Kişisel temizliğinize dikkat eder misiniz?

günlük neler yaparsınız arkadaşlar.mesela kaç günde bir duş alırsınız ya de her gün dişlerinizi fırçalar mısınız.yüzünüze uyguladığınız peelingler var mı vs gibi..

Güncellemeler:
tabii ki ederim.her gün duş almaya çalışırım.yoğunsam iki günde bir.bi bayanda en çok dikkat çeken yerler saçlar,dişler,cilt,el ve ayak bakımıdır bence.bunlara kendi iclerinde çok dikkat ederim.unutmadan haftada bir de kil maskesi yaparım:)

0|0
20|14

En İyi Erkek Görüşü

  • yaz kış günde 1 duş alırım... dişlerimi her sabah fırçalarım ayrıca 2 3 günde birkez diş ipi kullanırım. yüzümde ara ara sivilce çıkıyor onlarada aha oilyskin solisyon 8 almıştım dünya kadar para verip onu sürüyorum o kadar bide bazen güneş kremi sürerim 50 faktör.

    1|0
    0|0
    • diş ipi diyen ilk kişi takdir ettim

Erkekler Ne Diyor 13

  • tuvalete her girdiğimde kıçımı yıkıyorum :p

    2|4
    1|1
  • Dikkat ederim.Hergün banyo yaparım en az bir kez.Dişlerimi en az 2 kez fırçalarım.Yüzümü özel likitlerle sabah akşam yıkarım.

    0|0
    0|0
  • Günde iki defa Duş alırım ( Sabah-Akşam) Aynışekilde diş fırçalarım, her gün traş olurum, yapılması gereken bakımlarıda periyodik olarak yaparım...!

    2|0
    0|1
  • Saclarim pislikten orgu tutmaya basladi

    tirnaklarim uzun ve ici pislik dolu catal yerine kullaniyorum

    koku desen dogal koku

    iste boyle :) ya sen ?

    0|0
    0|0
    • ya tırnakların gözümün önüne geldi iğrençsinnnnn:)

    • Hepsini Göster
    • basi bana benzer vucudu anasina degilmi ?

    • Kopegimi gormek istiyorsan actigim soruya bak ve yorum yap

  • Kışın gün aşırı, yazın ise günde iki kez duş alırım. Günde iki kez diş fırçalar, bir kez de yüzümü sabunlarım. Haftada bir ise traş olurum. :)

    0|0
    0|0
  • tum vucuda gunluk peeling, yuz temizligi, istiyorsam tras, gerekiyorsa vucut trasi sabah dusumda yaptiklarim. yatmadan once de , calismalardan sonra da dus alirim tekrar. ayda bir genel yuz peeling im var, dislerimi de her yemek yiyisimde fircaliyorum.

    0|0
    0|0
  • günlük duş ,2 defa diş fırçalanır,2 haftada bir peeling,sabah aksam yüz temizleme jeli kullanıyorum,haftada 1 sakal traşı .bu sıcaklarda dışarı cıkıyorsan eğer önce kendine saygın olmalıdır.o yoksa bile insanlara saygıyı unutmamalısın ...durulmuyor kokudan :/

    0|0
    0|0
    • bir alkışşş haklısın:/

    • Hepsini Göster
    • ya bana belki kızanlar olur ama mesela yaşlıların bindiği belli saatler var.onlar da maşallah iki sokak ötedeki markete yürümüym diye biniyolar sağolsunlar!inan otobüsten atlayasım geliyo ne cam ne klima ne fayda

    • yaşlıdır birşey diyemem.o konuda.ama dikkat etmesi gerekir insan kendine dışarı cıkıyorsa.

  • Dikkat ederim fakat bütün vaktimi banyoda geçirecek değilim.Abartmam yani gerekli olanları yapar çıkarım.Yüzüme peeling falan hikaye.Traş bile olmam hergün.Diş fırçalamak duş vs...günlük ama diğerlerini çok da gerekli görmem.

    0|1
    0|0
  • hemen hemen her gün duş alırım kişisel temizliğime çok önem veririm

    0|0
    0|0
  • Her gün duş alırım havalar çok sıcak kişisel temizlikte yapmayan yoktur bence :D

    0|0
    0|0
  • Peki bunlar iyi güzel olması gereken şeyler ruh temizliginizi yapıyormusunuz ruhunuzu temizliyormusunuz beden temizligi dünyevi ruh temizligi şart

    1|0
    0|1
    • farklı bi yaklaşım ama doğru ..bunun için de bi konu sen açabilirsin:)

    • bencede cok doğru

    • Ben bir konu açsam yargılıyormusun gibi eleştiriler çıkar bura böyle bir yer açmamak daha iyi çünkü burda din dışı her türlü şeyler serbest

  • Kışın her sabah duş alırım. Yazları sabah,gün içinde ve gece yatmadan. Dişlerimi de sürekli fırçalarım. Onun dışında çok şükür bir sivilce problemim olmadı. Ergenlikte 2-3 tane çıkmıştı o kadar. Bebek poposu gibi yüzüm var.

    1|0
    0|1
    • bebek popusu gibi yüzz ahaha güzelmiş

  • Ederiz.

    1|0
    4|1

Kızlar Ne Diyor 20

  • hergün duş alırım 3 kezdiş fırçalarım vücüdumu nemlendirecek kremler sürerim sonra manikür pedikür saten hep yapık

    0|0
    0|0
  • Aylardır yıkanmıyom :((

    0|0
    0|0
    • oyy kıyamam sular mı kesik

    • :D kil maskesi nasıl yapılıyo?

