamıştım bende, soğudum sonra ve ayrıldım.

    0|0
    0|0
  • yaaa 5 saat önce dengesiz diyordun adama bir de siz işte çok peşin hkümlüsünüz yorum yok size

    0|0
    0|0
  • sanane

    0|0
    1|0
  • biskrem veririm..

    0|0
    1|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Soru başlıgına cevap bi şekilde alırım gönlünü hediyeler alırım sürprizler yaparım vs vs güzel mesajlar atarım anlayış gösteririm

    0|0
    0|0
  • çok zor bi durum bence hediye alma çünkü hediye alırsan karşılığını vermek isteyebilir ya da yemeğe falan giderseniz senin ödemen rahatsız edebilir o yüzden parayla ilgili olan her konuyu kapat. özrü yeterince dilemişsin sen diledikçe tekrar anımsar bence "seni kırdığım için çok pişmanım asla parayı dert etmem sadece boş bulundum ve bencillik ettim, atlatılamayacak bir şey değil sen yanımda olduktan sonra başka hiçbir şey umrumda da değil seni çok seviyorum dertleşmek istediğinde mesaj at" diye bisey yaz

    0|0
    0|0
  • ah tatlımya..evet fena olmuş..yaşına verdim..erkek olmak büyük bir sorumluluk..ve parası olmaması..gene sabırlıymış..sende çalışırım destek olurum diye.birgün ciddi ciddi konuş..

    unutamaz böyle birşeyi..üzüldüm ..onun adına..

    0|0
    0|0
    • su anda varya hüngür hüngür aglyrm nasıl yaptm nasıl yaraladm nasıl kırdım onu böyle :( bu içimdeki acı geçmiyor

    • olmuş artık..ağlaman normal.. zamanla atlatırsın..sahip çık sevdiğine..yanında olduğunu hissettir..sakın para felan vermeye kalkma bu aralar..dahada zoruna gider.. ders çıkarmaya çalış ,böyle böyle büyüceksin.

  • Yapacak birşey yok.Zamanla düzelir umarım.Böyle hatalar yapmazsın sende bir daha ders olur sana.Cidden erkek arkadaşına üzüldüm.Bir yandan maddi sorunlar bir yanda da sen destek olacağına köstek olmuşsun.

    0|1
    0|0
    • cok pişmanım gercekten cok özür diledm hatta telefonu actm agladm ama öyle bi kırdım ki onu :( su anda bunları aglayarak yazıyorm sizce affedermi beni :(

    • Sorunun sonundaki yazdıklarına bakılırsa çok kırılmış ama affetmiş.

  • ozlem bende yapmıstım aynısını ... kendımı dusundum ama ustune gıtme bana herseyını anlatabılırsın felan de yakın grunonu ıncılttın*olmamıs gıbı ona yakın ol uzulmemesını sagla

    0|0
    0|0
  • Basligi okuyorum ve a sikki diyorum seviserek bu saatte bu soruyu okuyanada tebrik koyuyorum

    0|1
    0|0
  • yapışırım bırakmam özrümü kabul edene kadar sarılırım böcek gibi yapışırım

    0|0
    0|0
Yükleniyor...