İddia ' dan para kaldıran var mı?

Bide nasıl ya oynaması zor mu? yok karsilikli gol yok skor gln filan karisik sanki


0|0
431

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 30

  • Sistem oyna

    0|0
    0|0
  • www.google.com.tr/search
    Helali harama çevirenlerde var ;D

    0|1
    0|0
  • Ben çok sağlam para kaldırdım. Etrafta saçılı tüm paralarımı iddaa sayesinde kaldırdım. Bu sayede etrafta saçılı param kalmadı.

    0|0
    0|0
  • Sayısalda zamanında 6 yı kaçırdım

    13 yaşında 2.500 lira para aldıydım

    ama sayısal makinası bizimdi biz satıyorduk sdsdsd :D
    amaaa

    müşterilerin az avantasını yemedim sdsdsdsd

    0|0
    0|0
  • İddiadan yüksek meblağ kazanamazsın günü kurtarır kazandıkların, öğrenirsen telefon kullanmak kadar kolay

    0|0
    0|0
  • her ay 1000 tl kazanıyorum. şu an kasamda 70 bin tl var :D ama bu 1 günde olmadı tabi senelerce oynamanın sonucu

    0|0
    0|0
  • Takımları iyi tanıman, kadroları, maçları, sakatları, cezalıları, takımların form durumunu falan iyi takip etmen lazım, yoksa zor. Ayrıca oynayacağın oranları iyi ayarlamalı, mantıklı paralar basmalısın. Kadınlar beceremez demek istemem ama sen yinede uzak dur istersen (: Yoksa 6. hisle falan olan birşey değil bu (:

    0|0
    0|0
    • Tamam tamam sayende sogudum :)

    • Amacım seni kesinlikle iddaa'dan soğutmak değildi, bunlar gerçekler sadece, ha bide iddaa'ya bir kişi daha katılıp ikramiye bölünsün istememiş olabilirim (:

  • İddia, tavla, poker, 6'lı, borsa, emtia...

    Her türlü haram kazançta itinayla kaybedilir... AKS
    Telefon: 0216 ...
    Adres: Türbe Mah. Kaplıca Sk. ...

    0|0
    0|0
  • :))
    bir zamanlar oynardımda 2 yıldır oynamıyorum

    0|0
    0|0
  • 90 ve 100 tl gibi basit miktarı tutturmak güzel bir analiz ve gusüllü oynarsan geliyo :) yoksa 12 tl lik kupon bile gelmez

    0|0
    0|0
  • kolay oynaması ama tutturması zor yani büyük paralar

    0|0
    0|0
  • vardır

    0|0
    0|0
  • Her kumarda olduğu gibi kasa her zaman kazanır. Bulaşma bence.

    0|0
    0|0
  • 380 kazandım max.

    0|0
    0|0
  • Karsık değil onlar sadece terch direk ms 1-2de ona ama o zamn zor para alırsn

    0|0
    0|0
  • Oynamak kolay tutturmak zor :) sabır işi yani... her maçın tutmaz sonuçta... hiç bulaşma derim

    0|0
    0|0
  • Dünya kupası final maçından 1200 TL kazandım.

    0|0
    0|0
  • Bu 2 günde 150 aldı. Bundan bir sene öncede 150 milyar almıştım. Arkadaş ekle yarınki kuponu atıyım

    0|0
    0|0
  • Zor değil ama oynamam kanki tavsiyede etmem.

    0|0
    0|0
  • En cok kazandm para 700

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    10

Kızlar Ne Diyor 4

  • Kazı kazan dene

    0|0
    0|0
  • var.

    0|0
    0|0
  • Kolay ya bende oynuyordum doğru maç varsa güzel kaldırılıyor

    0|0
    0|0
  • Varda geldiği gibi gidiyo hacı

    0|0
    0|0
Yükleniyor...