Sevgilimi seviyorum sizce ayrılmalı mıyım ?

çok güzel giden 2 yıllık bir ilişkim var birbirmizi çok seviyoruz çok iyi anlaşıyoruz aslında anlaşıyorduk .. Sevgilim çok kıskanç bu benim ne kadar hoşuma gitsede bazen delirtecek duruma getirtiyor. Yok oraya baktın yok üstüne düzelt bakma kimseye vs. onu çok seviyorum onun için kendimden çok ödün verdim o ne yaptı hiç birşey :( aslında bütün sorun bende o ne derse hep tamam dedim ama artık pskolojim bozuldu ve ne yapsam bilemiyorum ... Ayrıca yok açık giyinme yok çok makyaj yapma topuklu giyme çok hükmediyor ... sizce n yapmalıyım ? (çok konuştum ilk gün düzeliyor ama ertesi günü aynı lütfen yardımcı olun)


0|0
6|10

En İyi Erkek Görüşü

  • aşırı dekolte giymiyorsan ve ona buna sarkıntılık etmediğin halde erkek arkadaşın sana baskı yapıyorsa ayrılmalısın.Kimse gücenmesin ama kimse senin özgürlüğünü kısıtlayamaz.Hayatını hiçbir erkek için kısıtlamamalısın.Şimdi evlenseniz seni evden çıkarmaz.İyi düşün sonra üzülme

    1|0
    0|0
    • ne dekoltesinden bahsediyorsun 2 yılda toplasan 10 kere topuklu ya giydim ya giymedim oda özel günlerde ruj bile sürdürmüyor.. çok seviyorum ama herşeyden önce benimden bir hayatım düşüncem özgürlüğüm var senin dediğin gibi hep üzülüceğime bi kere üzülüp ayrılmalıyım sanırım..

    • Hepsini Göster
    • ya sen bana hotmailini yolla.Yoksa da yeni hesap aç bi konuşalım burdan yazışmak çok yavaş.

    • tamamm .

Erkekler Ne Diyor 9

  • sakın ayrılma seni çok seviyo çünkü sende seviyosan he de gitsin çok delirdiğin zamanlarda 1 gün kapa telefonunu konusmayın 1 gün emin ol ileride düzelicek herşey emeğinize yazık günah ondan ayrılsan 2 en geç 3 ay sonra başkasıyla birlikte olucaksın sana yemin ediyorum oda aynı olucak o da kıskanıcak giyimine karısıcak aynı şeyleri tekrar yaşıcaksın hem düşünsene takrardan bi insana kendini yeniden ifade etmeye çalışıcaksın kendini tekrardan tanıtmaya çalışıcaksın en başa dönüceksin yani bu sana hiç birsey kazandırmıcak sadece geriye dönüp pişman olduğunla kalıcaksın ki kaldı ki sevdiğini söylüyosun sakın yapma ayrılma..

    0|0
    0|0
    • çok karıştı kafam ama sevgi için sen kendinde vazgeçer misin?

    • Hepsini Göster
    • bak ben elimden geldiği kadar yapıcı olmaya çalıstım yıkıcı bi yorum yapmam çünkü seviyorum dedin ama sen ayrılmayı kafana koymussun ben sana tek bişey söyliyim sen ayrıl sevgilinden 2 en geç 3 ay sonra çok pişman olucaksın eğer sevgilin de de biraz gurur varsa geri dönmek istediğinde kabul etmez sen ayrılmayı bitirmeyi kolay bişey sanıyosun galiba sevmek bişey değil alışkanlık varya o insanı öldürüyo işte neyse benden bu kadar inşallah herşey istediğin gibi olur.

    • beni yanlış anlamanı istemem ki sanırım yanlış anldın ?sevgiden çok biraz alıskanlık oldu sadece tahammül edemiyorum bu duruma artık teşekkür ederim .

  • Siz aslında birbirinizi tanıyamamış ve bunun sonucunda sevgili olamamışsınız... Bir insan birini kaşının gözünün yanında giyimini, kuşamını, oturup kalkmasını, espiri anlayışını vs...sever ve bütününde aşık olur... Sevgili olunduktan sonra her iki taraf birbirinin birçok özelliklerini bilir ve bu özellikler karşılıklı olarak kimseyi rahatsız etmez... Sizin ilişkinizde anlattığına göre birbirinizin sevmediği özellikler var ve bu da sizin henüz sevgili olamadığınızı gösteriyor... Sonuç olarak tanıma aşamasındasınız...

