Komik diyaloglarınız oldu mu?

başınızdan geçen komik bulduğunuz konuşmalarınız varsa paylaşın :)

şimdiden teşekkür ederim


0|0
2|5

En İyi Erkek Görüşü

  • çalıştığım iş yerinde çok sık başımıza geliyor bu tarz konuşmalar ama ilk başladığım zaman olduğu için hiç aklımdan çıkmaz. Notebooklarımız cam vitrin içindeydi eskiden. İlgilendiğim bayanın birine özelliklerini anlattım, çok bilgili olmamasından herhalde şey demişti,

    -ya böyle üstünden bişey anlaşılmıyor ki çıkartıp elime versene ne olduğunu anlayayım.

    yaklaşık 1 dakika falan dayanabildim, artık yüzüm nasıl bi hale geldiyse kızcaaz ne yaptığını anlamadan bişeyiniz mi var kıpkırmızı oldunuz diye sormuştu.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • az önce...

    A-Bilader bu yıl deniz tuzu önceki senelere nazaran daha tuzluymuş...neden biliyor musun?

    C-neden bilader?

    A-balıklar sperm boşaltıyormuş ve bir balina 1,5 ton spermi birden boşaltıyormuş

    C-nasıl bir p*rno sitesine takılıyorsun olum sen!

    A&C-HAhahahahah...

    n

    A:cıvıkbabanın arkadaşı

    C-bizzat be

    0|0
    0|0
  • Anne ile :

    + akşam seni biri aradı..

    - hayırdır anne, kimmiş?

    + ne bileyim, kim olduğunu söylemedi ki..

    - e sorsaydın bari?

    + çok merak ediyorsan ara kendin sor..

    + Ben ( Mavi Ekran)

    0|0
    0|0
  • üni. deyken panoda bir teknik gezi duyurusunu okuyorduk. ben de dalga geçiyordum "dersin sorumlusunu yazmamışlar, kim bunun sorumlusu kim?!" diye. önümdeki eşofmanlı adam meğer hocamızmış, döndü, benim dedi:)

    0|0
    0|0
  • Üniversite zamanında okula hemen hemen 4 sene boyunca hep eşofmanla gitmişimdir. Hocalar da takık bana. "Ooo gene pijamayla gelmişsin" derler. Ben de karşılık olarak "Hocam mezun olmadan size pijama ile eşofman arasındaki farkı öğreteceğim" derim.

    Sonlara doğru gene derste takılıyoruz hoca volta atıyor sınıfta bana takıldı gözü.

    -Gene eşofmanla gelmişsin olm

    +E hocam hep geliyorum, geçen hafta da aynısını söylemiştiniz.

    Neyse geri gitti ama millet şahit oldu bu konuşmaya hoca bir şey diyemedi, skor 1-0.

    Ders devam ediyor, canım sıkıldı hesap makinası ile bir şeyler yapıyorum. Ln'di e üzeri x'di yazıyorum çiziyorum bir şeyler. Hoca uzaktan...

    -Tıkır tıkır mesajlaşıyorsun gene. Derse dönmeyi düşünüyor musun?

    +Hocam SMS pakedim bitmiş sanırım hesap makinasıyla zor oluyor göndermek, gitmiyor.

    Hoca gelip salak salak baktı ve geri en arka sıraya oturdu. Skor 2-0

    Dersin bitimine yakın herkes ayaklandı gidecek. Yanıma geldi.

    -Neden eşofmanla geldin?

    +Kusura bakmayın hocam spora gidiyorumda direkt geldim derse ondan.

    -Ne sporu?

    +Ata sporu hocam

    Sınıf yerlerde. Skor 3-0 . E milletin o kadar gülmesini, makara yapmasını kaldıramadı. Genel ortalamanın %40'ına 0 (sıfır) verdi. AA gelecek ders DD geldi.

    Değdi mi? Kesinlikle. LoL

    0|0
    0|0
    • tebrik ederim :D ne diyim :D

    • Sonrasında diğer hocaların yanında (dekan, dekan yard., bölüm başkanı, başkan yardımcısı ve bilimum profesör) tekrar girdik birbrimize ama bu seferki ciddiydi.


      Dilim sivridir benim hoca moca profesör çok bakmam konuşurken. =)

Kızlar Ne Diyor 2

  • Annem, Babannem, 3 komşu ve yaşlı bir teyze arasında geçen diyaloglar.

    Yaşlı teyze: (gelininden bahseder onu kötüler) ahh gelinim var bana heçç yardım etmiyor çayımı kahvemi getirmiyor, dediklerimi yapmıyor bakmıyor bana nereden buldum böyle gelini (oysa gelini o kadar iyiki anlatamam)

    Babannem: (üzülerek) Ammanın köppegun enugu gelini görüyormusunuz orasbı namıssız

    Yaşlı teyze: oyy oyy hayat gerçekten garip hacı hanım

    Ben: Teyze çok mu üzüyor hayırdır gül gibi gelinin var güzel hanım neden böyle konuşuyorsun?

    Annem: (sırıtarak bana sus kız cimcikler)

    Yaşlı teyze: ahh yavrum bilemen bilemen çektiklerimi eşşoleşşk gelin

    Ben: (şiveyi anlayamadım babanneme seslendim ne deyim babanne dedim oda)

    Babannem: Davvun çıksın emi gı de dedi

    Ben: (teyzeye seslenerek) Davvun çıksın emi teyze gı dedim

    Yaşlı teyze: çıksın çıksın enuuukk

    Der ve odama çekilir hakır hakır gülerim enteresan konuşmalar enukk, davvun köppegun

    Orosbuya orasbı, namussuza namıssız ofsayta ofsaıt diyen bir babanneniz varsa hayat gerçkten çok komik :D :D :D :D

    0|0
    0|0
  • of oldu tabi bi gün tekirdağa gidiyoruz tarladan geçiyoruz arabayla ağaçtan kirazlar nasıl güzel gözüküyo dedim baba dur alıyım tamam dedi neyse orda amca vardı alıyım dedim falan al dedi gittim tam kopartıcam bizim oralılar ' h ' harfini söyleyemez dur kızanım dedi bana noldu dedim diyo ham diceğine h yi atıp okuyun öyle dedi he gülmüştüm neden güldüğümüzü anlamamışlardı :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...