Beyler sorum size? :)?

Merhaba oncelikle iki senedir fitness plates ikisini yapiyorum ozellikle agirlik fitness hani su orda burada sosyal aglarda gordugunuz kasli kadinlar gibi itici bir kaslarim yok hatta yok yani sadece git vucuda sahibim hafif kas belirginligi vae. Yani bazi erkekler diyor iste fitness yapan hatun mu olur veya turk kadini balik etli falan olur anlamiyorum. Ne dusunuyorsunuz? :)


1|0
0|41

En İyi Erkek Görüşü

  • Sıkılaşmak için yapıyorsan harikasın demektir. Kas yapmak amaçlı yapanlar itici geliyor tabi. Fakat sıkılaşmak ve fazla yağlardan kurtulmak için yapıldığında harika bir görüntü oluşuyor. Sen o fitness yapan hatun mu olur gibi sözlere takılma, bunu söyleyen erkekler ya çok çirkindir, ya da fantezileri farklıdır :) Kızlar söylüyorsada kıskanıyor demektir :)

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 40

  • Benim hosuma gidiyor balik etkliden cok
    Mesela jen selter ya da amanda cerny
    Bunlarda daha bir de six pack var yani
    Jen selter
    www.vucutgelistirmetv.com/.../Jen-Selter-x.jpg

    Amanda cherny
    media-cache-ec0.pinimg.com/.../...644c2c8808a5.jpg
    media-cache-ec0.pinimg.com/.../...217ba0688eea.jpg

    0|0
    0|0
    • Iste bu bayanlar bir harika. Kucuk gogus ve küçük kalcadab dert edenler fitness yaparak istedikleri sonuclari alacaklarini dusunmeyip eksilecegini dusunuyorlar yanlis dusunce hepsi :)

    • Hepsini Göster
    • jen selter, bu camianın en önde gelenlerindendir benim için. viddoların izlemeli ve birşeyler görmelidir her genç türk kızı. fit denen kavramı bu kadında çok net görebiliriz. güzel yorum olmuş. ayrıca soran arkadaş onlara kadın dşyemezsin onlar tanrıça bebeğim,, :;)

    • Harikala bemce de ama onlar gibi olmak icin bir kac sene vermek gerek spora kendini :)

  • Spor güzel şey, erkeklerin bu konuda ne düşündüğünü boş ver ama. Kendi erkeğinin ne düşündüğü önemli olsun senin için. Zaten kendi erkeğin bu durumu önemsemez diye umuyorum , çünkü bir kız sana sen benim erkeğimsin diyorsa , o kızı kirpiklerinden seveceksin , bunalıma girip kendini çikolataya vermemesi için onu üzmeyeceksin , kendini iyi hissetmesi için güzel olduğunu ona sık sık hatırlatacaksın , tanıdığın herkesle onu tanıştıracaksın , işte benim hayatım bu der gibi. Erkek adam korkmaz diye bişey yok , korkacaksın ! Kadınını kaybetmekten korkacaksın. İşte bu korku onun hep güzel yanlarını görmeni sağlayacak. Ve yalınında Şarkısında söylediği gibi , en sevmediğin havalarda bile onun için çok güzel kalacaksın.

    0|0
    0|0
    • Haklisin cok guzeldi yorumun

    • Onun icin zaten bu ugraslarim :)

    • Pekala güzel bayan o halde tüm narinliğinle ona nasıl olacağını sorma , ona ne istediğini söyle senin için o olsun , sen ona bakma o senin baktığın yerde dursun. Önce kendini sev , çünkü kendini sevmeyen bir bayan hiç bir erkeğin sevgisini kazanamaz. Görüşürüz :)

  • Yap bacım sen boşver o başkalarını sen.

    0|0
    0|0
    • Saglik icin her zaman spora devam 👍

  • siz kendinizi nasıl sevyor iseniz öyle doğru geneli Türk kadını balık etli olur der ancak bu kadının doğurganlığında sıkıntı yaşamasın diye söylenmiş söz diye düşünüyorum

    0|0
    0|0
  • bende 2 senedir fitness yapıyorum.
    gittiğim salonda bayan antrönörümle six pack muabbeti yapıyorduk, aniden t-shirtini kaldırdı ve kızda bildiğin six pack vardı çokta tatlı duruyordu :D bidaha denk gelirsek fotosunu çekip sana yollarım.

    0|0
    0|0
    • Minim cok tatli djruyordur oyle ablalarim benimde cok vaaar on senesini vermis benim daha yeni iki yilldir yapiyorum :))

    • bu işi ciddi anlamda yapan bayan çok fazla yok ama bizim salondada bir kaç samimi olduğum ablam var. çok sert antremanlar yapıyorlar ama onlar artık üçgen vücut olmaya başladılar ve çok hoş durmuyo bence.

      ama hocanın karın bölgesi çok iyiydi.