    • şişelerde kil satılıyo.bi tabağa alıp su koyuyosun isteğe göre limon ya da zeytinyağı.sonra gece yatarken öcüüü yapıyosun:)siyah noktalara elveda diyosn sonra da

  • Peeling kişisel temizlikten ziyade bakım üşenmezsem hatada bir yapıyorum. Diğerleri de tabii ki her gün yapılması gereken şeyler

    0|0
    0|0
  • en cok iki gunde bir alirim. yazin gunde 2-3 oluyor tabi :) her gun fircalamaya calisirim dislerimi. yuzume de her banyoda kullandigim isirgan otlu sabunumla bakim yapiyorum. nadir de olsa gul suyu kullaniyorum.

    0|0
    0|0
  • Neredeyse her gün duş alıyorum bu sıcaklarda. Cidden bazen ard arda bazen 2 günde bir. Dişlerimi fırçalarım. Yüzüme bir şey uygulamam. Vücut losyonu ve spreyi kullanırım.

    1|0
    0|0
  • kısın günasırı yazın günde 1-2 kez yıkanırım. dislerimi sabah-aksam fırcalarım. hele birinin tavsiyesi ile sensodyne jel aldım. inanılmaz etkili tavsiye ederim. bakım olarak der isen garnierin 3 ü bir arada maske+peeling+temizleme diye bir ürünü var yatmadan onu kullanıyorum. pesine rosense in gülsuyunu kullanıyorum. bunun dısında aklıma geldikce yüzüme süt sürüp biraz bekleyip yıkarım. bu kadar.

    0|0
    0|0
    • ya garnieri ben de bi hevesle aldım nemlendirmekten başka bir şey yapmıyo.ayrıca sivilce olmayan yüzümde sivlceye sebep oldu ve iz kaldı:(bi tavsiyen var mı onun icin

    • Hepsini Göster
    • evet yazmıyor. baktım simdi üstünde cilgi dengeler matlastırır diyor. belki oradan anlayabilirdin. nese saglık olsun bosa gitmesin diyorsan bana yolla :D:D


      tavsiye ederim gercekten hem cok pahalı da degil. kolay gele.

    • vallahi imkan olsa yollardım canım tabi boşa gitmesn:).teşekkür ettim çok

  • Haftada bir domestosla.

    2|0
    3|0
  • the body shoptan aldıgım cay agacını ozunden yapılmıs sıvı sabunumu toniğimi nemlendiricimi leke gideri yagımı ve serumu her gün en az iki kere uyguluyorum dişlerimi normal diş macunu ardından diş pastası ile fırcalıyorum . sabah kalkınca roll on sürmezsem rahatsız oluyorum . en kötü 2 günde bir banyo yaparım . kısacası fazlasıyla dikkat ediyorum :DD

    0|0
    0|0
  • Vernelliyorum şekerim.

    1|0
    3|0
  • hergün duşumu alırım,pazar günleri aksatmadan yüz peelingi uygularım yüzüme kendime bakmayı severim kadın dediğin bence bakımlı olur

    0|0
    0|0
  • her gün duş alırım . her gün dişlerimi fırçalarım 2 kez . yüzüme kil düşündüm . işe yarıyo mu?

    0|0
    0|0
    • işe yarıyor.siyah noktalara birebir canım gözenekleri açıp temizliyor.tavsiye ederim

    • teşekkürler :) bende deniyim o zaman aktardan mı aldın yoksa dermokil falan satılanlardan mı?

  • hergün dus alirim... sabah kalkarken yüzümü sabunlarım günde 3 kere dişlerimi fircalarım diş bakımı benim için önemlidir... gece yatmadan öncede yüzümü yıkar tonikler kremlerim ayda bir kerede peeling yaparım

    0|0
    0|0
  • Hergün diş fırçalarım yazın hergün duş alıyorum. yemeklerden önce sonra ellerimi yıkarım vs vs. yüzüme birşey sürmüyorum.

    0|0
    0|0
  • Günde en az 2 kere dişlerimi fırçalarım. Yatmadan önce özellikle. Bu sıcaklarda her gün duş almamak elde değil. Peeling uygulamam. Onun yerine tonik ve temizle sütlerini kullanıyorum.

    0|0
    0|0
  • ben dişimi her gün fırcalarım dusta 2 günde bir alırım :D

    0|0
    0|0
  • tabiki :)

    0|0
    0|0
  • bakım ve kişisel temizlik ayrıdır tırnak kesmek duş almak diş fırçalamak zaten yapılan şeyler

    0|0
    0|0
    • sen hiç dişlerini fırcalamamaktan limon sarısına dönmüş biriyle karşılaşmadın heralde.var böyle insanlar

    • yok çıkmadı karşıma

  • valla bır ay banyo yapmayım yınede korkmuyorum.2gunde bır banyo yapıyorum saclarımdan dolayı gozum almıyor yıkanmayı uzun bayagı dıslerımıde sabah aksam fırcalarım.yok peelınge falan uygulamam dogalım yuzum bebek gıbı zaten ıhtıyac duymuyorum

    0|0
    0|0
  • haftada 1 duş alırım dişimi aklıma gelince fırçalarım

    0|0
    0|0
  • çok az bir parayla geçiniyorum. su kullanımımı ve temizlik malzemelerini kısıtlıyorum. olduğu kadar.

    2|1
    0|0
Yükleniyor...