Entelektüel bir ünlü olduğunuzu düşünün...

Posta gazetesinin bulmaca ekinde resminizin sorulmasına üzülür müsünüz?


0|0
15|16

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 15

  • Bu nasıl soru :)) 5 yıldız alsana:D

    1|2
    0|0
  • Her sey bitti bu mu kaldi?:D Ay cidden cok guldum soruya. Derdim olacaksa bu olsun!

    Bu arada, niye Posta gazetesi? Tiraji mi dusuk?

    0|1
    0|0
    • :) en berbat gazete olduğu için

    • Bilmiyordum bak, tesekkurler=). Internet gazeteyi oldurdu=P.

  • kadinlara biyik sakal erkeklere de kirmizi ruj rimel falan sürüyorum. ilk defa empati kurdum nekadanda yikinc birseymis yaptigim ):

    1|1
    0|0
  • Haydar Dümen-En güzel çocuklar-Sizden gelen şiirler. işte bütün mesele bu 3<

    Entellektüel isem istemem ama bir petek, bir gülşen, bir kendi olmuşsam, benim resmimi koymayacaklar da kimi koyacaklar :(

    0|1
    0|0
  • Marjinalsin, marjinal kalacaksın. Çok üzülürüm çünküsü ben ne zaman baksam o eklere kaş, bıyık çiziyorum sonra da mendil gibi bir köşeye fırlatıyorum. Kıydırmam kendime.

    0|1
    0|0
  • dekolteli koymasınlar posta kitlesine heba olmak istemem

    0|1
    0|0
  • evet çünkü hep bıyık kaş sakal çiziliyor :(

    0|1
    0|0
  • ahahah bu nerden geldi aklına

    0|1
    0|0
  • Güzel laflar yazıcaktım ben de herkes gibi ama aklıma bu kafayla aklıma bir şey gelmiyor be bro.

    0|1
    1|0
  • Ağlarım ya üstümde yemek yerler ya da bıyık çizerler bana :(

    1|0
    0|0
  • Evet yüzümün gözümün çizilmesini görmeye tahammül edemezdim sanırsam

    0|0
    0|0
  • şarapçı ismail abiye benzemek istemem evet üzülürüm :(

    0|0
    0|0
  • kadınları erkek, erkekleri kadın kılığına sokan ben tir tir titriyorum kendimden:)

    0|0
    0|0
  • o kadar entelsem zaten tınlamam bu olayı da.

    0|1
    0|0
  • buruşturup sinek öldürmedikleri sürece sorun yok

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 15

  • birader senın yas aralıgın emınmısın 25-29 olduguna o profil resmı ne allasen 10 yasındakı yeğenım koymaz bebe profılı gibi yasın kac 10 -12 ?

    0|2
    0|0
  • entellektüel olursam bıyıklı sakallı ve de gözlüklü olucam bakalım ne bok yiyecekler bulmaca çzerler. :D

    0|1
    0|0
  • sıkıntı olmaz la

    haydar dümene bak herif vajina üzerine doktora yapmış aynı gazetede trolluk yapıyor

    0|1
    0|0
    • harbi la haydar trollerin babası. güzel tespit :)

  • 0|1
    0|0
  • kaç harfli demelerine bozulurum cob :(

    0|1
    0|0
  • reklamın iyisi kötüsü olmaz!

    0|0
    0|0
  • sakal bıyık küpe falan çiciyo edepsiler o resimlere üzülürüm elbet.

    0|0
    0|0
  • Bana bakıp masturbasyon yapan kadınlar olduğunu düşünür zevk alırım ama posta gazetesinin bulmaca ekinde cıkarsam üzülmem neden üzülmem gereksin ? Hım bi düşüneyim,ah adımı bulamadıklarında belki !

    0|0
    0|0
  • öyle poktan resimler seçiyorlarki tanıdığımız adamı bile güçlükle çıkarıyorz sağdan soldan cevaplar bularakk..olmaz arkadaş resim olayını düzeltmeden koydurmam..

    0|0
    0|0
  • la bu sefer 5 yıldızı verdim...

    ya benim resmi posta gazetesinin bulmacasına koysunlar, bi daha müşteri bulamazlar:D

    0|0
    0|0
  • Cool soru bro ;)

    0|0
    0|0
  • Sakal bıyık yapabiliriler onada üzülmem

    0|0
    0|0
  • Köseyim ya :( N'olur sakal, bıyık çizin bana.

    0|0
    0|0
  • Kahrolurum

    0|0
    0|0
  • diğer köşede aziz rutkay, altımda hıncal uluç, onun karşısında nebil özgentürk varsa üzülmem

    0|0
    0|0
Yükleniyor...