    • Ya o kadar itivi normali ideal :)

  • olur tabi neden olmasın bayanların en doğal hakkı spor yapmak ayrıca sağlıklık beslenmek ve spor yapmanın sayısız faydaları var hele bide kötü alışkanlığı yok ise tertemizse işte o zaman dört dörtlük insan olur o birey herkes kendi bildiğine konuşur çevrendekilere takma kafana ve doğru bildiğin yoldan şaşma..:)

    0|0
    0|0
  • Spor hocama neden ağırlık yukseltmiyorsun sorusunu sorduğumda parçalanmayı ve kas belirginlesmesini önlemek için demişti feet fiziğini koru kas yapma balık etliden daha iyi ve sağlıklıdır

    0|0
    0|0
    • Yok kasyapmam ama fizigimi korurum

  • yemek yapsın yeter ya. sdasfjdkaj

    kilosu, kemikleri görülmeyecek kadar olsun yeter. balık etli olması şart değil. ama fitness da memeleri küçültüyor be bacım, yapma. :(

    0|0
    0|0
    • Yok aksine yaniliyorsun gogusler skilasiyor ve dirilesip dolgunlasiyor ayni zamanda kalcalarda oyle :) yanlis dusunce.

    • bilmiyorum, benim eski fuck buddy'm da fitness yapıyordu, inanılmaz fit bir vucüdü vardı, karın kasları vardı. ama göğüsleri çok küçüktü. spor yaptığım için böyle oldu derdi.

    • Tuhaf. Benim karin kasim yok fakat o sertlik var kollardada o derece kas yok onlarin olmasi icin bir on yilini vermen gerekiyor benim amacim. fitlik ve vucut sıkılığı. O rezillik olmasin diye oyle bir laf atmistir ortaya aksine skilastikca dirilesip toplasip dolgunlasir kalcalarda ayni sekil :)

  • kas bence bir kıza yakışmaz ama spor yap ama sakın kas yapma. ha kaslı kız seven sadistler olabilir günümüzde ama bence normal olmak ideal olmak daha iyi.

    0|0
    0|0
    • Aynen amacim. kas defl hep fit kalmak :)

    • devam et erkekler böyle kızları sever. fit ol fit yaşa helal.

  • Göğüslerin niye sarkık

    0|0
    0|0
  • olur neden olmasın yani bende spor yapıyorum kız arkadaşlarımın hepsinde genllikle kas war yani :D kızlarda çıkmıcak die bişey yok

    0|0
    0|0
  • fiziğin gayet iyi bu şekilde devam et bence ;)

    0|0
    0|0
    • Teskkur ediyorum.

    • ben de aynı mantıkla vücut geliştirme ve cardi yapıyorum yani fiziğime uygun vücutta olmak en iyisi adam basıyo benim aldığımın 3 katı amino ve protein tshirt emanet gibi duruyo bence çok iğrenç

    • Aynenn oyle

  • resımdekı sensen dıyecek laf yok. dağılın beyler

    0|0
    0|0
  • Fitlik yakışır bayana.

    0|0
    0|0
  • Olsa bir six packli manitamizda kolumuza takip gezdirsek salonda calistirdigim bir cok bayan vardi evli olanlarda vardi takma kafani kimin ne dedigi degil senin ne dusundugun onemli.

    0|0
    0|0
  • Fitness candir, gerisi hikaye.

    0|0
    0|0
  • bu kız deli

    0|0
    0|0
  • walla devam et bence fit ve hafif kaslı kızlar inamılmaz sexi ve çekici oluyor:) öyle balık felan geç onları sonra balinalar süzülüyor ortalıkta...

    0|0
    0|0
  • Turk kadini balik etli olmaz sisko olur.. ye tatlilari hamurlari sonra psikolojik olarak savun kendini.. yemezler.. butun erkekler citir sever 😀

    0|0
    0|0
  • fitness a devam ;)

    0|0
    0|0
  • Valla ben senin hakkında güzel şeyler düşünüyorum :)

    0|0
    0|0
  • kas falan kıza yakışmaz fitnessi bırakabilirsin :D

    0|0
    0|0
    • Amacim kas degil fit vucut ve vucut hatlarin daha dolgun olmasi.

  • Fit vücut iyidir. Bence böle devam et :D

    0|0
    0|0
  • Fit olmak iyidir iyii

    0|0
    0|0
  • Resmine baktıktan sonra bence snin bu konuda fazla düşünmene gerek yok ^^ :) devamm (Y)

    0|0
    0|0
  • Popo büyütme egzersizleri felanmı yapıyon yoksa arka kol felanmı çalışıyon :D

    0|0
    0|0
  • kişiden kişiye degişir iyi gorunup gorunmedigi :) kafana takma nasıl gorunmek istiyorsan oyle gorun

    0|0
    0|0
  • Her bayan senin gibi spor yapmalı. İnce bel dolgun hatlar

    0|0
    0|0
  • Dvm et harika olur

    0|0
    0|0
  • Bence iyisin sıkı ve fit vücut daha ne olsun:)
    Bana görede balık etli kızlar itici

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    10

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...