Kaçıyor, yakalayamıyorum!:)

Uyuman gerekir uykun kaçar,

Sevmen gerekir aşkın kaçar,

Mutlu olman gerekir hevesin kaçar,

Kaçanı yakalayıncaa tadı kaçaaaar...

Listem böyle uzayıp gidiyoo. Uzun süreli takılamıyorum hiçbiyerde, bişeylerin tadı hemen uçup gidiyo tabi mutlulukta onunla beraber. Sizde böyle misiniz yoksa bu bir sorun mu?


0|0
6|20

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 20

  • fazla düşün me yap :)

    1|0
    0|0
  • Aynı ben. Bosver Bızım Gonlumuz Denızcı Bızım gonlumuz mavı. Senın tek eksın mutlulugunu kaybetmen Ben mavı derın Bırak kendını.

    1|0
    0|0
  • 0|0
    0|0
  • daha çok gençsin aşarsın bence kardeş..

    1|0
    0|0
  • "Kaçanı yakalayınca tadı kaçaaaar. " dedin ya benim sinirilerimi gerdin çok sinirlendim. Kızların çoğunluğun da var bu yazdıkların artık normal diyoruz biz ona ama bu bir sorun evet.

    0|0
    0|0
  • yaşadıklarından zevk almasını öğrenirsen hiç bişeyin tadı kaçmaz.en ufak şeylerden eğlenmeyi bilirsin :)

    0|0
    0|0
    • Eğleniyorum, hatta çok küçük şeyler beni sevindirir. ama mutluluk başka bişey. uzun süreli olanlardan yok bende

    • Hepsini Göster
    • İsteklerim çok uçarıymış öyle deniliyo, yoksa inatla sabrediyorum zaten ondan sıkıldım ve mutlu olamıyorum:)

    • uçarıysa uçarı o söylüyenlere ne oluyo.önce insanların seni yönlendirme durumunu aşman lazım :)

  • sorun var bir yerde ..ama nerede ... sıkıldım bende ...

    0|0
    0|0
    • Zaten sorunda orda, sorun ne bulamadım...

    • Hepsini Göster
    • Daha fazla dağılmadan topla arayı soğutma sakın. sonra çok daha zor oluyo, alışınca dağınıklığa

    • bırak dağınık kalsın dostum ..

  • Farkindamisin hayati iskaliyorsun :(

    0|0
    0|0
  • yok bak şimdi benimde uykum kaçtı kaçan büyük oluyor hep kovalıyoruz bir yerde sabit kalamadık hep göçebe gibiyiz ... kacanın tadı bir başka olur :))

    0|0
    0|0
    • Tamamda hep kovalamakta olmuyo, yakalayıncada olmuyo, ne olacak anlamıyorum :D

    • Hepsini Göster
    • ben bişey yakalayamadımki kaçırıyım (gülenbebe)

    • o zaman tut kulagımdan hadi... yakal beni :))) ( şebeleksmileyi) canım cilek cekti o zaman sen kaç ben kovalıyam :)) (uyuzsmileyi)

  • benmde uykum kaçıyor uyuyamıyorum hemde anlamadıgım bir sebebten dolayı

    0|0
    0|0
  • jerry kaçar tom kovalar :) hayat böle napıcan

    0|0
    0|0
  • akışına bırak.. herşey olduğu yerde güzel... ;)

    0|0
    0|0
  • sadece anı yaşamayı felsefe haline getirsen sorun çıkmaz :D

    0|0
    0|0
  • akışına bırak ben öyle yapmaya çalışıyorum

    0|0
    0|0
  • horoz kaçar tavuk kovalar falan devam ediyodur heralde içindeki cevheri açığa çıkar :D

    0|0
    0|0
  • Rahatlıktandır , benim elimden kaçıp gidenleri anlatsam ölmek istemezsin ; )

    0|0
    0|0
  • Öyle değilim evet bir sorun..

    0|0
    0|0
  • içinde bi sıkıntı var senin yarın 12 de dahiliye ye randevu alıyom

    0|0
    0|0
  • yok uyumayı istersen uyursun

    0|0
    0|0
  • rahat ol ya bişe yok ;)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

Yükleniyor...