Onunla mutlu günlerimi özlüyorum. Eski sevgilinizi hiç özlüyor musunuz?

2 sene birlikteliğim olduğu ilk eski sevgilimle ayrılalı 7 ay oluyor.

Bu 7 ay içinde yüzünü bile görmeye tahammul yoktu, ve artık bana erkek çekiçiliğinde gelmiyordu.. Hatta öyle ki hissettiklerim tamamen bitmişti. Kendisi bırakmadı 6 ay boyunca peşimden koştu, yeniden elde etmek herşeyi yaptı. Hediyeler, evlenme teklifleri, gelip istemeler ve birçok şey. Hiçbir şey işe yaramadı konuşmak görmek azap gibiydi. Tabi geçmişte bana yaşattıklarının etkisiyle böyleydim ( o konulara hiç girmiyeyim.)

En sonunda olmayacağını anladı ve gitti. Şimdi düşününce eskiden sevdiğim insandan kurtulmak için yapmadığım kalmadı, ve önceden öyleyken şimdi böyle olmak çok üzücü. Sanki özledim mutlu günlerimizi. Ama özlediğim onla olduğum mutlu günler mi, yoksa benim mutlu olduğum günler mi anlayamadım.

Daha 3 gün öncesine kadar hiçbirşey hissetmiyordum şimdi neden böyle oldu?

Sanki duygularım benle dalga geçiyor.


0|0
10|6

En İyi Erkek Görüşü

  • Sen aslında onu özlemiyorsun,ona karşı birşeyde hissetmiyorsun. Sadece kırılan, incinen gururunu ve nefsini onarmak istiyorsun.Gelip geçici bir durumdur.Çok takılma bence.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • yok ben özlemem...bu özlemek meselesi benim tabiatıma ters...özleyeceğim bir sevgiliyi zaten terk etmem ve onunla evlenirim...

    1|0
    0|0
  • bir insan erkek yada kız başka bir insanın peşinden o kadar eddedilmesine rağmen aylarca koşuyorsa onu herseyden çok seviyor demektir nan bana. oda diyebilirdi aman bende hayatıma bakarım beni istemeyeni bende istemem diye ama demedi peşinden koştu seni sevdiği için ki çektiği ızdırabı bi o bilir bi allah bence. umarım simdi hemen ararsın onu, gittiyse bile sen istediğin için gitti unutma o yüzden ara çekinmeden onu özlediğini söyle bu hayatta seni onun kadar svecek başka bi insan bulamayabilirsin inan bana.

    0|0
    0|0
    • Güzel diyorsunda, belkide ben onu bıraktığım için koştu peşimden.

      Peşimden koştuğu sürede '' sen benden ayrılamazsın ben ayrılırım.'' ''yok benim asıl amacım intikam almak '' falan bunları söyliyen biri.. belkide seviyordur ama aldatan birinin pek sevebilceğini sanmıyorum.

    • aldatıldığını bilmiyrdum. o zaman arama tabi. çünkü bi ilişkide kavga,hakaret,şiddet bile olablir belki hepsi zamanla affedilir ama aldatılmak olursa olmaz. kadında erkekte hangisi aldatıyorsa allah onun cezasını versin, bi erkek olarak bunu söyleyebilirim sana. hayat sana mutluluk getiri umarım o zaman ne diyeyim.

  • Allah onun belasını... Tövbe tövbeee

    0|0
    0|0
  • arkadaşlar neden hep kendinizi eski kalp kırıklarınızdaki yaşantınızda yaşayıp, hiçbirşeyi değiştiremeden pişman olup kendinizi harap etmek yerine, ileriye dönük mutlu yarınlar için ufacıcık bir parıltı dahi olsa güzellikler içinde görüpg üzel düşüncelerle yaşamınızı daha motice etkin bir hale dönüştürmüyorsunuz? anlayamıyorum, acı sevmek bu kdar güzel mi? zevk limi geliyor size

    0|0
    0|0
  • Sadece ilk aşkımı sevgilimi degil aşkımı özlüyorum ve suan nişanlı oldugunu bildigimden dolayı hiç takmıyorum artık okadar

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 10

  • bu dalgalanmalar her ilişki bitişinde dönem dönem gelir arkdaşım.. Ben de şuan o dalgalanmadayım.. Yeni bir birlikteliğim war, ve çocuk bana ilgisiz, aynı şehirde değiliz çünkü.. amam yine de ilgisiz.. eski sevgilim ne kadar ilgiliydi, beni mutlu etmek için elinden geleni yapardı diyorum ara ara.. halbuki eski sevgilim beni ölümüme sebep oluyordu.. beni aldattı evlenecektik.. hayallerimiz wardı.. kendinden küçük 92 li k..r bi kızla aldattı.. öncesinde benden ayrıldı, aldattığını sonra anladım.. nefret ettim, hasta oldum, hastanelere düştüm.. verilen serumları vücudum kabul etmedi, zehirlendim serumla.. dr lar hastayı ewe götürün yapacağımız bişey kalmadı dedi.. ve ailemin desteğiyle düzeldim.. Şimdi onu sevmiyorum.. Nefret te etmiyorum.. Sadece günlerim güzel geçtiği için güzel günleri özlüyorum.. Onu değil..

    1|0
    0|0
  • nişanlı olmama rağmen bende bazen eski sevgilimle geçirdiğim günleri hatırlayıp iç geçiriyorum.eski sevgilim bana da çok kötü zamanlar duygular yaşattı.ama nedense hep mutlu olduğum zamanları hatırlıyorum.onunla yaşadığım ilişki diğerlerinden çok farklıydı.ondandır diye düşünüyorum.seninkide öyledir belki

    0|0
    0|0
  • olur bazen böyle.böyle zamanlarda mantığınla değerlendir özlediğin kişiyi doğruyu göreceksin o zaman. ben sevgilimden ayrılmak için hiçbirşey yapmadım terkedildim ama çok özlüyorum bende.yapacak birşey yok..

    0|0
    0|0
  • sevdi değil kesinlikle peşinden koştuğu zamnalrda sana çektirdikleri aklına geliyordu peşinden koştukçöa aslında tatlı bi haz alıyodun faketmeden fakat şimdi gerçek anlam olmıycağını bildiğin için güzel ginelri hatrırlıyorum diyosun ama aslında aklına hep o kötü günler geliyor biraz daha bileniyosun ona bu durum benimde başıma geldi seni üzmesinden ötürü ona kin besliyosun zaamnla geçer bana kalsa özlem değil seninki eimn ol

    0|0
    0|0
  • ayrildin ama sürekli pesindeydi bu seni rahatlatiodu sanirim yani yoklugunu hissetmiyordun. ama senden vazgectiginde bu yoklugu hissetmeye basladin gayet normal zamanla gecer.

    0|0
    0|0
    • Yo hayır pesımdeydı olduğu zaman cok rahatsız oluyordum, hatta bol bol dua edıyordum gitmesi için.

    • sana öyle gelmis bence

  • bende özledim bende:(

    1|0
    0|0
  • Çoook onu çok özlüyorum. Ama bitti. Arayamam kii

    0|0
    0|0
  • bende özlüyorum ... aklımda bu aralar hep

    0|0
    0|0
  • of of aynı durumdayız şekerim :(

    0|0
    0|0
  • çook özlüyorum ama nafile bütün kapılar kapalı

    0|0
    0|0
Yükleniyor...