Kapat

Annemin bugün aldığı perdesini yaktım!

annemin bugün yeni alıp taktığı perdenin bir kısmına sigaramın ucu değdi. çok göze batmıyor ama annem bunu gördüğü zaman ... muhtemeln anlamışsınızdır durumu. tavsiyelerinizi bekliyorum :S


0|0
17|9

En İyi Kız Görüşü

  • Annen ne yapsa hakediyorsun...@

    0|0
    0|0
    • şimdi bizim evde br perdenin ömrü ortalama 20 yıl olduğu için 20 yıl bu gerçekle yüzleşmek zorunda kalıcam :(

    • Hepsini Göster
    • Hadi hadi yırttın merak etme bayrama kadar rahat rahat uyu :D

      Bu arada teşekkürler en iyi cevap için

    • bayramda evi ben temizlicem :D

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 16

  • söyleme şimdi eve böyle misafir felan topla gelsinler kalabalık sonra annen görür elbet yıkarken felan hep o misafirlerin suçudur camın önünde sigara sigara üstüne takıp durdular felan de yer..

    0|0
    0|0
  • ben mutfağı yaktımdı ablam,dumanlar çıkmasa annem anlamıyacaktıda:D alevde çıkınca:D sorma gitsin...sengene iyi perde yakmışın..

    0|0
    0|0
  • şimdi erkek halinizle nasıl becerebilir misiniz bilmiyorum ama, kolay tamir edilebilir.. polyester nakış ipliğiyle örümcek ağı şeklinde sıkı sıkıya yeniden onaracaksın dikere ama büzmeden :D

    0|0
    0|0
  • lan eğer sadece ucunu yaktıysan siyahlık görünmesin diye kes. en azından ilk temizliğe kadar idare eder seni.

    0|0
    0|0
  • iyi halt yedin :D

    0|0
    0|0
  • hayatta yapman gereken en son şeyi yapmışsın geçmiş olsun :)

    0|0
    0|0
  • Bir bardak soğuk su öneriyorum :)

    0|0
    0|0
  • Hayatının yanlışını yaptıgının farkındamısın dostumm ...

    0|0
    0|0
  • annen yokken perdeyi çıkar i perdeciye git ve hemen yenisini al bence :)

    0|0
    0|0
  • yandın sen yandın :)

    0|0
    0|0
  • Sen önden annen terlikle arkandan. Hayal edebiliyorum:)

    0|0
    0|0
  • hiç üstüne alınma , oralı olma .

    0|0
    0|0
  • sen yandın çözümü yok :D annen uzunca sene bunu konuşur :D

    0|0
    0|0
  • beyaz oje sür :D

    0|0
    0|0
  • Zor kurtulusun yok o sıgarayla yenı yenı gıysılerını ayakkabılarını yakmak lazım

    0|0
    0|0
    • ah yeni aldığım giysiyi yaksaydım da o perdeyi yakmasaydım :(

    • Hepsini Göster
    • pahalı olması sıkıntı değil. asıl sıkıntı annemin uzun yıllar bunu yüzüme vuracak olması.

    • Bu dusunce ıle vuracaktır

  • sakiz yapistir

    0|0
    0|1

Erkekler Ne Diyor 9

  • ev ahalisinden sigara içen birilerini perdenin yanına oturt. aa bak yaktın perdeyi de. olmadı mı? suçlayacak başka birini bul:)

    0|0
    0|0
  • geçmiş olsun kimse kurtaramaz elinden :D

    0|0
    0|0
  • oraya resim yapıştır.Annenle olan resminizi yapıştır.Karala ne biliyim bi şey yap göze batmasın :DYa da aldığı yeri biliyorsan yenisini al ve değiştir

    1|0
    1|0
    • ve beni de en iyi cevap yap lütfen xper bakımından da ben kötü durumdayım.Statüye ihtiyacım var

  • Terziye götür tadilat yapsın. Annenden de özür dilersin... Bu da senin için hayatında edinmiş olduğun bir tecrübe olmuş olur... İnsanlar böyle hatalar yapa yap öğreniyor herşeyi...

    0|0
    0|0
  • ojeyle boya. olmadı guaj boya falan. yeteneklerini sergilemenin tam sırası rocky!

    0|0
    0|0
  • hayırsız evlat :) git yenisini al :D

    0|0
    0|0
  • yeni perde al olmadi Anne ne güzel bir hediye al.Anneler kutsaldir.bilemedin elini öp.Gercek gül Anne nin vurdugu yerde biter.Anneler kimseye kiyamaz.

    0|0
    0|0
  • hocam yapacak hiçbirşey yok gibi :(

    0|0
    0|0
  • aahhahahah ben de yapmıştım aynı şeyi :D allah yardımcın olsun benimki gibi bi annen varsa :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...