Bacağımdaki selülit ve çatlaklara ne iyi gelir?

18 yaşındayım. Boyum 160 kilom 51. Gayet iyi bence. Buna rağmen bacağımda selülit ve çatlaklar var. Bitkisel ve kimyasal çözüm önerilerinizi bekliyorum !

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • çatlakları geçirmen çok çok zor. bunun henüz bir reçetesi yok şimdilik ama teknoloji ile çözülür 5 yıla diye düşünüyorum.çatlak oluşumunu önlemek için, cildini bolca nemlendir. Kremlerden faydalanacağın gibi bebek yağları da işe yarar. Önemli olan, yağı duştayken çıkmadan önce kullanman ve birkaç dakika beklemen. Böylece nemi hapsetsin. Favorim kakao yağıdır. (aktarlardan bulabilirsin) Hem kokusu nefis, hem sıcak bir etki bırakıyor uygularken, hem de çatlakları büyük oranda önlüyor yapısı gereği.Selülit içinse, yine aktarlarda satılan doğal Kabak lifini kullanıyorum. Biraz sertçe bir lif ama muazzam bir etkisi var. Kan dolaşımını hızlandırır ve bu sayede selülitli bölgenin geçmesine yardımcı olur. Biberiye ve portakal yağı da yapabilirsin beraberinde. Ancak selülit için, en etkili çözüm spordur. Özellikle step yapmak, merdiven inip çıkmak gibi bacakları bol harekete geçiren egzersizler birebir. bol karbonhidratlı şekerli yiyecek ve içeceklerden de uzak durmak gerekiyor.umarım her ikisinden de kurtulursun :)

    • inş inş .saol canım +1

Erkekler Ne Diyor 4

  • Benim bile kalçalarımda çatlak var yahu aynada gördüm geçen gün :D gizli olmaya gerek yok bizbizeyiz şurda :D

    • vayy :D

    • Öncekileri Göster
    • Bune bee :D Bi terlikle vurmadığınız kalmıştı eferin eferin :))

    • suus terlik geliyo bak popoyaa! :D

  • Bittim okeye dönüyorum der gibi yazmışsın :)))Cildiye'ye git görün sayın gizli sağlık problemleri... Kulaktan duyma şeylerler halledilemez...

  • 45 kilo olmayı denersen belki düzelir. 1.72 boyla insanlar 50-55 kg oluyor. Kesinlikle zayıf değilsin ya normalin üstündesin ya da kilolusun. Selülit dediğine göre sporcu da değilsin. Bu durumda bu boya kassız 51 kg oldukça fazla.

  • spor spor spor ve tenini nemlendir

Kızlar Ne Diyor 8

  • Çatlakların çok zor. Hızlı kilo alıp vermekle oluşur genelde. Selülit ise dolaşım bozuklugudur. Bol bol su içmelisin ki, yağ tabakası tutunamasın. Ve egzersiz çok önemli kan dolaşımı için..Kabak lifi kullan, taş gibi gelir aldığında ama suda etkisi muhteşemdir.. kullandığında kanının vucudunda hızlandığını hissedersin..

  • erkeklerin yorumuna bakma bence de gayet iyisindir :) çatlaklara çözüm yok oluşmuş olanlar giderilmiyor.selülit içinse bolbol su iç spor yap 1haftada bile farkı farkedersin

  • bademyağı iyi gelir diyorlar denemişliğim var ama daha faydasını görmedim gerçi daha ilk şişeyi kulanıyorum ve şişe daha yarım ama dene derim bi zararı olmaz eczanelere de sor belki vardır özel kremler falan

  • spor yap...bir taşla bir sürü kuşşş :)

  • Bu erkekler hiç mi bilgi sahibi değil bu konularda ya .çatlak bir kere kilodan olmaz kilo alıp veriminde olur.bunun kilolu olup olmasıyla ilgili yok. Çatlak inan ki herkesin sorunu bende hiç yok diyen yanılır.selülit için egzersiz çatlak içinde badem yağını duydum ama badem yağı çatlakları gidermiyor oluşumunu azaltıyor diye biliyorum aynı zamanda dikkat et badem yağı kirpiklerin uzaması için kullanıyorum ben kıl köklerini beslemesin.

  • çatlakları lazerle gideriyorlar ama maliyeti baya yüksek bir işlem ayrıca tek seanslık bir iş değil. selülit için de kesin çözüm yok ama sağlıklı beslenme ve spor çok etki ediyor.

  • avakado yağı çatlaklara. .)

    • gerçekten işe yarıyomu

    • Öncekileri Göster
    • benimkiler çok azdı açıkcası :) dene yine de faydası olur yani

    • denıycem denıycem..:D

  • Arkadaşım bitkisel ilaçları etrafımda deneyen birsürü kişi var işe yaramıyor şunu öğrendim takmıycaksın öyle yaşayacaksın,bir arkadaşım çok zayıftı kilo aldı selülütleri çıktı kız seviniyordu yaşasın selülütüm çıktı diye:)Boşver selülütsün kadın olmaz takmaa

Yükleniyor...