Vücut geli̇şti̇ren arkadaşlar?

Vücut geliştiren arkadaşlar. 1.74 boy 56 kilo. Çok zayıfım ve ne kadar yesem de kilo alamıyorum. Ben hormonal olduğunu düşünüyorum. Ama yine de vücut geliştirmeye gitmeyi düşünüyorum önceden de 2 ay yaptım ama pek faydasını göremedim. Nasıl bir program uygulamalıyım ve nasıl beslenmeliyim? Bir de protein tozu kullanmayı düşünüyorum. Kilo almak için gainer önerdiler ama o şekerden olduğu için kullanmayı bırakınca aldığın kiloyu geri verirsin dediler siz ne diyosunuz?


0|0
0|5

En İyi Erkek Görüşü

  • Zayif kal daha iyi insan tabiyatinda yas ilerledikce genisleme ve kalinlasma var bu yuzden kilo alicaksin zaten buda zamanla olucak simdi almaya calistigin kilolar sana ilerde gobek ve yag olarak donuck bu sefer diyet yapicaksin dogal kalin

    0|0
    0|0
    • Göbek yapayım istemiyorum ama arkadaşlarımın yanında ince kalıyorum yani bileğim falan ince. Bu da hoşuma gitmiyor zaten öyle çok değil 65 kilo falan olsam yeter bana

    • Hepsini Göster
    • İnşallah dediğin gibi olur :)

    • Bak bn askere gitmeden once 65-66 kiloydum geleli 5 ay oldu şu an 78 kiloyum nasil boyle oldum bilmiyrum

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 4

  • fotodaki sensen o kadar zayıf gözükmüyorsun. ben de 1.80 boyunda 57 kiloyum. yeni spora başladım. bakalım 1 yıl sonra ne hale geleceğim.

    0|0
    0|0
    • Fotodaki benim ama yine de zayıf buluyorum kendimi. İnşallah istediğin kalıba ulaşırsın kardeşim :D

    • Hepsini Göster
    • inş ulaşırım ya sağol. en az 25 kilo hedefim var. baya iyi almışsın derken? boyum 1.80 yaş 23

    • Yanlış yere yaptım hacı yorumu :D Boy iyiymiş :D

  • Karbonhidrat tozu

    0|1
    0|0
  • her akşam yatağa girmeden önce bir litre karışık meyve suyu iç 2 ay devam et 10 kg garanti

    0|0
    0|0
    • Hacı diyosun da o içindeki şeker miktarından olabilir mi? Çünkü şeker su tutar ve kilo almış gibi görünürsün?

    • Hepsini Göster
    • malesef nekadar yem okadar takla

    • Son sözü anlamasam da sağol cevap için :)

  • hormon testi yaptırdın mı

    0|0
    0|0
Yükleniyor...