Muay Thai sporunu yapanlar var mı?

arkadaşlar Muay Thai'ye başlamayı düşünüyorum.
sizce nasıl bir dövüş sporu? tavsiye eder misiniz?


0|0
3|12

En İyi Erkek Görüşü

  • Ben 1 sene yaptim oyle her yerde kursu yok ucreti diger dporlara gore daha yuksek ama en iyi spor o bence gitmelisin abi tavsiye ediyorum

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

Erkekler Ne Diyor 11

  • Ben kickboks yapıyorum uzun zamandır Muay thai Kickbokstan farkı diz ve dirsek çok kullanılır farkı bu muay thai maçlarını youtube izlersin

    0|1
    0|0
  • Babamın arkadaşının dövüş salonu var karışık dövüş sanatları eğitimi aldım. Capoeira en iyisi ardından Muay Thai geliyor. Muay Thai dalını zayıf ve esnek kişiler tercih etmeli. Bacağını sonuna kadar açabilmen gerekli. Çünkü önemli olan güç değil tekniktir. Bunları göz önünde bulundur öyle başla. Bence senin kalıbına uygun olan Boks dalıdır.

    0|0
    0|0
    • önemli olan güç değil teknik derken?
      tekniği uygulamak içinde güç gerekir kardeş.

    • Hepsini Göster
    • kardeş ben sana teknik önemsiz demiyorum ama dövüş sporlarında güçde teknik kadar önemli. ayrıca muay thai musabakalarına bakıyorum adamlar çatur çutur giriyo birbirlerine kimsenin can alıcı noktolara felan vurdukları yok.

    • Onlar MMA dövüşleri. Muay Thai öğrenmek istiyosan Tony Jai takip ediceksin. Filmlerini izle küçücük adam nasıl dövüşüyor gör. Dünyanın en iyi Muay Thai ustası. Ong Bak serisini izle öğrenirsin biraz...

  • Bir gün salona girmişim arkadaş çağırmıştı, çocuğun teki atarlandı bilmiyor ki ben ninjutsu eğitimi almış biriyim. Tam geliyordu kunaiyi fırlatırkene.. Hikaye tabii ki ninjutsuyu araştır derim Türkiye'de bir tane dürüst eğitmen var hemen görürsün diğerlerine yönelme bile yakınsan git derim.

    0|0
    0|0
  • bence jeet kune do git buruce leenin geliştirdiği spor bir çok spordan alıntı var. yaşadığım yerde olsa ben gidecem ama yok. pek fazla yaygın değil.

    0|0
    0|0
  • Ipman diye bir film var tamamen gerçek yaşamdan alıntıdır 10 kara kuşağa karşı tek dövüştüğü sahne ünlüdür en iyi savunma sporu olan wing tsun yapmaktadır ve bruce leenin hocasıdır ben 6 ay kadar gittim saldırgan biri gelse rahatlıkla kitlerim :D

    0|0
    0|0
  • Aynen arkadaşlar 3yıldır bb yapıyorum artık dövüş sporlarıyla ilgilenmek istiyorum ama karar veremedim.

    0|0
    0|0
    • bende 2 senedir bb yapıyorum. aynı senin gibi dövüş sporlarına başlamak istiyorum artık.

  • kanka bence sen hepsini yaparsın ama ne için öğrenmek istiyorsun?

    0|0
    0|0
  • Bende muay thai lee sin var gayet. İyi :-D:-D:-D:-D:-D:-D

    0|0
    0|0
  • Güreş yap sen boşver :)

    0|0
    0|0
  • ben yapıyorum kardeşim buyur

    0|0
    0|0
    • nasıl bir spor kardeş, tavsiye eder misin?

    • Hepsini Göster
    • çok iyisin kardeş :)
      protein kullanıyor musun?

    • evet kullanıyorum

  • 4 sene yaptim sonra is nedeniyle biraktim
    Herkes yapamaz ve kaliteli bir spordur.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...