Avşa adasında tatile gitmek istiyorum. Avşa'nın en iyi yeri neresi sizce?

arkadaşlar tatil için avşa adasına gitmek istiyorum fakat merkezin sahiline pek güzel demiyorlar sizce avşanın en iyi yeri neresi bide daha önce kalanlar var ise pansiyon fiyatları ne kadar bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi


0|0
3|5

En İyi Erkek Görüşü

  • İskelenin ordaki Deniz'i gerçekten hiç güzel değil, ama biz 5-6 km yürüyüp adanın arkasındaki denize girmiştik, maldivler gibiydi mübarek :) muhteşem yani

    0|0
    0|0
    • ismi ne orann acaba avşanın köyleri güzel diyolar merkeze de 1 minibüsle gidiliyomuş sanırım

    • İsmini bilmiyorum, ıssız bir yerdi, Araplar Köyü'ne 10 km kala bomboş bir sahil

Erkekler Ne Diyor 4

  • valla ben de inan çok merak ediyorum orayı :))

    0|0
    0|0
  • o dediğin yer nerde onu ble bilmiyorum sevgili gizli :D

    0|0
    0|0
  • Ucuz olduğu için, ipini koparan orda gitme. Çok basit.

    0|0
    0|0
  • tanz cluba'a selam söyler misin benim için :)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Ben 2 defa gittim daha once, en son gecen sene gitmistim ve ben beyeniyorum :)

    yani oyle luxe bir yer deyil ama hos bir yer.. bu sene tekrar gidicem buyuk ihtimal :)

    0|0
    0|0
    • tavsiye edebileceğin pansiyon falan vr mı acaba :)

    • bizim gecen sene gittiyimiz pansyon cok temizdi guzeldi.. ama ismini unutmussum ya :$

      ama cok pansyon var bulursun temiz guzel bir yer :)

  • 20 sene once kalmıstım herhalde verecegim bilgiler pek faydalı olmaz :)

    0|0
    0|0
  • gitmee

    0|0
    0|1
Yükleniyor...