Body fitness yapanlar bir baksın?

ben 2 aydır body yapıyom boyum 1,90 kilom 83 yavaş yavaş bişeyler çıkmaya başladı.. ama bana yağlardan kurtulmam için diyet önercek birileri var mı çok yağlı deilim sadece deri altı yağlarını eritcem


0|0
0|2

En İyi Erkek Görüşü

  • Öncelikle az karbonhidrar bol protein besleniceksin 2.5 yıldır yapıyorum ilk 6 ay beslenme programım buydu istersen uygularsın

    Sabah 4 yumurta beyazı 1 tane tamamı 5 adet yanına biraz kor peyniri ve 1 bardak süt

    2 saat sonra 1 avuç badem

    Öğle yemegi haşlanmış tavuk eti ve yanına tam bugday 2 dilim ekmek

    Ara öğün olarak 1 muz veya elma

    Akşam yemegi olarak 1 tabak bulgur pilavı yanınada bol miktarda et

    0|0
    0|0
    • bu sistemi yüzde 90 uyguluyom şuanda tavuk çok yiyemiyom tiksiniyom

    • Tavuk veya kırmızı et mutlaka yemelisin ayrıca haftada en fazl 5 gün spor yapmalısın fazla yapma ben 4 yapıyorum tavsiye ederim

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 1

  • protein alıyorum derken aynı zamanda yağda alırsın örnek vereyim yumurta beyazı saf proteindir ama sarısında yag ile protein vardır, yani vücut geliştirmekle ugraşan çogu kişi sadece beyazını yer

    0|0
    0|0
    • bende sadece beyazını yiyorum her sabah 5 tane

    • yağlardan uzak dur ama tamamen değil, örnek olarak ben mineral kaybı olmaması için hergün maden suyu içerdim meyvelere doğru zamanda önem verirdim, çünkü 2-3 ay sonra vücut mineral ve vitamin kaybıda yapıyor güçsüz kalıyorsun ve spordan bıkkınlık yaratabiliyor

    • valla maden suyunu günlük iki tane içerim... meyveyle aram iyidir..

Yükleniyor...