Bu popodan nasıl kurtulabilirim? -_- (resimli)?

elbiseyle falan hoş duruyo ama eşofman vs. giydiğimde mal gibi hissediyorum

http:// i. hizliresim com/MlYO41. jpg


0|1
18|97

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 96

  • kendini tatmin ettiysen gidelim artık biz.

    7|1
    1|0
  • Eğer amacın popondan kurtulmaksa sana diyet ve kardiyo öneririm. Şekeri sıfırlamanı ve karbonhidratı azaltmanı tavsiye ediyorum. Squat ve lange gibi hareketler bacagının yanında kalçalarının da toparlanmasını sağlayacak

    1|0
    0|0
  • Ego tatmini.

    2|1
    0|0
  • Ego tatmini gibi geldi.

    2|1
    0|0
  • Salla

    0|0
    0|0
  • takma kafaya.

    1|0
    0|0
  • Bisiklete binmeni tavsiye ederim.

    1|0
    0|0
    • yarısından kurtulsam yine iyi
      işe yarar mı cidden?

    • Hepsini Göster
    • En kısa zamanda böyle olur. Diğer türlü sürekli aç kalman ve sadece 2 öğün yemen lazım ki sağlıklı beslenme 2 ogundur normalde. Ben hep 2 öğün yerim yıllardır.

    • teşekkür ederim haftaya spor salonuna yazılcam
      full bisiklet :)

  • O popo için var ya ne sporlar yapıyorlar millet bıçak altına yatıyor sen kurtulmak mı istiyorsun. Bence siz biraz takıntı yapmışsınız sadece yoksa kötü değil mal gibi hissedilecek birşey yok merak etmeyin :)

    0|0
    0|0
    • teşekkür ederim ancak spor giyiniyorum ben elbisede tamam kabul çok kötü durmuyo ama
      eşofman pantolonda ayrı bir gezegen gibi duruyo sanki

    • yok yok siz kafaya takmışsınız biraz :) gayet iyi duruyor hiçbir şeye gerek yok içiniz rahat olsun

  • O popoya sahip olmak için spor salonlarında ter döken çok kadın var.

    0|0
    0|0
    • yediğim herşey oraya gidiyo ya su içsem bile ben istemiyorum kurtulmak için spora başlıycam hatta
      tabi işe yararmı bilmiyorum

    • Doğal olduğu için her erkek o vücudu ister.

    • ben erkeklerin istemesini istemiyorum tek bir kişi yeterdi bana ki onun için önemi yok o zaman kurtulsam daha iyi olur
      yine de teşekkürler

  • 0|1
    1|0
  • Yürü uzun uzun tempolu bir şekilde yürü iyicene terle az yemek ye ben 3 ayda 2o kilo verdim. Ayağa kalkınca gözüm kararıyo ama olacak o kadar.

    0|0
    0|0
    • teşekkürler tavsiye için spor salonuna yazılmaya karar verdim bide bisiklet önermişlerdi koşu bandıyla ikisine yüklenicem gibi görünüyo

  • Çömel çömel kalk

    0|0
    0|0
  • yaaa burada baskalrına nıspet yapma allah bı kılo veırrıse gorursun sukur et

    2|0
    0|0
  • harika popn var

    0|0
    0|0
  • Kalçadan ziyade baldırlarını eritmelisin 😊

    0|0
    0|0
    • baldırlarımı pek önemsemiyorum popodan kurtulsam yeterli
      bütün sıkıntıyı yaratan o bana

    • Popoyu eriyirsen baldırların kalça gibi olur ve düz bir odun gibi gözükür..

    • popo gittikten sonra gerisi kolay onuda eritirip onda pek bir problem yok
      zor olan kısımdan en büyük sorun

  • gerek yok düzenini bozma..

    0|0
    0|0
  • http://i.hizliresim com/MlYO41. jpg
    Al benden sana bir kıyak olsun conem. d

    0|0
    0|0
  • çok güzel diyebilecek birşey yok...

    0|0
    0|0
  • Kafayi mi yedin biraz dikkat cekiyo ama her erkek boyle bir seye sahip olmak ister ve kadinlarda spor salonunda boyle bir sey icin saatlerce ter dokuyo

    0|0
    0|0
    • ben erkeklerin bu yüzden baktığı kadın olmak istemiyorum
      bu yüzden kurtulmaya çalışıyorum
      ömrümün sonuna kadar ona güvenerek mi yaşıycam ben?

