BALIKESİRSPOR - GALATASARAY A. Ş. Kimin sizce bu maç?

BALIKESİRSPOR - GALATASARAY A. Ş.
Kimin sizce bu maç


0|0
0|5

En İyi Erkek Görüşü

  • gs kazanır ama fark olmaz sanmam

    0|0
    0|0
    • Valla bilmiyorum ama balıkkesir bu ligde hiç galibiyet almamış bir takım yani artık tüm gücü ile saldırır bence bu akşam

    • 1-0 yeniliyo bu ne mk böyle işin ben bu mu 4. yıldız?

    • 2-0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 4

  • Balkes ezdi

    0|0
    0|0
  • Galatasarayımızın 2 farklı kazanması lazım artık.

    0|0
    0|0
    • Valla bilmiyorum ama balıkkesir bu ligde hiç galibiyet almamış bir takım yani artık tüm gücü ile saldırır bence bu akşam

    • Tabi büyük takımlara karşı küçük takımlar daima hırslı oynar. Ama kalite ve güç ortada rahat kazanmamız lazım. Ama bir konu daha var GS bu futboluyla zorda gecebilir maç

  • Balıkesirin yenmesini isterdim

    0|0
    0|0
    • Valla bilmiyorum ama balıkkesir bu ligde hiç galibiyet almamış bir takım yani artık tüm gücü ile saldırır bence bu akşam

    • 2-0

    • Bal-Kes koyuyo 6s inliyo

  • bir bahisci olarak ilk yarısına balıkesir diyorum

    0|0
    0|0
Yükleniyor...