Ünal Aysal'la Fatih Terim'in arasını TFF mi bozdu? Peki Aysal giderse Fatih hoca döner mi?

ünal aysal fatih terime ya Galatasaray ya da milli takım dediği ve fatih terimin milli takımı bırakamam dediği doğru mu?


0|0
3|24

En İyi Erkek Görüşü

  • ne tffsi ya. aptal kendi kendine tribe girdi adamı antrenmandayken işine son verdi argo kullancam şimdi sen de amma soru soruyosun gs ile ilgili tepem atıyo hep de sorunu görüyorum :)

    0|2
    0|0

Erkekler Ne Diyor 23

  • Fatih Terim bir daha Floryanın kapısından içeri giremez 2 sene önce hakaretler yağdırdığı ben bu TFF ile hayatımın sonuna kadar mücadele edeceğim diyen Terim gitti o adamlarla iş birliği yapıp kader arkadaşı oldu bir bakımdanda şu anda Galatasaray düşmanlarıyla birlikte çalışıyor

    0|1
    0|0
  • Terim gelmez..
    Artik Galatasarayin eski oyuncularindan mesala Tugay Kerimoglu yap onu teknik direktör sans ver artik yetistiredigin degerlere..

    0|2
    0|0
  • terimin bu saatden sonra cımboma donusu sadece baskanlık ıcın olur aslan pracası ve bırgun olacakta.. hakkıdırda...

    0|1
    0|0
  • Tüpçünün oyunlarıydı bunlar Fatih Terim ile Ünal Aysalın arasını açanda oydu haliyle Ünal Aysal da Suçlu ama en büyük suçlu Tüpçü

    0|0
    0|0
  • Geri gelmez Terim
    gelsede baskan olurak döner

    0|1
    0|0
  • Mustafa Denizli dönecek geri.
    Fatih hoca döner ama şimdi değil daha erken

    0|0
    0|0
  • fatih terimin kafasındaki başkan gelir ona da teklif gelirse belki. zaten a. yalman gelirse m. denizli gelecekmiş.

    0|1
    0|0
  • Ünal aysalda bizim aziz Yıldırım gibi bitirecek gs yi

    0|0
    0|0
  • Bunlar çok süslü konular bilemeyiz :/

    0|0
    0|1
  • Unal aysal zaten gondermek istiyordu milli takim da bir bahane oldu. Abdurahim albayraki da gonderdi, adam GS baskani degil sanki GS dusmani

    0|0
    0|0
  • Umarım gider cincona adam gibi biri gelir Milli takımın başına o nedir öyle ya izlandadan 3 yedik kadroya bak belliydi zaten

    0|0
    0|0
  • ünal aysal kendi egoları için sepetledi fatih hocayı ve gördü gerçekleri şimdi takım kötüye gidince artık iş işten geçti

    0|0
    0|0
  • ünal başqannnn gitmeee daha fenerin 4. yıldıznı görceğdin

    0|0
    0|0
  • adamı kovdular gelmez bencede

    0|0
    0|0
  • Aysal terimi gonderip gsnin kimyasina uymayan italyanlari getirdi suc tamamen aysalin

    0|0
    0|0
  • Futbol bilgisi, overrated; insani ilişkiler desen yoka yakın hala imparator, kral vs. Ve olmazsa olmaz gs' nin her tıkanmasında umut adamı

    İşte bunlar hep türkiye'nin en büyük problemi, vasatın egemenliği..

    0|0
    0|1
  • şu fanatizimden bir vazgeçmedn coksüslü =)

    0|0
    0|0
  • fatih hoca döner degil adanadır gencler duymamıs olayım :D

    0|0
    0|0
  • Türkıye mıllı takımımı Galatasaraymı Önemli

    0|0
    0|1
  • dönmez

    0|0
    0|0
  • Severim fatihi ama cok yüzsüz. 2 kere kovuldu 3. geldi yine kovuldu. Sonuç olarak foklar cok yanlız

    0|0
    0|0
  • çocuk oyuncağı değil geri dönmez bence

    0|0
    0|0
  • TFF bozmadı bence. Fatih terimin kısa surede döneceğini DW düşünmüyorm

    0|0
    0|0
    • yıldırım demirören fatih terimi niye milli takımın başına getirdi ki başka hoca mı yoktu

    • Milli takım için iyi bir hoca getirmek ister tabiki. Fatih terimin aysalla arası ii olsa kabul etmezdi zaten

Kızlar Ne Diyor 3

  • Fatih Terim gitti, Sabrim yok. Acımız büyük yani. Ünal'ın kalıp kalmaması benim için bir anlam ifade etmiyor, Fatih Hoca da dönmez artık.

    0|0
    0|0
  • Cok onceden belliydi Terimin gidecegi resmen sattı Galatasarayı milli takım iste kendini yormadan paralar cebinde.

    0|0
    0|0
  • Dönmez bence

    0|0
    0|0
    • ahahah bizim senin gibi camiada tanıdıklarımız yok ki haber ucursunlar bize :D
      bir eski başkan var 73 yaşında falan o gelirse denizliyi getirir bence güzelde olur :D

    • aynen o işte büyük ihtimalle o gelecek keşke gelmese ama en büyük aday o giderse

Yükleniyor...