  • Siz beni delirtçeksini ya

    0|1
    1|0
  • Ömrüm bu boşlukları silmekle geçti...

    0|0
    0|0
  • haha ne güzel işte napacan kurtulup

    0|0
    0|0
  • bu popo senin değil bence

    0|0
    0|0
    • keşke olmasa

    • Hepsini Göster
    • neden insanlardan uzak kalmak istiyorsun kii. karamsar içine kapanık biri misin

    • evet sanırım yalnız olmayı seviyorum etrafımda insanlar varken rahat hissetmiyorum

  • bir tane döner bıçağı al.. yukardan aşağıya dümdüz kes :D

    2|0
    0|0
    • mantıklı :D son çare onu denerim artık. d

  • Yastık var beyler

    0|0
    0|0
  • http://armocaps.com a atsana açılmıyo

    0|0
    0|0
  • Squat ve leg curl hareketleri ile daha iyi hale getirebilirsin. Selülitlerden kurtulabilirsin

    0|0
    0|0
    • selülitler pek umrumda değil açıkçası tek derdim geride duran popo

    • Hepsini Göster
    • Amacim eic almak degil yardimci olmak efendim yararim dokunduysa ne mutlu bana :)

    • ilk kez duyuyorum söylediklerini deneyip görücez işe yarıycak mıymış :)
      tekrardan çok teşekkür ederim :)

  • Keşke böyle fiziği sahip bir kız arkadaşım olsa gerçekten neden kurtulmak istediğini anlamadım fiziği güzel eğer yüzün güzel ise gerçekten fizik çok hoş görünümlü bir bayansındır

    0|0
    0|0
    • kendimi çok güzel bulmuyorum açıkçası
      ama erkeklerin bana sadece o yüzden bakmasından sıkıldım kesip atıcam en sonunda

    • Nasıl baktıklarını boşver. Senin sevmediğin türden sana bakan insanlarla muhattap olma hatta onlara bakma bile. Takma ama cidden sağlık problemi olmadığı sürece sadece sen istediğin için değiş millet bana bu türden bakıyor bakmıyor diye değil sadece sen istedin diye değişiceksen değiş

    • Kendimi güzel bulmuyorum demişsin bide bazı insanlar var yüzüne bakmaya doyamazsin ama düşüncesi davranışları kötüdür o yüzden kendinle barışık ol elbet seni güzel bulan çok insan olur hani söyle diyeyim bir çift görürsün derler ya ikisi nasıl çıkıyorlar diye o yüzden herkesin güzellik anlayışı farklı kendinle barışık ol bence (:

  • Eger bu senin poponsa ve buraya koyabiliyorsan kendini mal gibi hissetmen normal.

    0|0
    0|0
    • haklısın ama ben buna bir çözüm arıyorum zaten kurtulduğumda benim popom olmıycak bu

    • Hepsini Göster
    • he bu olabilir :DD
      o zaman
      "ihtiyacı olana popo bağışlanır"
      diye duyuralım :D

    • Gazeteye ilan ver.:D

  • Erkekler Devam
    66

Kızlar Ne Diyor 18

  • Elinde buz gibidir şimdi senin.

    3|3
    0|1
  • ego ego ego

    7|1
    0|0
  • Ya kızım deli misin birçoğumuz senin gibi yuvarlak kalçalara sahip olmak istiyor sen kurtulmak istiyorsun :(

    0|0
    0|0
    • ama eşofman vs. giydiğimde berbat görünüyo sanki arkada benden ayrı bir parça var
      elbise giymem ki ben sürekli

    • Bence küçültmeye çalışma ama illa gizlemek istiyorsan uzun tişörtler giyebilirsin :) resimden gördüğüm kadarıyla uzun boylusun, uzun tişört sana hem yakışır, hemde poponu bir nebze olsun gizler :)

    • 160 falanım çok uzun değilim
      uzun tişört giydiğimde kapamasına kapıyo ama şişman gösteriyo beni
      bol ve uzun giyiniyorum genelde
      azcık gitse yine iyi ya :(

  • Pardon ama biraz Daha Professional montaj yapmayi ögren :D

    2|3
    0|0
  • Herkes buyultmeye çalışıyor sen küçülmeye insanlar bir sürü para döküyor böyle vücut için. Fizigin çok güzel düz bir vücudun olsaydida böyle bir vücudun olmasını isteyecektin. Giydigin hersey yakisiyirdur fizigine. Senle dalga geçenlerde kiskanliktan yapıyorlardir.

