En yüksek derecede yağ yakılması için hangi hareketler yapılmalı?

bir salona veya başka bir gerece ihtiyaç duymadan evde yapılabilen yaptıgımda en yüksek yağ yakabilmemi saglayan hangi hareket olabilir


0|0
9|6

En İyi Kız Görüşü

  • mekik olur sanırım.. sınav..

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • başlık ocakta yanan yağı anımsattı birden..:))

    evde zor ,merdiven var ise in çık ,dengeli yağ yakarsın..

    0|0
    0|0
    • :)) evet merdiven iş görüyor gerçekten


      ter içinde kalıyorum 2 dakikada


      teşekkürler ilgilendigin için

    • rica ederim,kardio olarak en mantıklısı bu geldi,:)

  • Mekik çek eline damacana al onla hareketler yap :d

    0|0
    0|0
  • Allah seni :) Bende sıvıyağ diye düşündüm başta.

    0|0
    0|0
    • aşçılık ruhumun derinliklerine işlemiş galiba :))


      gerçi yumurta kırıyom sadece :D

  • öneririm mekik

    0|0
    0|0
  • mekik canım

    0|0
    0|0
  • htiyaç duymadan evde yapılabilen yaptıgımda en yüksek yağ yakabilmemi saglayan hangi hareket olab

    0|0
    0|0
  • akabilmemi saglayan hangi hareket o

    0|0
    0|0
  • Tae Bo öneririm saatte 700 kalori yaktırıyor terden ölüyosun ama çok da işe yarıyor kas yapmak istiyosan da birebir istersen videolarının linkini atabilirim :)

    0|0
    0|0
    • teşekkürler ilglendigin için

      linki atarsan uygulamaya geçebilirim

    • Hepsini Göster
    • youtube.com/watch?v=AcDqOTLze7I basşına www eklersin seviyem yetmiyo benim :D harika bi şey ben genellikle bu videodan çalışıyorum :)

    • bende başladım işe yarıyor

      terden öldüm bittim :)

Erkekler Ne Diyor 6

  • Daha önce bi salona gidiyordum ama son gittiğimde aldığım yoğun ter kokusundan dolayı tiksindim ve evde spor yapma kararı aldım. Gürültü durumunuda göz önüne alarak bir kondisyon bisikleti almaya karar verdim. En azından sessiz oluyo. Gecenin 2 sinde bile kullanabiliyorsun. Senin sorunada gelirsek en yüksek yağ yakma durumu yaptığın hareketten çok hareketi yaparkendi nabız durumuna göre değişir. Yaş ve kiloya göre değiştiğini biliyorum. Mesela benim için en yüksek yağ yakımı 110 ve 130 nabız seviyeleri arasında gerçekleşiyor. Bu nabızı elde edenileceğim koşu da bisiklette uzay yürüyüşüde mekikte yada başka türlü hareketlerde önemli değil bence. Tabiki yapış süreside önemli..

    0|0
    0|0
  • bence tüm kasları çalıştırabilmek adına sanki evde taekwon-do antremanı yaparcasına(tabi önce ısınmak gerek)tekmeler atmak,yumrukları çok seri şekilde boşluğa savurmak.diğer aşamalarda mekik ile karın bölgesindeki yağları eritebilirsin.sürekli hareket etmen lazım.yağlı yiyeceklerden uzak dur!

    0|0
    0|0
    • taekwondo harika olur gerçekten


      ama baya bir yorulacagım


      teşekkür ederim

    • evet benim boyum 1.73 civarı birşey yani biraz kısayım fakat body ile uğraşmıştım 2 sene.amatör olarak kendim taekwondo çalıştım.şuanda 1.95 e tekme atabiliyorum.gerçekten güzel bir durum.

  • nintedo wii al yeter

    0|0
    0|0
  • Benim gibi günde en az 20 km yürü yağ kalmaz :) Masrafıda yok 2 şişe sus yeter 1 tl ye mal oluyor :)

    0|0
    0|0
    • çeşme suyu ananamı sövdü git doldur ceşmeden at buzluğa yav.

    • Kafan mı güzel kardeşim işin yok birde elinde şişe mi taşıyacaksın ? 1 tl yi bırak 10 tl olsa ne yazar sonuçta içmen gerekiyor içiyorsun kendin öyle yapıyorsan bilemem.

  • Açık hava olması gerekir .

    0|0
    0|0
    • evet kesinlikle

      hareketleri oksijeni bol bir ortamda hatta ormanlık bir arazide yapılması daha iyi olur

  • Shaun T's insanity workouts dene. 2 ayda terminatör olursun. büyüme değil fitness programı.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...