Kız ya da erkek olmak?

kız olarak değilde erkek olarak , yada erkek olarak değilde kız olarak doğsaydınız. ve şimdiki kafa yapısında olsaydınız neler yapardınız. karşı cinsten dert yandığınız şeyleri sizde yaparmıydınız vs vs vs.


0|0
4|1

En İyi Kız Görüşü

  • erkek olsam emin ol şu anki kafa yapısına sahip olmazdım.yer içer eğlenir keyfime bakardım çapkınlığın dibine vururdum =D

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • ayy çok çirkin olurdum hiç bi kız bana bakmazdı :D

    evet evet, kesin ben sapık bir erkek olurdum , kızlara laf atardım, yolda sıkıştırırdım , telden taciz ederdim, kavgacı olurdum, çok küfür ederdim karşı tarafın anasından başlayıp bacısından cıkana kadar, yalan söylerdim, duygusuz öküzün teki olurdum vs vs vs :D

    0|0
    0|0
  • ofofof ben cok tehlıkelı bısı olurdum valla her halde hergun sevgılı degıstırırdım felan i*ne gımım bırsey olurdum lan bennn saka felan degıl yanı annem zaten dıyor ıyıkı kızsın sen yoksa bız cok cekerdık felan dıye hos ben hala cektırıyorumdaaa:))

    0|0
    0|0
    • hımm. ozmn kızlar bu kafadaysa etraflarındaki erkekler onları aldattıklarında. yada onlara cektirdiklerinde dertlenmeleri cok garip...

    • kadınlarr ahh kadınlarr sevdıgının bır kendıne ayıt olmasını ıster ve bunuda yapar bı sekılde baglar kendıne ve o erkekbaskasını gormez bende erkek olsam aradııgım askı buldugumda adam olurdum galıba erkekler bı tek o zaman adam oluyor cunkı

  • milletn a...na koyardım :)

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 1

Yükleniyor...