Kaslı bir erkekle evlenir miydiniz?

Güncellemeler:
nedenini belirtiniz.

0|0
6432

En İyi Kız Görüşü

  • Analar neler doguruyor yaraaaaaab!

    1|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 63

  • Beyni olanı tercih ederim.

    1|5
    0|0
  • tanrım tabiki de evlenirdim !! neden mi? nedeni mi var ayol adam Zeus gibi ya ! herkülün gercek hali hani :)

    1|0
    0|0
  • havanı yesinler ama çok kaslısın itici geldi bana

    2|2
    1|5
  • Adonise yüklenip kol kasi olmayan erkekler grubundasin..
    Kollarını gelistir ya çöp gibi kalmış orada

    0|0
    0|0
  • Evlenirdim gayet seksi duruyor kas bir erkekte çünkü

    0|0
    0|0
  • Ya ne alaka evlenirken kaslarına bakıyo milet aay bu kaslıymış olmaz mı diyolar ne saçma bir soru bu ya

    0|0
    0|0
  • Çok aşırı kaslı olmaksızın iyidir. Baksın kendine spor yapsın fit fizik her zaman iyidir.

    0|0
    1|0
  • Sanki kası var birinin diye karakteri de mi olmuş oluyor aksine böyle kaslarını sergileyenler bana aşırı negatif geliyor ya şu an bak bir sürü üstsüz resim koymuş bir de adonis kasını beğenirim şu an iğrendim gösteriş budalası

    0|1
    0|0
  • göze estetik görünse de kalbe de görünmeli :D

    2|0
    0|0
  • Vucut iyi de evlenmek için yeterli değil. Biz kalp ve beyinle de ilgileniyoruz!!

    1|1
    0|0
  • Kasli erkegin kisiligine gore degisir. Egosu fazla olunca ister baklavasi olssun ister adonisi yani yoksa bir sakincasi yok bemce

    1|1
    0|0
  • Reklamın
    Iyısı Kötüsü
    Olmaz

    1|1
    0|0
  • Tamam kaslı iyi güzel de sendeki aşırı geldi bana :D kolları kaslı olsun azcık göbeği olsun bence heheh :D

    0|0
    0|0
  • Eveeeet :Dasdasdsa

    0|0
    0|0
  • Hap igne protein tozu kullanmis gibisin ben dogal kastan yanayim

    1|0
    0|0
    • 1. Protein tozu kas yapmaz cahil takviyedir öğrende gel.
      2. Steroid alsam belim aşırı kalın trapezlerim aşırı büyük olurdu.
      3. Ben mezo vücut tipine sahibim yani çocukluğumda bile kaslarım hafif belirgindi.

    • Hepsini Göster
    • peki o halde size mutlu günler hayırlı akşamlar dilerim sağlıcakla kalın :D

    • Sagolun efenim
      Sizde iyi kalin hos kalin :)

  • Dış görünüşüne aşırı önem veren biriyle evlenmem.. Kas filan da dahil..

    0|1
    0|0
  • Ben evlenmezdim asiri kasli kiraz mevsimindeki ayaz kadar olsun yeter. fazlasi bana tiksic geliyor :)

    0|0
    0|0
  • bir vucut guzel diye evlenmem tabi ama iyi vucut yapmissin tebrik ederim ama keske bir vucutla bitse be kucugum :) baska seylerde onemli tek vucut guzel olmasi yetmiyor baska yerlerinde guzel olmasi gerekiyor ;)

    0|0
    0|0
    • Ben hani sırf vücut yüzden evlenmeyenlere demiştim :D ama bir kadına sevişirken sarılmayı çok isterim ben baya romantiğim nedense inş karıma doya doya sarılırım evlenmeyi çok istiyorum.

    • Hepsini Göster
    • onun icin bilemem demedim neyse

    • dostum faceni verdin ya sevişmek felan dedin ona bilemem dior bağyan D:D

  • Tercih edeceğim özellikler arasında değil^^

    0|2
    0|1
  • Vay yine gelmişsin:)

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    43

Erkekler Ne Diyor 32

  • Bro iyi güzel konu da sen soru sormamışsın ki, sen kendini bildiğin görücüye çıkarmışsın. Spor yapan insanları severim ama mütevazi olmalı sporcu, sen teşhirci bir izlenim bırakıyorsun ki %95 öylesin. Sana göre olumsuz yanıt veren kızlara cevap vermemişsin, olumlu cevap verenlere y*vşamışsın. KASLARI GELİŞTİRMİŞSİN AMA KAFA 0 .