    0|0
    0|0
  • bu durum bi süre daha devam eder olduğu gibi kabul etmeyi ögrenmeli sende elinden geldiğince anlayışlı olmalısın ayrıl demiyorum ama ciddi bi sorun bu

    0|0
    0|0
  • topuklu giyince ne oluyormuş ki? milletin topuklu hatunlarına bakarken bakıyorlar ama... sen giyinmesini biliyorsan, karışamaz. karışıyorsa da ayrıl gitsin.

    0|0
    0|0
  • birbirinize güveniyorsanız bu durumu ona anlat. eğer sana saygı duyuyorsa bu huyundan vazgeçer bence en azından azaltır. eğer seviyorsan pat diye ayrılma pişman olursun.

    0|0
    0|0
    • zaten pişman olmaktan korkuyorum hep onunlayım onsuzluğa alışabilir miyim hiç bilmiyorum ve anlamıyor hep aynı..

    • Hepsini Göster
    • teşekkürler:)

    • bişiy diil.

  • Seven kıskanır ancak memnun değilsen ayrılmanı öneririm.

    0|0
    0|0
    • seven kıskanır belki bunda haklı olablirsin ama seven sence zulmeder mi?annemle beni dışarı bile çıkartmıyor nedeni ise onsuz beni kimse görmesinmiş?peki sence bu sevmek mi?onun yüzünden 1 tane arkadaşım bile kalmadı mesela?

    • ohoo abartmış çocuk . Ayrıl ayrıl bu ne abi zulüm gibi . Dediğim gibi ayrıl ama kırmadan ayrıl bu kadar zulüm yaptığına göre başına bela olabilir .

    • bela ötesi olcak br çocuk hiç birşeyden korkum yok tek sorunum onu sevmem :/

  • onun yanında osurmalısın..

    0|0
    0|0
  • empati yapiyorsa iliski devam eder yapamazsa biter.

    0|0
    0|0
    • devam ediyor ona göre ama bana göre bitti ve ona bunu anlatamıyorum ...

    • Hepsini Göster
    • haklısın teşekkür ederim:)

    • rica ederim.2li iliskilerde anlamadığım şu birini bir bütün olarak sevmeyeceksen neden ona kısıtlama getirirsin.kız kendini biliyorsa o zaman sorun karşı taraftadir

  • ayrıl

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • daha yenı bırrınızı tanıma asamasındasınız onunla konus ole olmayacagını cunku ılerde daha cok sorunlara yol acacak ama bellıkı senı sevdıgınden dusundugunden bırazcıkta kıskanclıgından yapıyordur bız kızlarda aslında ne bılım bıraz kıskanc olsun erkekler bızı kıskansınlar degerımızı anlasınlar gıbısınden al karsına guzel tatlı bı dılle konus o zaten zanmla duzelır merak etme senı sevdıgınden yapıyordur

    0|0
    0|0
  • bende de vardı böyle sevgili ayrıldım kimse için ödün vermeye gelmiyor neden hep onun dediği olsun ki sonuçta ilişkiyi tek yaşamıyor kesinlikle daha fazla kabul etme ayrıl şimdi böyle yapan evlendiğinde ne yapar sonradan pişman olmamak için şimdiden üzül daha iyi

    0|0
    0|0
  • ahlaklı olmak iyidir

    0|0
    0|0
  • istediği örtünmense örtün

    ama ben yaparım herhaltı sen yapamazsın krosuysa ayrıl

    0|0
    0|0
  • Seviyorsan ayrıl bence

    0|0
    0|0
  • bendede var ondan bırtane bennde cekıyorum ama çıldırıyorum da arada

    0|0
    0|0
    • peki sen nasıl başa çıkıyorsun?ben ruhen çökmüş durumdayım ..

    • Hepsini Göster
    • peki teşekkür ederim :)

    • rica ederım :)

Yükleniyor...