    0|0
    0|0
    • çok teşekkür ederim
      ama genelde spor giyindiğim için pek güzel durmuyo
      boyum da kısa iyice sinirimi bozuyo

    • Hepsini Göster
    • aynı fikirdeyim ama insan ister istemez etkileniyo çevresindeki konuşmalardan vs. :/

  • Sitenin iyice icine ettiniz, herkes orasini burasini acip tatmin oluyor. Nefret ettim siteden... buraya soracagina git annene, bir arkadasina sor care ara daha iyi. Erkeklere gostermeye ne meraklisiniz

    1|1
    0|0
    • arkadaş çevrem dalga geçiyo zaten sorun o
      anneme sordum araştırdım herşeyi denedim bir çözüm bulamadım
      sözle bir durum ne kadar anlatılabilir ki
      insanları tanımadan yargılamamalısın bence
      en azından bir çözüm önerisiyle gel istediğin kadar eleştir umrumda değil

    • Burada fotografini yukleyip care bulamazsin! Git bir egitmenle konus o kadar mi usengecsin? En dogru cevabi ondan alirsin bizlerden degil. Iyi bir insan olabilirsin ama bu yaptigin yanlis. Burada her gordugu kiza ici eriyen erkekler var bunun bilincinde olarak fotografini koymussundur umarim.

    • insanlarla ilişkilerimin pek iyi oyduğu söylenemez yani dışarı çıkmak dolaşmak hatta doktora gitmek bile benim için eziyet burada tanıyan yok bişey yok o yüzden rahat davranabiliyorum
      yanlış olduğunun farkındayım ama başka bişey gelmedi aklıma

  • Squat

    1|0
    0|0
  • Ağlayalım hep beraber ya -_-

    0|0
    0|0
  • o popodan bende istiyorum

    0|0
    0|0
  • İnsanları kıskandirmak için değişik bir yöntem, harika

    1|0
    0|0
    • kıskanılcak yönünü göremedim oysaki ben

    • Hepsini Göster
    • ne amaçla yaptıklarını bilemem ama istediklerini başarıyolar tebrikler onlara
      insanlarla aram pek iyi değil onlara laflarını yedirmek istiyorum ama sadece kendimi yiyiyorum

    • Takma cok kafana takmissin belli ama buna gerek yok çünkü dalga geçilcek bişey yok, onlar kesinlikle erkekler baktığı için sinir oluyorlardir bu yüzden satasiyolardir bunu taktigini anlarlarsa daha çok üstüne gelirler takma ve bişey demene de gerek yok zaten demekki yeterince kiskandirmissin

  • Bu ne ki normal bence bide beni gor azcik daha kalksa tavana degcek :D

    0|0
    0|0
    • haha :Dd
      nası kurtulcaz ya psikolojim bozuldu artık :(

    • Hepsini Göster
    • yapabildiğiniz kadar yayılın o zaman:D

    • Aynen en iyisi :) @kerimabdülcabbar

  • Link duzgunce atsaniz acilmiyor :)

    0|0
    0|0
    • http://___i. hizliresim com/MlYO41___jpg
      maalesef link atamıyorum xper yüzünden
      alttreleri silip nokta koyarsan açılır sanırsam

    • Hepsini Göster
    • Ayni sorun bendede var bnde itici buluyorum gel aglayalim beraber erisin artk

    • valla ya bıktım artık ne bedenime göre kıyafet bulabiliyorum ne de rahatça istediğimi giyebiliyorum
      beli olsa paçalar olmuyo
      paçalar olsa beli dar geliyo (popodan dolayı)

  • Fotoyu göremedim tekrar atarmisn

    0|0
    0|0
  • Harika be derdin ne

    0|0
    0|0
  • çok güzel

    0|0
    0|0
  • Ego tatmin etmeye calisiyorsun

    0|0
    0|0
  • Fake otesi, bunu daha oncede görmüştüm komiksin:DDD

    0|0
    0|0
  • beynin de popon kadar büyük olsaymış keşke...

    1|1
    1|0
Yükleniyor...