    0|5
    0|0
  • vicit paris
    Kafa hakkari * asdasd

    2|6
    0|0
  • Aslan parçaları lütfen 180den kısaysa boyunuz vücut geliştirme yapmayın etmeyin görüntü kirliliği yakışıklı adamsın gidip vücut yapmışsın ne hale getirmişsin kendini yapma etme gurbanın olam. Boyunda 170 felan heralde yapma gözünü sevem bide ego tatmin etmişsin ha yakışıklısın ona laf yokta vücut cık

    0|0
    0|0
  • bak abisi 2 yıldır bende spor yapıyorum ama şuanki şu yaptığın gösteriş başka bişey degil özgüvenini vicüdunda arıyosun yanlış yoldasın bu kafayla sevgili falan zor bulursun sen asla gösteriş özgüven peşinde olma dar şeylerde giyme ağır başlı olursan tamamdır

    0|0
    0|1
  • Bak Kaslı Olunca Evet Ayrı Bir Sempatikliği Oluyor :)
    O Cepte Ama Daha Sonra Kişilik Geliyor.
    Odun Olup Şaka Yapmayıp , Sevdiğini Belli Etmezsen Pufffff Olur Gider Kız.
    Yani Demek İstediğim Şu;
    Maşallah Boy Pos Yerinde Yakışıklı Adamsın, Sempatiklik Ve Kadın Ruhundan Anlarsan Zaten ''Dört Dörtlük'' Olursun :)

    0|0
    0|0
  • Küçük Hulk seni :DD sana bir manita buldum Yeğeennn :DD kız seni istiyo bana diyo ayarlasana şunu bir

    vasi.net/.../1213382398_5.jpg

    0|0
    0|0
  • arkadaşım güzel kasmışsın aama sporla veya şınav 1 güne 20-30 kere çekeceksin eğer vazgeçersen o kasların erir ve yaşlı gibi çirkin gözükmeye başlar.

    Bende kaslı var ama spor fazla yapmıyorum çirkin gözükmeye başlar dikkat et ve bilmeden spor yapma :D

    0|0
    0|0
  • Ahahah olm hiç mi utanma yok l*n böyle paylaşıyosunuz. Nası bir egoistliktir l*n bu. Vay anasını ya, iğrenç duruyo la. Ben saçlarımla mutluyum anasınısatıyım.

    0|0
    0|0
  • Boşver adamım doğru yoldasın kassız erkekmi olur :D mide çok iyi ama göğüslerde biraz eksiklik var sanki o da olursa sağlam vücut

    0|0
    0|0
  • Kardeş sevgilin yoksa ben variyim sana * :d

    1|1
    0|0
  • bu kızlar amma yokluk içindeymiş. kaslı herif görseler direk verirler. bizde yapalım kas o zaman. bir kız için iş hep vücuda bakıyosa.

    0|0
    0|0
  • Kanka omuzlara fazla mı çalıştın?

    0|0
    0|0
  • Kafayı paintle koymuş gibi olmuş. Birde boy kaç ufak duruyorsun?

    0|1
    0|0
  • Saygılar Abi :D

    0|1
    0|0
  • Kardeşim s. Et burdaki kızları tipin kötü vs diyolar alayının a... neyse bence sıfatında hiç bir problem yok kaslar için ne kadar uğraştın?

    0|0
    0|0
  • kardeş o nası bir genetik benm gögüsler ve kollar seninkinden brz daha iyi ama var ya karın kasım seninkinin yanından bile geçemez harika simetrik olarak helal olsun walla

    0|0
    0|0
  • yaptığın sporu bırakma, kasların gevşerse sıkıntı.

    0|0
    0|0
  • Seninde bir kasın var , övün dur , kavga etsek elimde kalırsınn :)

    0|1
    0|0
    • Hepsini Göster
    • kanka ben 3 yıldır martial arts ile uğraşıyorum bak buda face adresim: nurettingözde_1995@hotmail. com veya NurettinGözdeKırak.

      araştır beni.

    • adamn derdi dovus deil. ki ztn karibkiz tavlamak niye ole dedn ki sen simdi

  • Reklam kokuları bunlar :)

    0|0
    0|0
  • panpa vücut emanet gibi duruyor sanki yarın sahibi geri alıcakmış gibi :)

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    12
Yükleniyor...